Ga naar inhoud

2 weken na borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

 

Twee weken geleden heb ik een borstvergroting gehad, in de Boerhaave kliniek. Alles prima verlopen en erg tevreden. Kende dit forum nog niet voor de operatie. Nu het achter de rug is merk ik dat er toch meer vragen rijzen dan gedacht. Het valt me op dat er hier voornamelijk glorie verhalen worden geplaatst. Zo voelt het niet nog niet... 🙈

 

Helaas heb ik echt nog 4x per dag Paracetamol nodig. Mn borsten voelen aan alsof ze in de brand hebben gestaan en zien eruit als gestuwd. Er zit echt nog veel vocht in. Ook heb ik veel vocht in mn buik. Kan nou niet zeggen dat ik er op vooruit ben gegaan 🤣 Hoop zo dat dit snel afneemt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom 😊 

 

Het kan inderdaad een vertekend beeld geven als je sommige verhalen leest maar je bent echt niet de enige hoor die zich zo voelt na twee weken. Maar het geeft toch niks dat je nog paracetamol slikt, als je dat nodig hebt gewoon nemen. Het was mooi geweest als je al pijn vrij was maar de kans is klein hoor dat dat gebeurd na twee weken. Helemaal als je dual-plane geopereerd bent (ik weet niet of dat zo is). 
 

Ik hoop dat het vanaf nu elke dag een beetje beter zal gaan, heel veel sterkte met je herstel 💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, GlitterMermaid zei:

Welkom 😊 

 

Het kan inderdaad een vertekend beeld geven als je sommige verhalen leest maar je bent echt niet de enige hoor die zich zo voelt na twee weken. Maar het geeft toch niks dat je nog paracetamol slikt, als je dat nodig hebt gewoon nemen. Het was mooi geweest als je al pijn vrij was maar de kans is klein hoor dat dat gebeurd na twee weken. Helemaal als je dual-plane geopereerd bent (ik weet niet of dat zo is). 
 

Ik hoop dat het vanaf nu elke dag een beetje beter zal gaan, heel veel sterkte met je herstel 💋

Dank voor je reactie! Het geeft inderdaad niets maar ben er wel anders ingestapt. Het beeld dat werd geschetst was toch wel milder dan de praktijk uitwijst 😂 Ben inderdaad dual-plane geopereerd. 
 

Ben benieuwd of meer mensen de gezwollen buik herkennen? Het lijkt alsof het vocht naar beneden zakt. Ook heb ik een hele gevoelige huid en tepel. Vooral als ik het koud krijg voelt het naar 
 

Ik ga er vanuit dat elke dag een beetje beter zal gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Cilou zei:

Dank voor je reactie! Het geeft inderdaad niets maar ben er wel anders ingestapt. Het beeld dat werd geschetst was toch wel milder dan de praktijk uitwijst 😂 Ben inderdaad dual-plane geopereerd. 
 

Ben benieuwd of meer mensen de gezwollen buik herkennen? Het lijkt alsof het vocht naar beneden zakt. Ook heb ik een hele gevoelige huid en tepel. Vooral als ik het koud krijg voelt het naar 
 

Ik ga er vanuit dat elke dag een beetje beter zal gaan! 

Heey cilou!!

 

Hier ook een mega opgezette buik ! Dat hebben er heel veel en kan wel even duren , ik denk dat je dat snel gaat merken dat dat weg gaat.

Mijn huid is ook nog steeds gevoelig en mijn tepels voelen een beetje raar.

Veel verwachten dat het meevalt en inderdaad afhankelijk hoe ze geplaatst worden duurt het langer of korter , daarnaast heeft de een veel strakkere borstspieren dan de ander , minder of juist meer cc geplaatst en dan heb je zelfs nog het verschil tussen de ene en de andere borst .

Veel doen er rooskleurig maar als je echt door de verhalen gaat spitten kom je zeker ook de lasten tegen , je zou in de zoekbalk ook het een en ander kunnen typen en zo vergelijkbare klachten vinden enz 

Je herstel is nog lang niet voorbij en geef jezelf de tijd om goed te herstellen en je rust te pakken , zorg goed voor jezelf en het komt vanzelf goed 

 

Dikke knuffel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minutes ago, Cilou said:

Dank voor je reactie! Het geeft inderdaad niets maar ben er wel anders ingestapt. Het beeld dat werd geschetst was toch wel milder dan de praktijk uitwijst 😂 Ben inderdaad dual-plane geopereerd. 
 

Ben benieuwd of meer mensen de gezwollen buik herkennen? Het lijkt alsof het vocht naar beneden zakt. Ook heb ik een hele gevoelige huid en tepel. Vooral als ik het koud krijg voelt het naar 
 

Ik ga er vanuit dat elke dag een beetje beter zal gaan! 

Alles wat je omschrijft als ‘symptomen’ heb ik al vaker voorbij zien komen bij meiden! Het hoort er echt allemaal bij. Mocht je echt last krijgen van je tepels zou je misschien wattenschijfjes erop kunnen leggen zodat de tepels iniedergeval niet schuren tegen de BH.

 

Ik ben pas eind december aan de beurt dus ik moet het nog allemaal mee maken 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Cilou, ik ben 4 weken geleden geopereerd bij Boerhaave.
 

En die buik, ja vreselijk, dat heeft echt merendeel van de vrouwen. Gaat na 2 tot 5 weken weg. Wat helpt is water drinken met citroen en gember erin, verse citroen en gember, 2 uur laten trekken, 2 koppen per dag. Dat ontwaterd. Verder iedere dag bewegen, wandelen. En dat schuurpijn, huidpijn branderige gevoel hoort er helaas ook bij, niet bij iedereen, maar bij mij ook heel herkenbaar.

 

vocht ging bij mij rond 2 1/2  a 3 weken weg en schuurgevoel heeft zeker een week aangehouden week 2/3, zijn naar mijn idee de zenuwtjes die zich weer allemaal herstellen.

Je zal zien dat je daarna weer wat meer gevoel terugkrijgt.

 

En jaaa helaas kom je er pas na de operatie achter. Je weet wel dat je veel pijn kan verwachten, maar al die andere dingen 😩.

Lekker veel vragen op dit forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2020 om 21:34, Joyforlife zei:

Heey cilou!!

 

Hier ook een mega opgezette buik ! Dat hebben er heel veel en kan wel even duren , ik denk dat je dat snel gaat merken dat dat weg gaat.

Mijn huid is ook nog steeds gevoelig en mijn tepels voelen een beetje raar.

Veel verwachten dat het meevalt en inderdaad afhankelijk hoe ze geplaatst worden duurt het langer of korter , daarnaast heeft de een veel strakkere borstspieren dan de ander , minder of juist meer cc geplaatst en dan heb je zelfs nog het verschil tussen de ene en de andere borst .

Veel doen er rooskleurig maar als je echt door de verhalen gaat spitten kom je zeker ook de lasten tegen , je zou in de zoekbalk ook het een en ander kunnen typen en zo vergelijkbare klachten vinden enz 

Je herstel is nog lang niet voorbij en geef jezelf de tijd om goed te herstellen en je rust te pakken , zorg goed voor jezelf en het komt vanzelf goed 

 

Dikke knuffel !

Dank voor je antwoord! Sorry voor de late reactie, zie het nu pas ☺️
Fijn om te horen dat het allemaal herkenbaar is. Vooral die dikke buik. Dat vind ik nog het ergste 😂 

 

Bedankt voor de tip in de zoekbalk. Die had ik ook nog niet ontdekt!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2020 om 22:13, GlitterMermaid zei:

Alles wat je omschrijft als ‘symptomen’ heb ik al vaker voorbij zien komen bij meiden! Het hoort er echt allemaal bij. Mocht je echt last krijgen van je tepels zou je misschien wattenschijfjes erop kunnen leggen zodat de tepels iniedergeval niet schuren tegen de BH.

 

Ik ben pas eind december aan de beurt dus ik moet het nog allemaal mee maken 😉

Oooo, die wattenschijfjes zijn inderdaad een goede! Dat deed ik ook bij stuwing. Ga ze morgen gelijk halen. Dank voor de tip 🙌

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2020 om 08:24, Lilve zei:

Hey @Cilou, ik ben 4 weken geleden geopereerd bij Boerhaave.
 

En die buik, ja vreselijk, dat heeft echt merendeel van de vrouwen. Gaat na 2 tot 5 weken weg. Wat helpt is water drinken met citroen en gember erin, verse citroen en gember, 2 uur laten trekken, 2 koppen per dag. Dat ontwaterd. Verder iedere dag bewegen, wandelen. En dat schuurpijn, huidpijn branderige gevoel hoort er helaas ook bij, niet bij iedereen, maar bij mij ook heel herkenbaar.

 

vocht ging bij mij rond 2 1/2  a 3 weken weg en schuurgevoel heeft zeker een week aangehouden week 2/3, zijn naar mijn idee de zenuwtjes die zich weer allemaal herstellen.

Je zal zien dat je daarna weer wat meer gevoel terugkrijgt.

 

En jaaa helaas kom je er pas na de operatie achter. Je weet wel dat je veel pijn kan verwachten, maar al die andere dingen 😩.

Lekker veel vragen op dit forum!

Bedankt voor je antwoord! Fijn om te horen dat het allemaal herkenbaar is. Vervelend uiteraard dat we het doormaken maar herkenning in deze is wel heel prettig ☺️
 

ik hoop zo dat het na week 3 echt beter wordt. Ben daar echt wel aan toe. Continu het branderige gevoel van pijn kost echt enorm veel energie. Gelukkig merk ik wel dat mn borsten iets soepeler worden. Geeft de burger weer moed!

 

Dit forum is wel echt heel fijn. Ga me er even goed in verdiepen 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2020 om 22:13, GlitterMermaid zei:

Alles wat je omschrijft als ‘symptomen’ heb ik al vaker voorbij zien komen bij meiden! Het hoort er echt allemaal bij. Mocht je echt last krijgen van je tepels zou je misschien wattenschijfjes erop kunnen leggen zodat de tepels iniedergeval niet schuren tegen de BH.

 

Ik ben pas eind december aan de beurt dus ik moet het nog allemaal mee maken 😉

Oooo, en spannend nog even voor jou! Hopelijk verloopt alles goed 💪

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.