Ga naar inhoud

Steffiemvos : 24 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi Ladies, 

 

ik zou 17 december geopereerd worden door dokter Zaal maar iemand in haar gezin was positief getest op Corona dus de afspraak was verzet. Gelukkig kon ik 24 december al weer terecht. Wel onhandig met kerst maar t is toch al een raar jaar dus maar gewoon gedaan. 
 

Nu dus al weer bijna een week PO en voel me heel goed. Heb eigenlijk helemaal geen pijn van de operatie gehad. Nu na 6 dagen ook aardig mijn beweeglijkheid weer terug. Dus heel happy. Borsten zijn nog wel erg gespannen dus voelt erg oncomfortabel. 
 

En die BH🙄. Wat een rot ding! Heb van Velthuis een witte sport bh van het merk Anita gekregen type extreme control. Vooral die ondersta band drukt verschrikkelijk tegen mijn wond onderaan de borst en dat is wel pijnlijk. Op verzoek van hun zo’n tussenstukje er tussen gedaan om de band wat losser te maken maar dat lost niet veel op. Heb er nu een inlegkruisje tussen.. dat helpt wel een beetjee😅.

Iemand een tip voor een fijne andere bh? 
 

oh en ik heb een tijd getwijfeld tussen rond en anatomisch. Toch voor rond gegaan en heel blij met het resultaat. 
 

Deze foto is één dag na de operatie. Za morgen weer een nieuwe maken en in mijn album plaatsen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, MiaMae zei:

@Steffiemvos Prachtig al! 🤩 En wat fijn dat het zo pijnloos is verlopen. Geeft me moed, ik ben 7 januari aan de beurt... Mag ik in je album meekijken? 

Ja, dat mag. Weet alleen niet hoe dat moet😅. Zal even kijken of ik daar uit kom. 
 

Spannend. Nog een dikke week! Waar ga je geholpen worden en wat laat je doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Steffiemvos Ja dat is even zoeken met die albums, heb ik ook pas vd week uitgevogeld 😅

 

Ik krijg een borstvergroting bij Blooming, Dr vd Pot. 360cc (demi) motiva ergonomix, dual plane. Zoooo spannend... 😬 Ben vooral nerveus nu over het herstel en de mogelijke pijn dus vind het erg fijn te horen dat het bij jou zo voorspoedig is gegaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, MiaMae zei:

@Steffiemvos Ja dat is even zoeken met die albums, heb ik ook pas vd week uitgevogeld 😅

 

Ik krijg een borstvergroting bij Blooming, Dr vd Pot. 360cc (demi) motiva ergonomix, dual plane. Zoooo spannend... 😬 Ben vooral nerveus nu over het herstel en de mogelijke pijn dus vind het erg fijn te horen dat het bij jou zo voorspoedig is gegaan! 

Ik heb je toegevoegd! Geef het even aan als het toch niet klopt😅.

 

Het is zo verschillenD per persoon. Ik heb iedere 4 uur 1000mg paracetamol genomen en 2x per dag naproxen. En echt wekkers gezet zodat ik nooit te laat was met innemen en echt geen pijn gehad. 
 

Ik hoop voor jou het zelfde! Succes volgende week!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Steffiemvos said:

Ik heb je toegevoegd! Geef het even aan als het toch niet klopt😅.

 

Het is zo verschillenD per persoon. Ik heb iedere 4 uur 1000mg paracetamol genomen en 2x per dag naproxen. En echt wekkers gezet zodat ik nooit te laat was met innemen en echt geen pijn gehad. 
 

Ik hoop voor jou het zelfde! Succes volgende week!

 

Thx! En ik kan in je album hoor, dank je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, lottejanna zei:

Super mooi  al voor een dag PO! Nu lekker herstellen. Kan je een beetje slapen?

Ja, ik ben echt een bijslapen dus was er bang voor. Voedingskussen en alles geregeld omdat ik dat hier veel las maar ik vond echt alles vervelend. Dus ik lig gewoon plat op een heel dun kussen. Dan lig ik het beste. Mijn vent slaapt iets minder.. ik schijn nogal te snurken nu op mijn rug😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey!

Ik heb precies dezelfde BH maandag gekregen en oh.. wat doet mijn linkerwond pijn door die bh... het is echt vreselijk. Ik heb er nu ook maandverband tussen gedaan, hielp wel even maar nu zijn we wat uren verder en doet het weer ontzettend pijn. Ik heb via wehkamp de sportbh van Hunkemöller (level3) besteld in dezelfde maat als die Velthuis mij heeft meegegeven. Als het goed is komt ie morgen al binnen en dan hopen dat die niet op de wond drukt. 
 

Buiten de pijn op die wond gaat het hier ook prima, met de druk op de borst valt prima te leven. 
 

Wat zien je borsten er al mooi rond uit 1 dag PO! 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hey hey!

Ik heb precies dezelfde BH maandag gekregen en oh.. wat doet mijn linkerwond pijn door die bh... het is echt vreselijk. Ik heb er nu ook maandverband tussen gedaan, hielp wel even maar nu zijn we wat uren verder en doet het weer ontzettend pijn. Ik heb via wehkamp de sportbh van Hunkemöller (level3) besteld in dezelfde maat als die Velthuis mij heeft meegegeven. Als het goed is komt ie morgen al binnen en dan hopen dat die niet op de wond drukt. 
 

Buiten de pijn op die wond gaat het hier ook prima, met de druk op de borst valt prima te leven. 
 

Wat zien je borsten er al mooi rond uit 1 dag PO! 😍

Hi! Hoe gaat het met jou? Je had van de week zo’n last toch? 
 

Heb je ook overlegd met Velthuis of je die BH mag gebruiken? Of die voldoende steun geeft? 
 

ik heb morgen mijn eerste (telefonische) controle en wilde het dan even navragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Steffiemvos said:

Hi! Hoe gaat het met jou? Je had van de week zo’n last toch? 
 

Heb je ook overlegd met Velthuis of je die BH mag gebruiken? Of die voldoende steun geeft? 
 

ik heb morgen mijn eerste (telefonische) controle en wilde het dan even navragen. 

Ja de pijn begon die avond al! Terwijl ik in de middag geopereerd was en voordat ik vertrok nog morfine had gekregen. Dus was wel een beetje in paniek. Komt echt door die kut band van die bh die zo donders hard op de wond aan het drukken is, kan niet anders. 
 

Nee niet gevraagd eigenlijk, maar ik zie heel veel dames die kopen dus dacht koop hem ook maar 😅

Als ie niet goed zit stuur ik hem wel terug en koop ik die Carefix. 
Kun je mij op de hoogte houden als je naar die Hunkemöller bh’s hebt gevraagd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Ja de pijn begon die avond al! Terwijl ik in de middag geopereerd was en voordat ik vertrok nog morfine had gekregen. Dus was wel een beetje in paniek. Komt echt door die kut band van die bh die zo donders hard op de wond aan het drukken is, kan niet anders. 
 

Nee niet gevraagd eigenlijk, maar ik zie heel veel dames die kopen dus dacht koop hem ook maar 😅

Als ie niet goed zit stuur ik hem wel terug en koop ik die Carefix. 
Kun je mij op de hoogte houden als je naar die Hunkemöller bh’s hebt gevraagd? 

 

Ja, ik houd je morgen op de hoogte! Hoe gaat het nu met de pijn dan? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Steffiemvos said:

Ja, ik houd je morgen op de hoogte! Hoe gaat het nu met de pijn dan? 

Top, dankjewel 💋

Tja... het is wel te doen allemaal. Het is vooral veel ongemak. Veel beursheid en last van m’n nek en met opstaan uit bed of stoel dan moet ik even op m’n tanden bijten. Ik heb een goed medicatieschema van Best_Boobie gekregen dus dat is fijn.  
 

Ik kan alleen niet op de bank of stoel zitten in de woonkamer omdat die te diep zijn en dan doet m’n wond pijn. Dus zit eigenlijk de hele dag op de eetkamerstoel wat uiteindelijk ook niet meer chill zit 😂

 

Heb jij nog handige tips ontdekt die jou hielpen die eerste paar dagen door te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Top, dankjewel 💋

Tja... het is wel te doen allemaal. Het is vooral veel ongemak. Veel beursheid en last van m’n nek en met opstaan uit bed of stoel dan moet ik even op m’n tanden bijten. Ik heb een goed medicatieschema van Best_Boobie gekregen dus dat is fijn.  
 

Ik kan alleen niet op de bank of stoel zitten in de woonkamer omdat die te diep zijn en dan doet m’n wond pijn. Dus zit eigenlijk de hele dag op de eetkamerstoel wat uiteindelijk ook niet meer chill zit 😂

 

Heb jij nog handige tips ontdekt die jou hielpen die eerste paar dagen door te komen?

Ah, dat is echt balen. Nee, ik had niet zo veel last dus ook niet echt tips waar ik je bij kan helpen! 
 

Nog even doorbijten! Word vast snel beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Steffiemvos zei:

Ohh hahah ja thanks! Ga er even na kijken. Welke maat heb jij genomen en welke chipkaart heb je? 

Op  1 van de foto's staat een maattabel toch. Ik heb omtrek 85 en ben van 85b naar 85f gegaan met 550cc.

Ik vind het een comfortabele bh, al vond ik ook in het begin de onderrand wel irritant, maar komt ook gewoon dat het flinke wonden zijn he.  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@GlitterMermaidnet met de kliniek gesproken. Ze vroeg zich af of misschien de cupmaat te klein was waardoor de band  te hoog valt. Ik kon daarvoor langs komen en als dat het geval was dan kon ik de bh omruilen voor een andere maat. Dus jij misschien ook!? Ze gaf wel aan dat er wel druk op de wond hoort te zijn (wat dus oncomfortabel is) zodat de huid er aan wend.  
 

Als ik zelf een BH zou aanschaffen zou het niet zo zeer uitmaken waar hij vandaan komt als hij de borst maar helemaal goed en overal omsluit en ondersteunt. Maar ze gaf aan liever te hebben dat ik dan terug kwam naar de kliniek voor een andere bh omdat zij dat goed kunnen beoordelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Nog even wachten zei:

Op  1 van de foto's staat een maattabel toch. Ik heb omtrek 85 en ben van 85b naar 85f gegaan met 550cc.

Ik vind het een comfortabele bh, al vond ik ook in het begin de onderrand wel irritant, maar komt ook gewoon dat het flinke wonden zijn he.  

 

 

Bij de foto’s niet maar zie het nu inderdaad onderaan staan. Thanks! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Steffiemvos said:

@GlitterMermaidnet met de kliniek gesproken. Ze vroeg zich af of misschien de cupmaat te klein was waardoor de band  te hoog valt. Ik kon daarvoor langs komen en als dat het geval was dan kon ik de bh omruilen voor een andere maat. Dus jij misschien ook!? Ze gaf wel aan dat er wel druk op de wond hoort te zijn (wat dus oncomfortabel is) zodat de huid er aan wend.  
 

Als ik zelf een BH zou aanschaffen zou het niet zo zeer uitmaken waar hij vandaan komt als hij de borst maar helemaal goed en overal omsluit en ondersteunt. Maar ze gaf aan liever te hebben dat ik dan terug kwam naar de kliniek voor een andere bh omdat zij dat goed kunnen beoordelen. 

Hey! Super bedankt voor je bericht. Dit is wel een goede optie idd!

De bh maat hebben ze ook gekozen toen ik 100cc kleiner nam. Dus kan best zijn dat ie te klein is. Ik ga misschien dan toch maar even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.