Ga naar inhoud

lottejanna : 20 november 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Een hele tijd geleden had ik een topic geplaatst over of iemand raad wist wat betreft aantal cc's en wat voor cupmaat daar ongeveer aan gelijk staat. Ik heb eind september de knoop doorgehakt en ik heb voor anatomische implantaten gekozen van 300 cc. Dokter van der Weij zal me vrijdag (20 november) gaan opereren! Nu het steeds dichterbij komt, word ik toch wel zenuwachtig maar ik heb er vooral heel veel zin in :) ik neem jullie graag mee in mijn verhaal. Ik zal vandaag of morgen nog even before foto's maken en dan is het al bijna zo ver !! Hebben jullie trouwens tips voor fijne sport bh's voor als die vanuit Boerhaave te los begint te zitten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, lottejanna zei:

Hoi allemaal,

 

Een hele tijd geleden had ik een topic geplaatst over of iemand raad wist wat betreft aantal cc's en wat voor cupmaat daar ongeveer aan gelijk staat. Ik heb eind september de knoop doorgehakt en ik heb voor anatomische implantaten gekozen van 300 cc. Dokter van der Weij zal me vrijdag (20 november) gaan opereren! Nu het steeds dichterbij komt, word ik toch wel zenuwachtig maar ik heb er vooral heel veel zin in :) ik neem jullie graag mee in mijn verhaal. Ik zal vandaag of morgen nog even before foto's maken en dan is het al bijna zo ver !! Hebben jullie trouwens tips voor fijne sport bh's voor als die vanuit Boerhaave te los begint te zitten? 

Oh spannend hoor, komt echt dichtbij nu! Leuk leuk. Ik moet zeggen, zit nu op week 5, maar draag nog steeds de beha van boerhaave. Laatste week wel, na het wassen in de droger en de bandjes heel klein stukje strakker gezet. Dus geen andere sportbeha. Raden ze ook niet aan vanuit de kliniek. Het liefste de po beha 6 weken dag en nacht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lilve zei:

Oh spannend hoor, komt echt dichtbij nu! Leuk leuk. Ik moet zeggen, zit nu op week 5, maar draag nog steeds de beha van boerhaave. Laatste week wel, na het wassen in de droger en de bandjes heel klein stukje strakker gezet. Dus geen andere sportbeha. Raden ze ook niet aan vanuit de kliniek. Het liefste de po beha 6 weken dag en nacht. 

Ohhh goeie tip! Kan je de bandjes verstellen van de bh van Boerhaave? Of moet je met naald en draad wat strakker maken? Dan haal ik gauw nog wat spulletjes in huis daarvoor haha :) hoef ik er tegen die tijd niet nog aan te denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Marietjuh zei:

Heel veel succes alvast vrijdag!

Spannend hoor. Ik ben 4 januari bij dr. Van der Weij aan de beurt en krijg ook 300 cc anatomisch voor de spier.

Ik ga je verhaal zeker volgen!!

Dankjewel! Aftellen voor jou ook dus :) ik zal je even toevoegen aan mijn album als ik een album heb aangemaakt. Wat is jouw voorsituatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, lottejanna zei:

Ohhh goeie tip! Kan je de bandjes verstellen van de bh van Boerhaave? Of moet je met naald en draad wat strakker maken? Dan haal ik gauw nog wat spulletjes in huis daarvoor haha :) hoef ik er tegen die tijd niet nog aan te denken

Die kan je gewoon verstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lottejanna zei:

Dankjewel! Aftellen voor jou ook dus :) ik zal je even toevoegen aan mijn album als ik een album heb aangemaakt. Wat is jouw voorsituatie?

Jazeker! :43:Dankjewel.. ben heel benieuwd naar je foto's.

Merk dat hoe dichter bij het komt hoe meer ik er mee bezig ben en hier mee lees op het forum.

Ik moet nog een voorstel topic maken maar ik ben 42 en moeder van 2 kids van 8 en 6 Na mijn dochtertje was er nog niks aan de hand en had ik nog een mooie c-cup maar na mijn tweede (zoontje) ook borstvoeding te hebben gegeven (zat toen op een e-cup!!) zijn ze geslonken en nu nog maar b-cupje over 😓

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Marietjuh zei:

Jazeker! :43:Dankjewel.. ben heel benieuwd naar je foto's.

Merk dat hoe dichter bij het komt hoe meer ik er mee bezig ben en hier mee lees op het forum.

Ik moet nog een voorstel topic maken maar ik ben 42 en moeder van 2 kids van 8 en 6 Na mijn dochtertje was er nog niks aan de hand en had ik nog een mooie c-cup maar na mijn tweede (zoontje) ook borstvoeding te hebben gegeven (zat toen op een e-cup!!) zijn ze geslonken en nu nog maar b-cupje over 😓

Ah ja bekend verhaal als ik zo rondlees hier op het forum (dat er weinig van borsten overblijft na borstvoeding)... maar wat een fijn vooruitzicht voor de aankomende tijd dat je weer een paar prachtige boobs krijgt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, lottejanna zei:

Ah ja bekend verhaal als ik zo rondlees hier op het forum (dat er weinig van borsten overblijft na borstvoeding)... maar wat een fijn vooruitzicht voor de aankomende tijd dat je weer een paar prachtige boobs krijgt! 

Jaaaa nooit gedacht dat ik het zou doen maar nu toch de knoop doorgehakt dus kom maar op met die nieuwe boobs!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lilve zei:

Hey meid, hoe is het? Bijna bijna!! Zin in? Spannend?

De zenuwen worden wel met de minuut erger hoor haha. Maar het gaat nog goed! Ik vind de narcose vooral heel spannend, heb die documenten nu ook al zo vaak doorgelezen... Maar ik heb er vooral heel veel zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, ik ben net gebeld door Boerhaave. Ik ben al om 8 uur aan de beurt morgen dus ik mag me al om half 8 melden! Dat betekent dat de wekker om half 6 ongeveer gaat dus ik kan lekker vroeg naar bed vanavond. Ben heel blij dat ik zo vroeg mag, want ik heb een lage bloeddruk en moet veel eten door de dag heen want anders val ik flauw dus als ik tot 15.00 had moeten wachten was het waarschijnlijk ook zo geweest dat ik dan gedurende de dag flauw zou vallen. Vandaag nog even een dagje thuis werken en het huis nog wat schoonmaken en opruimen en dan is het morgen al de dag.... spannend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.