Ga naar inhoud

Help herstel ..... is dat normaal?


Aanbevolen berichten

Hey ladies 

 

ik ben 4,5 week geleden geopereerd; 820cc rond. Mijn herstel valt mij zwaar. Nu kan dat ook zijn dat ik “gewoon” geduld moet hebben. Ik weet ze zeggen 6 wkn ..... maar toch 

de eerste 2 wkn waren hel qua pijn. Ik kan gelukkig inmiddels weer wat lopen en kleine dingen thuis (koken, lichte stofzuiger werkzaamheden). Mijn mam komt de rest doen qua poetsen 

Heb 2 kids; 1 en 2,5jr. De jongste til ik voorzichtig en met beleid. (Arts zei dat dat mocht zo lang je naar je lichaam luistert).

Hoewel ze ook nog wekelijks bij opa en oma en tante zijn. 

Ik moet smiddags ook echt nog even naar bed. Kan niet op mijn zij liggen. Voel vaak steken in mijn borst/ litteken. Tepel suuuuper gevoelig. 

Vandaag heeft tot overmaat v ramp mijn dochtertje 2x tegen mijn borst geschopt wel per ongeluk. Maar toch 😩 ben zo bang dat het nu fout gaat... dat het “los” zit, gaat ontsteken ...

zat er ook echt ff doorheen dat ik nog steeds wel pijn heb, niet alles kan (ben ook zo”n bezig bijtje) dat soms afreageer op kids terwijl zij er niks aan kunnen doen! 

Dan denk ik echt, is het dit wel waard allemaal! ? 

Is dit normaal? Hopelijk is het (beetje) herkenbaar voor iemand .......

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, vervelend dat het herstel zo zwaar is.  De een huppelt er zo doorheen, de ander ervaart het als hels. Ik 'loop' al een tijdje mee hier en ik zie vaker bij een groter aantal cc ineens dat het tegenvalt.  Ik kan me de verhalen van @randa en @Parle herinneren, wellicht heb je wat aan hun topics. Maar hou vol het wordt beter.  En de kans dat het nu nog fout kan gaan is heel erg klein hoor, zeker niet door een schop van je dochtertje.  Nog even doorbijten, het gaat het echt allemaal waard zijn. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.