Ga naar inhoud

DSCDCK : 2 december 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, DSCDCK zei:

Hi @Yvette-x morgen nog 3 weken! Spannend en ergens nog onwerkelijk. Ik heb maar even een goedkope Maximizer Bra gekocht, om alvast te wennen aan wat grotere Boobs 😆. Zo benieuwd hoe alles te ervaren. 8 oktober is ook nog kort geleden. Hoe voel je je? Valt het mee? En lukt het om goed rust te houden? Ik zal je verslag ook lezen 😊. En heb je foto's die ik zou mogen bekijken?

 

Haha wat slim! Wat voor een bh maat draag je nu?

 

Ik ben nu inderdaad bijna 5 weken PO. Bij mij is alles goed gegaan maar dat zul je vast wel lezen in mijn topic 😊 op wat kwaaltjes wat betreft gevoel is het herstel tot nu toe voorspoedig! 

Rust houden vond ik wel lastig. De eerste dagen na de operatie was ik vooral heel moe en dus wel veel dutjes gedaan. Naast spierpijn niet heel veel pijn gehad gelukkig. Maar na 2 weken voelde ik me al zo goed dat het wel wat lastiger werd dus om rust te houden dus moet mezelf best vaak terug fluiten. 

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Ik had wel een tubulaire voorsituatie dus het uiteindelijke resultaat laat bij mij wat langer op zich wachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Yvette-x zei:

 

Haha wat slim! Wat voor een bh maat draag je nu?

 

Ik ben nu inderdaad bijna 5 weken PO. Bij mij is alles goed gegaan maar dat zul je vast wel lezen in mijn topic 😊 op wat kwaaltjes wat betreft gevoel is het herstel tot nu toe voorspoedig! 

Rust houden vond ik wel lastig. De eerste dagen na de operatie was ik vooral heel moe en dus wel veel dutjes gedaan. Naast spierpijn niet heel veel pijn gehad gelukkig. Maar na 2 weken voelde ik me al zo goed dat het wel wat lastiger werd dus om rust te houden dus moet mezelf best vaak terug fluiten. 

 

Ik zal je even toevoegen aan mijn album. Ik had wel een tubulaire voorsituatie dus het uiteindelijke resultaat laat bij mij wat langer op zich wachten. 

😄 De Maximizer Bra is 75C (wil het rustig opbouwen voor de omgeving hahahaa) Mijn originals zijn een kleine tot gemiddelde B (als ik sta - ligsituatie gewoon plat!). 

 

Fijn dat het herstel over het algemeen goed gaat en met niet al te veel pijn! Ja, ik ben (net als de meeste vrouwen denk wel) ook zo... Vooral als het voor je gevoel al een stuk beter voelt. Ben freelancer en het zal een uitdaging zijn om niet meteen aan het werk te gaan (vanuit huis). 

 

Dank voor het toevoegen aan je album!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, DSCDCK said:

Ooh!!! Jij ook nog in de aftelfase! Super spannend!!! Toevallig ook bij Boerhaave en Dr. Van der Weij? En wat voor prothese en plaatsing krijg je?

Nee niet bij Dr. Van der Weij, ik had wel een consult gehad bij Boerhaave maar dat was niks geworden. Ik word geopereerd door Dr. Laura Zaal ik het Velthuis Kliniek Amsterdam.

 

Ik krijg Mentor HighProfile Cohesive II 500CC (Rond) voor de borstspier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, DSCDCK zei:

Wat fijn voor je dat het herstel meevalt!!!! HAHAHAHAA, oh wat erg! Nou hoop dat ik in "TEAM-meevallen" terecht kom! Pfff want tegen die 6 weken herstelperiode kijk ik toch wel het meest tegenop. Volgens mij komt er zoveel nieuws op je af, ik laat me maar verrassen hoor. Heb je een fotoalbum die ik zou mogen bekijken?

Dat is wel het beste ja en ieder lichaam is anders dus het herstel ook. Ik zal je toevoegen 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Nee niet bij Dr. Van der Weij, ik had wel een consult gehad bij Boerhaave maar dat was niks geworden. Ik word geopereerd door Dr. Laura Zaal ik het Velthuis Kliniek Amsterdam.

 

Ik krijg Mentor HighProfile Cohesive II 500CC (Rond) voor de borstspier.

Geen onbekende Dr Zaal! Ook heel veel goeds over haar gelezen en gezien! Oh wouw, super spannend! We gaan samen aftellen, december wordt echt een feestmaand en met nieuwe boobs het nieuwe jaar inluiden! 

 

Heb je trouwens een album die ik in zou mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Anns zei:

Hoi ! Ik heb best boobie daarvoor even gevraagd. Zij doet dat volgens mij samen met iemand anders, die ook moderator is dacht ik.

 

Ik heb mijn album openbaar staan. Maar staat nu alleen nog maar een voorsituatie foto op.

Ik denk er ook al jaren over, maar sinds dit jaar echt serieus.

Ik heb mijn consulten gedaan bij Zipper Clinics. Zij werken uitsluitend met Motiva implantaten en opereren hier in de buurt in het ziekenhuis en beide dingen spraken mij wel aan.

Ik ben 1.70 m en ben benieuwd hoeveel 340 a 360 gaat toevoegen :) 

Ik was blij dat de PC zei dat het voor de spier kon bij mij. Ik heb natuurlijk nog geen ervaring, maar lees wel van alles hier op het forum.

Vind dat onze voorsituatie foto ook erg op elkaar lijkt! Hahahaha! Echt veel gelijkenissen hoor. Moet foto's nog uploaden, maar wil album privé.. Wel gevonden hoe je foto's toevoegt, maar of het dan prive is? Ga weer verder op onderzoek uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, DSCDCK said:

Geen onbekende Dr Zaal! Ook heel veel goeds over haar gelezen en gezien! Oh wouw, super spannend! We gaan samen aftellen, december wordt echt een feestmaand en met nieuwe boobs het nieuwe jaar inluiden! 

 

Heb je trouwens een album die ik in zou mogen zien?

Jaaaa echt he!! Wordt één en al feest 🤩

Nog even kerst mee pakken op een “normale” manier en dan daarna de nieuwe boobs! 
 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album, daar kun je mij met de pasprotheses zien + mijn 3D scan. Krijg je beetje een idee van mijn voorsituatie en hoe ze er eventueel ook uit komen te zien 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, DSCDCK zei:

Hoi @SiBre dank je wel! Oooh zo ontzettend spannend dit! Klopt helemaal, was echt een mega besluit, maar eenmaal genomen zo blij en sta te trappelen als een kind! Wat goed, ook door Dr. Van der Weij! En ook 340cc voor de spier! En anatomisch? Ben heel benieuwd wat dezelfde cc brengt voor ons! Ik zag dat je wat foto's had geplaatst, zou ik mogen kijken? Ook veel aftelplezier!

Ja ik zal je toegang geven... heb jij ook een album? 
hier ook net een klein kind.. inderdaad ook anatomisch. Soms zie ik borsten met minder Cc en denk ik wow die wil ik, en soms zie ik ze met meer Cc en denk ik ow das nog aan de ‘kleine’ kant.. t is voor iedereen zo verschillend.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 11-11-2020 om 14:28, DSCDCK zei:

Vind dat onze voorsituatie foto ook erg op elkaar lijkt! Hahahaha! Echt veel gelijkenissen hoor. Moet foto's nog uploaden, maar wil album privé.. Wel gevonden hoe je foto's toevoegt, maar of het dan prive is? Ga weer verder op onderzoek uit!

Hoi, hoe is het met jou inmiddels ? We zijn op dezelfde datum geopereerd. Heb je al foto's in je album en hoe voel je je inmiddels ? Ben je al gewend aan je nieuwe boobies ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.