Ga naar inhoud

Jess_ : 25 november 2020 : Dr. Oostveen-Bol : OCA Amstelveen


Aanbevolen berichten

Lieve allemaal,

Over ruim 2 weken is het zo ver...

Ik word door Lydia Oostveen-Bol van Faceland geopereerd in het OCA Amstelveen.

Ik heb de Motiva Demi 320cc uitgekozen en deze worden dual plain geplaatst.

Ik heb maat 80a BH maat en ik heb altijd problemen gehad om leuke BH's te vinden. De Hunkermöller bv heeft niet eens deze maat en door merken zoals Triumph word ik ook altijd gediscrimineerd haha

Ik vind het zo spannend allemaal.  Daarom heb ik mij hier aangemeld, om met jullie mee te lezen en vooral mee te leven!

Ik zal zo alvast een "voor" foto in m'n album plaatsen.

Groetjes, Jess xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, GlitterMermaid zei:

Hey hey! Welkom op het forum. 

Wat stom is het dat ze die maat niet hebben! Ik ben op een gegeven moment maar over gegaan op bralettes en sportbh's. Zoveel heb ik niet, waarom zou ik dan nog zo'n vervelend zittende bh aan doen 😉

 

Veel plezier met aftellen! 

Ik kon gelukkig bij H&M meestal wel slagen. Ik heb nooit zonder bh gelopen  ik hoop dat ik dat volgend jaar wel kan🤩🙏🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Jess_ said:

Ik kon gelukkig bij H&M meestal wel slagen. Ik heb nooit zonder bh gelopen  ik hoop dat ik dat volgend jaar wel kan🤩🙏🏼

Wordt wel aangeraden om wel zoveel mogelijk een bh te dragen, dit om hangende borsten te voorkomen. Dat heb ik hier ergens gelezen. Maar absoluut lekker genieten van je nieuwe boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo allemaal, 

 

Ik ben nu één nachtje PO en ik ben zo blij:01:

 

Ik was gisteren om 11:30 uur aan de beurt. 

Om 11.00 uur moest ik aanwezig zijn.  Ik kreeg direct een infuus aangebracht en heb erg gezellig gekletst. 

Daarna kwam Lydia de borsten aftekenen. Ik vind haar echt een ontzettende lieve en eerlijke vrouw.

Daarna werd ik naar de OK gebracht. Lekker op het warme bed en met de narcose was ik zo vetrokken.

Toen werd ik wakker en ben ik meteen gaan spieken. Ik dacht: he he... daar zijn ze eindelijk, ik wacht al vanaf mijn 13e (dus nu 30 jaar) op jullie!! Hihi

 

Om 12:30 uur zat ik al aan de beschuit en thee en om 13:30 uur mocht ik naar huis. 

 

Ik had de nacht ervoor goed geslapen, ik was totaal niet zenuwachtig, ik heb nagenoeg geen pijn.  Ik heb alleen voor de nacht paracetamol genomen. 

 

Ik heb net nog wel een extra PO bh besteld.

 

:1big_boobs:

 

Liefs, Jess 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Sam83 zei:

@Jess_ gefeliciteerd met je nieuwe boobies🥳Goed uitrusten en lekker genieten🍀😘

 

19 uur geleden, Anns zei:

Gefeliciteerd !! Een heel goed herstel gewenst.

 

18 uur geleden, Willsx zei:

Gefeliciteerd!! Lekker rustig herstellen nu!

 

14 uur geleden, Ikke2 zei:

@Jess_ gefeliciteerd en nu een heel voorspoedig herstel zodat je van je boobies kunt genieten. 

 

13 uur geleden, lottejanna zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Hoe voel je je?

Dank jullie wel allemaal!

Ik voel me echt heel goed! Het zit strak op m'n borst en ik moet met alles heel rustig aan doen,  maar ik mag echt niet klagen. Vind het tot nu toe heel erg meevallen. 

 

Gisteren wilde mijn moeder (73) even kijken.  Ze riep: Prachtig!! Als ik jonger was, dan had ik het ook gedaan! Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jess_ zei:

 

 

 

 

Dank jullie wel allemaal!

Ik voel me echt heel goed! Het zit strak op m'n borst en ik moet met alles heel rustig aan doen,  maar ik mag echt niet klagen. Vind het tot nu toe heel erg meevallen. 

 

Gisteren wilde mijn moeder (73) even kijken.  Ze riep: Prachtig!! Als ik jonger was, dan had ik het ook gedaan! Hahaha

Fantastisch!! Gefeliciteerd!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.