Ga naar inhoud

Maja : 1 februari 2021 : Dr. Schellekens : Cosmed kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,  

 

Toch wel spannend om hier iets te plaatsen, haha. Ik ben benieuwd of jullie ervaringen mij het juiste besluit kunnen laten maken. Ik heb niemand in mijn omgeving, waarvan ik weet, die een BV heeft gehad. Daarom erg fijn dat er een forum! 

 

Ik ben 32 jaar en eindelijk durf ik het aan - een maatje groter :D Situatie nu is: B70. Lengte 168 en gewicht 53 kg. Ik heb ondertussen al 3 consulten gehad bij 3 verschillende pc in 3 verschillende klinieken. De verwarring is groot omdat ik dus 3 keer een ander advies heb gekregen, namelijk:

1. Kliniek Heyendael, dr. Straten: anatomisch 230 of 260 cc, dual plane;

2. Boerhaave MC, dr. Van der Weij: anatomisch 220 of 260 cc, voor borstspier;

3. CosMed, dr. Schellekens: rond 195 of 220 cc, voor borstspier. 

 

De adviezen lopen nogal uiteen, zoals je kan lezen. Mijn eigen wens is: subtiele vergroting (max cup C) en zo natuurlijk mogelijk. Ik sport 2 a 3 keer intensief. Mijn borstkas ribben zijn zichtbaar, maar volgens Van der Weij en Schellekens heb ik voldoende huid en klier om de randen goed te kunnen bedekken. Daarbij heb ik een aantal 'angsten', wat het besluit dus niet makkelijk maakt, namelijk:

- Ik wil geen sinaasappels als boobies... heb ik dus wel eens gezien bij iemand. Erg rond en stijf. In mijn ogen onnatuurlijk;

- voorkeur gaat uit naar zo natuurlijk mogelijk, bv's met anatomische protheses vind ik over het algemeen mooier ogen, maar ben bang voor kanteling. Dr. Van der Weij en dr. Straten konden mij garanderen dat dit niet zal gebeuren, terwijl dr. Schellekens zei dat er een kans is van +- 1 tot 3%. Daarbij lees ik verhalen van meerdere pc's die liever geen anatomische plaatsen vanwege kanteling;

- ik heb nog geen kids, wil ik wel over een jaar of 3, dus borsten gaan nog (drastisch?) veranderen. Bij dual plane ben ik bang dat de prothese hoog blijft terwijl mijn borst uitrekt en wellicht naar beneden zakt (double bubble?);

- Dr. Schellekens maakt gebruik van Polytech protheses (micro textuur) of anatomische met polyurethaan coating, terwijl modellen van dit merk in bijv. Frankrijk zijn verboden... eng...? 

 

Overigens had ik bij dr. Van der Weij en dr. Schellekens een fijnere ervaring en gevoel als bij Dr. Straten.

Ik hoop dat jullie ervaringen met mij kunnen delen over verschillende plaatsingen en opties, en wellicht mag ik ook resultaten van enkele van jullie zien. Ik zie in ieder geval door het bos de bomen niet meer. Help... :( 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, weet niet of er iemand meeleest maar type toch even een update. voelt ook een beetje therapeutisch voor mezelf haha. 

 

Na erg veel onderzoek gedaan te hebben, hier op het forum, internet, foto's bekijken van andere bv etc. heb ik denk ik nu een vrij goed beeld van wat ik zelf wil:

- Dr. Straten valt af, maar voornamelijk omdat ik met hem de minste klik had. 

- Mijn voorkeur gaat toch naar rond, ondanks dat dr Straten en vd Weij anatomisch zeiden. Na vele foto's van ronde bv gezien te hebbeb, heb ik gezien dat deze ook voor een mooi en natuurlijk effect kunnen zorgen. Vooral met een kleine prothese als wat ik neem. Daarbij bij kanteling zie je dit niet aan je borstvorm. Ook is rond wat soepeler, dus als je gaat liggen beweegt de prothese mee.

- Voor de borstspier, omdat dit naar mate je ouder wordt en na de zwangerschap de prothese meer met je eigen borst mee zakt etc. Hopelijk niet te veel, maar goed. Dan zien we wel weer verder 😛

 

Ik twijfel nog wel tussen dr. Vd Weij en Dr. Schellekens. Ik begrijp dat Vd Weij voornamelijk anatomische plaats en minder vaak ronde. Maar van de Schellekens kan ik geen voorbeelden zien. 

 

Heeft iemand ervaring met ronde kleine protheses (voor de spier) bij Vd Weij of Schellekens?

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maja said:

PS: hoe wijzig ik de titel van mijn topic? 

Hey Maja, ik kan je helaas niet helpen met je vragen hierboven. Ik heb zelf geen ervaring met deze PC’s. Betreft je titel, daarvoor moet je bij een admin zijn. Die kunnen je topic titel aanpassen. Die kun je taggen in deze topic maar misschien is het handigst als je een privebericht stuurt 😉

 

Ik hoop dat iemand met ervaring je verder kan helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maja, ik ben zelf 14 oktober geopereerd door dr van der weij, ik heb ook rond en ook voor de borstspier en ook doe ik intensief sporten (5x  per week crossfit). Ik heb alleen geen klein volume, 370 cc mentor rond extra mpp. Ze beginnen bij mij nu echt mooi te vormen en te zakken. Dr van der weij maakt echt hele mooie borsten, dus sinaasappels zullen het zoiezo niet worden. En hele goede arts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Je kunt ook kijken naar Motiva implantaten, het type ergonomix. Dat zijn ronde implantaten die zich ‘gedragen’ als anatomische. Google maar even.

Ik krijg ze volgende week woensdag voor de spier geplaatst. Momenteel heb ik een lege b cup na 2 kids. Ik ben 43 jaar en ga waarschijnlijk voor 380 cc. Volgens mijn pc moest er wel minimaal 300 cc in om een iets bredere borst mooi te vullen. 
Daar moet je ook nog naar kijken schijnbaar😊.
Groetjes Anns.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Ik ben 20 nov geopereerd door dr van der Weij. Heb 300 cc voor de spier anatomisch gekregen. Ik zal je even toevoegen aan mn album. Valt alleen nog niet superveel te zien haha. Maar van wat ik van anderen heb gezien op dit forum maakt hij écht prachtige borsten. Hij heeft heel erg veel ervaring. Zelf vond ik ook de operatie en alles eromheen bij Boerhaave super geregeld. Dr van der Weij kwam ook na de narcose nog even langs om een klein praatje te maken over hoe de operatie was verlopen enzo. Tot nu toe ben ik super tevreden. Ik had trouwens voor de operatie 75D/70E (maar wel echt lege borsten vond ik) met een borstbreedte van 13.5 cm uit mn hoofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey Maja, ik kan je helaas niet helpen met je vragen hierboven. Ik heb zelf geen ervaring met deze PC’s. Betreft je titel, daarvoor moet je bij een admin zijn. Die kunnen je topic titel aanpassen. Die kun je taggen in deze topic maar misschien is het handigst als je een privebericht stuurt 😉

 

Ik hoop dat iemand met ervaring je verder kan helpen

 

Dankje voor je reactie! Ik stuur ze een privé bericht :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Lilve zei:

Hoi Maja, ik ben zelf 14 oktober geopereerd door dr van der weij, ik heb ook rond en ook voor de borstspier en ook doe ik intensief sporten (5x  per week crossfit). Ik heb alleen geen klein volume, 370 cc mentor rond extra mpp. Ze beginnen bij mij nu echt mooi te vormen en te zakken. Dr van der weij maakt echt hele mooie borsten, dus sinaasappels zullen het zoiezo niet worden. En hele goede arts.

Hey! Haha jij bent super sportief wat dat betreft! Heb je geen angst gehad dat de anatomische misschien gaan draaien? Voel je de randen zitten? En hoe zien ze eruit als je gaat liggen? Veel vragen hihi. Ik heb veel bv gezien door dr vd Weij en ben er nu zeker van overtuigd dat het geen sinaasappels worden :P  

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Anns zei:

Hoi, 

Je kunt ook kijken naar Motiva implantaten, het type ergonomix. Dat zijn ronde implantaten die zich ‘gedragen’ als anatomische. Google maar even.

Ik krijg ze volgende week woensdag voor de spier geplaatst. Momenteel heb ik een lege b cup na 2 kids. Ik ben 43 jaar en ga waarschijnlijk voor 380 cc. Volgens mijn pc moest er wel minimaal 300 cc in om een iets bredere borst mooi te vullen. 
Daar moet je ook nog naar kijken schijnbaar😊.
Groetjes Anns.

 

Hoi Anns, wat spannend!! Heel veel succes alvast :D Bij welke kliniek/ pc laat je ze zetten? Heb je een fotoalbum waar ik in mee mag kijken? Ben erg benieuwd. Ik zal informeren naar de Motiva Ergonomix. Bedankt voor de tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Imke1991 zei:

Hoi, ik heb 265 cc voor de spier. Mijn album staat openbaar, je kans dus eens een kijke nemen.:) dan 

Thanks Imke! ga ik zeker doen. Bedankt :D Hoe ervaar jij je protheses? Ben je tevreden met de keuze om voor ronde te gaan? Voel je de randen omdat ze voor de spier liggen? Welk merk heb jij genomen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, lottejanna zei:

Hoihoi! Ik ben 20 nov geopereerd door dr van der Weij. Heb 300 cc voor de spier anatomisch gekregen. Ik zal je even toevoegen aan mn album. Valt alleen nog niet superveel te zien haha. Maar van wat ik van anderen heb gezien op dit forum maakt hij écht prachtige borsten. Hij heeft heel erg veel ervaring. Zelf vond ik ook de operatie en alles eromheen bij Boerhaave super geregeld. Dr van der Weij kwam ook na de narcose nog even langs om een klein praatje te maken over hoe de operatie was verlopen enzo. Tot nu toe ben ik super tevreden. Ik had trouwens voor de operatie 75D/70E (maar wel echt lege borsten vond ik) met een borstbreedte van 13.5 cm uit mn hoofd

Oeh, vers van de pers. Gefeliciteerd! :D Ik ga zeker een kijkje nemen in je album. Dr vd Weij kwam zo ook bij mij over. Erg vriendelijk en betrokken. En hij maakt ook graag een praatje over ditjes en datjes haha. Klantbinding denk ik. Doet dr Schellekens iets minder, maar hij was wel weer erg professioneel en geruststellen. In ieder geval bedankt voor je reactie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Maja zei:

 

Hoi Anns, wat spannend!! Heel veel succes alvast :D Bij welke kliniek/ pc laat je ze zetten? Heb je een fotoalbum waar ik in mee mag kijken? Ben erg benieuwd. Ik zal informeren naar de Motiva Ergonomix. Bedankt voor de tip!

Hoi, mijn album staat openbaar (als het goed is). Er staat nu alleen nog maar een voor foto op.

Ik ga naar Zipper Clinics, die hebben momenteel 2 locaties. Ze opereren in een regionaal ziekenhuis waar ze de operaties inplannen.

Het is een prive kliniek volgens mij. Ze werken uitsluitend met Motiva implantaten. De PC is Michel Cromheecke.

Ze hebben ook een website uiteraard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Maja zei:

Thanks Imke! ga ik zeker doen. Bedankt :D Hoe ervaar jij je protheses? Ben je tevreden met de keuze om voor ronde te gaan? Voel je de randen omdat ze voor de spier liggen? Welk merk heb jij genomen? 

Hoi, wel ik ben eigenlijk heel blij met mijn boobies! Heel af en toe doet de linker borst nog een beetje pijn... en ik merk wel dat ik altijd een BH moet dragen. Voordien was geen BH dragen helemaal ok, nu is het wel noodzakelijk. 
Ik heb de 265 cc Demi van motiva, de ronde, niet de ergonomix. Ik ben hier heel tevreden van :). Je ziet geen randen... maar ik kan de prothese wel voelen als ik er achter ‘zoek’. Ik ben bovenaan wel redelijk smal/laag vetpercentage. Ik vind het formaat dus ook goed, niet te groot niet te klein. Naakt zie je wel overduidelijk dat het nepperds zijn:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Imke1991 zei:

Hoi, wel ik ben eigenlijk heel blij met mijn boobies! Heel af en toe doet de linker borst nog een beetje pijn... en ik merk wel dat ik altijd een BH moet dragen. Voordien was geen BH dragen helemaal ok, nu is het wel noodzakelijk. 
Ik heb de 265 cc Demi van motiva, de ronde, niet de ergonomix. Ik ben hier heel tevreden van :). Je ziet geen randen... maar ik kan de prothese wel voelen als ik er achter ‘zoek’. Ik ben bovenaan wel redelijk smal/laag vetpercentage. Ik vind het formaat dus ook goed, niet te groot niet te klein. Naakt zie je wel overduidelijk dat het nepperds zijn:) 

Ze zien er mooi uit! Vind ze goed bij je lichaamsbouw passen. Welke pc heeft ze bij jou geplaatst? Wel een goed excuus om extra mooie BH's te kopen toch :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Maja zei:

Ze zien er mooi uit! Vind ze goed bij je lichaamsbouw passen. Welke pc heeft ze bij jou geplaatst? Wel een goed excuus om extra mooie BH's te kopen toch :P 

Danku das super lief :) ik ben bij Dr De Meyere geweest... echt een heel goede dokter, meerdere meisjes van het forum zijn door hem geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Maja zei:

Hey! Haha jij bent super sportief wat dat betreft! Heb je geen angst gehad dat de anatomische misschien gaan draaien? Voel je de randen zitten? En hoe zien ze eruit als je gaat liggen? Veel vragen hihi. Ik heb veel bv gezien door dr vd Weij en ben er nu zeker van overtuigd dat het geen sinaasappels worden :P  

Hahaha, goedzo!! Ik heb geen anatomisch, ik heb rond. Juist tegen evt draaien. Ik ben natuurlijk pas 6 wkn po, maar beginnennsl naar de zijkant te zakken als ik lig en voel niet de randen zitten nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lilve zei:

Hahaha, goedzo!! Ik heb geen anatomisch, ik heb rond. Juist tegen evt draaien. Ik ben natuurlijk pas 6 wkn po, maar beginnennsl naar de zijkant te zakken als ik lig en voel niet de randen zitten nee.

 

Ow toch ronde. Sorry, verkeerd gelezen haha. Ja, dat draaien daar zit ik dus ook mee. Ondanks dat mijn voorkeur in de eerste instantie anatomisch was, denk ik toch dat ik voor ronde ga ivm draaien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lilve zei:

Als je wilt mag je in mijn album kijken, maar ik heb dus wel een groter volume. Ik had een erg lege c70, wel een brede borst 14 cm. Nu dus met de ronde mentor extra 370 cc kom ik uit op 70F 😳, brede volle en ronde borst. Is ook precies wat ik wilde.

70F klink groot, maar heb vaak geleden dat ze nog iets kleiner worden ivm zwelling? En hoor ook dat de maat snel went en vrouwen toch nog groter hadden gewild haha. Ik spiek graag ik je album. Alle inspiratie is mooi meegenomen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Maja zei:

70F klink groot, maar heb vaak geleden dat ze nog iets kleiner worden ivm zwelling? En hoor ook dat de maat snel went en vrouwen toch nog groter hadden gewild haha. Ik spiek graag ik je album. Alle inspiratie is mooi meegenomen :D

Ik zal je toevoegen. Ik heb speciaal met de kliniek gebeld paar dagen terug over of de maat nog veranderd ivm kopen van bh’s. En ze zeggen dat als ik het gevoel heb dat de zwelling weg is ze nu eigenlijk qua maat niet meer veranderen, zou dan meer om de omvang gaan. Maar die is bij mij alweer zoals die was. 70f klinkt groot, maar past echt mooi bij m’n lichaam. Ik ben zelf 178 en weeg 67 kilo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Lilve zei:

Ik zal je toevoegen. Ik heb speciaal met de kliniek gebeld paar dagen terug over of de maat nog veranderd ivm kopen van bh’s. En ze zeggen dat als ik het gevoel heb dat de zwelling weg is ze nu eigenlijk qua maat niet meer veranderen, zou dan meer om de omvang gaan. Maar die is bij mij alweer zoals die was. 70f klinkt groot, maar past echt mooi bij m’n lichaam. Ik ben zelf 178 en weeg 67 kilo.

Ze zijn mooi geworden! Mooi natuurlijk ook, nadat ze zijn een beetje zijn gezakt. Ondanks dat ze rond zijn👌🏻Dat stelt mij gerust. Ik ben idd een stuk kleiner haha. Mijn voor situatie lijkt een beetje op die van jou, maar gezien mijn lengte zou jouw volume wel wat groot zijn voor mij. Thanks dat ik mocht kijken in je album! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.