Ga naar inhoud

Grote protheses >700cc nog mooi na langere tijd?


Aanbevolen berichten

Ik heb in januari een consult staan voor een protesewissel. Ik heb nu 450cc en verwacht wel ergens naar 700 a 800cc te gaan. 

 

Nu gisteren iemand gesproken die aangaf dat grote protheses in het begin nog mooi zijn maar na een jaar bijv doordat ze zo zwaar zijn toch gaan hangen. Ook had ze veel klachten door de zware protheses. 

Nu is niemand hetzelfde maar zou toch wel eens ervaringen horen van mensen die al een hele tijd (1 jaar of langer) met grote protheses rondlopen >700cc

En of zij hetzelfde ervaren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Diellenz zei:

Ik heb in januari een consult staan voor een protesewissel. Ik heb nu 450cc en verwacht wel ergens naar 700 a 800cc te gaan. 

 

Nu gisteren iemand gesproken die aangaf dat grote protheses in het begin nog mooi zijn maar na een jaar bijv doordat ze zo zwaar zijn toch gaan hangen. Ook had ze veel klachten door de zware protheses. 

Nu is niemand hetzelfde maar zou toch wel eens ervaringen horen van mensen die al een hele tijd (1 jaar of langer) met grote protheses rondlopen >700cc

En of zij hetzelfde ervaren? 

Dan weet ik over wie je het hebt, denk ik 🧐😂 Alleen als het klopt, dan was diegene volgens mij in eerste instantie wel een lift geadviseerd. @marjon_nl heeft ook grotere protheses en al een aantal jaren, wellicht kan zij antwoordt op je vraag geven. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Anouk78 zei:

Dan weet ik over wie je het hebt, denk ik 🧐😂 Alleen als het klopt, dan was diegene volgens mij in eerste instantie wel een lift geadviseerd. @marjon_nl heeft ook grotere protheses en al een aantal jaren, wellicht kan zij antwoordt op je vraag geven. 😘

Is echt iemand die ik persoonlijk ken. 

Hopelijk komen er nog meer ervaringen. Hopelijk ook positieve 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Diellenz zei:

Is echt iemand die ik persoonlijk ken. 

Hopelijk komen er nog meer ervaringen. Hopelijk ook positieve 

Oh das inderdaad minder. We gaan toch alleen van positieve verhalen uit 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een wissel gehad 9 juli 2019 van 425cc naar 750cc. Alleen had ik helemaal geen borsten van mezelf dus echt de kans dat er hang in gaat komen is bij mij geen sprake van, weet niet zeker of eigen borstweefsel wat te maken heeft met of sneller gaat hangen ja of nee, excuus als dat er niks mee te maken heeft. 
Maar de mijne hangen dus niet staan rond en trots overeind zonder bh 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ellen1997 zei:

Ik heb ook een wissel gehad 9 juli 2019 van 425cc naar 750cc. Alleen had ik helemaal geen borsten van mezelf dus echt de kans dat er hang in gaat komen is bij mij geen sprake van, weet niet zeker of eigen borstweefsel wat te maken heeft met of sneller gaat hangen ja of nee, excuus als dat er niks mee te maken heeft. 
Maar de mijne hangen dus niet staan rond en trots overeind zonder bh 😁

Dank je voor je reactie. Fijn om te horen dat je nog tevreden bent 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha Thanks @Anouk78
 

Het is afhankelijk van meerdere dingen, helaas heb je niet op alle zelf invloed. Als je van jezelf een minder stevige huid hebt gaan ze eerder uit model, zelfde als met een zwangerschap. Ik zou vooral je arts vragen wat hij verwacht in jou situatie. Er zijn oplossingen als een interne bh die een arts kan aanbrengen 🙂.
 

Die van @Ellen1997 zijn echt onwijs mooi 🤩 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-11-2020 om 08:27, marjon_nl zei:

Haha Thanks @Anouk78
 

Het is afhankelijk van meerdere dingen, helaas heb je niet op alle zelf invloed. Als je van jezelf een minder stevige huid hebt gaan ze eerder uit model, zelfde als met een zwangerschap. Ik zou vooral je arts vragen wat hij verwacht in jou situatie. Er zijn oplossingen als een interne bh die een arts kan aanbrengen 🙂.
 

Die van @Ellen1997 zijn echt onwijs mooi 🤩 😘

@marjon_nlHoeveel cc heb je gekregen? En bij welke arts?. Zag een paar foto's van je met kleding. Wauw wat mooi! 

Heb je een album? Mag ik misschien meekijken?

 

@Ellen1997 heb jij ook een album waar ik even mag kijken? 

 

Hoe lang hebben jullie je proteses nu?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, marjon_nl zei:

Hoeveel cc heb jij? Je profiel is wat leeg :) 

Ik moet nog ff uitvogelen hoe alles werkt hihi.

Ik had wel wat info erin gezet als goed is? 

Vroeger was dit forum iets overzichtelijker.

 

Ik heb nu Mentor, High Profile 450cc Cohesive2. Zitten er nu 10 jaar in. Ik heb na de bv nog 3 zwangerschappen gehad. Jongste is nu 6 mnd en alles is wat slapper geworden. 

Ik ga voor een  mommy make over dus een wissel en een bwc met reven van de spieren & lipo

En als de prijs "meevalt" ook nog Bovenooglidcorrectie 😊. Ik heb begin jan een consult staan bij dr. Nio

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.