Ga naar inhoud

Ik mis mijn “spleetjes” decolleté, normaal??


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

ik ben nu 5wkn po. Heb 825cc gekregen. Ik had theezakjes hiervoor. 

Ik vind dat mijn borsten erg ver uit elkaar staan.... ik hoopte dat ik iets meer een “spleetjes” (sorry) decolleté had. Of hoe moet ik het noemen 🙈

De pc had mij ook zo afgetekend voor operatie, dat kan ik me nog goed herinneren; ze zette kruisjes tussen mijn 2 borsten zo van hier mag ik niet komen. Daar had ook nooit borst gezeten dus dacht das logisch...maar nu denk ik, is dit wat ik écht verwachtte? 😏

heeft iemand dit ook gehad of is dit normaal? En komt dit nog goed? 

Ik heb in januari weer controle bij pc. Om haar daar nu voor te bellen vind ik ook al zoiets....  

ik heb foto toegevoegd om te laten zien wat ik bedoel. Of dat dit dus normaal is of dat ik dat überhaupt met een bh gepusht krijg naar midden. (Maar nu met strakke bh lukt t al niet zo, maar ze zijn natuurlijk nog erg hard) .... 

wat ik es gehoord (en gezien heb) is dat vooral meiden die níks hadden, méér een spleetjes decolleté kunnen krijgen dan dat je je borsten “opvult”.... 

ik hoor t graag xxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.