Ga naar inhoud

Steffiemvos : 24 december 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hii ladies, 

 

Mijn naam is Stefanie en ik ben 30. 158 lang en 54kg. 17 december heb ik een afspraak staan bij dr. Laura Zaal bij de Velthuis Kliniek voor een borstvergroting.

 

Na twee kindjes heb ik een lege 70C en ik ben laatst voor de tweede keer wezen passen. In de eerste instantie hadden we 295cc en anatomisch genoteerd maar op de simulatie vond ik het een soort ‘hang’ borst lijken. Ik miste de volume aan de bovenkant. Dus nu gekozen voor 325cc en ronde prothese. 
 

Maar nu twijfel ik dus toch weer😬😅.

 

Zijn er meer dames die van te voren twijfelden tussen rond of anatomisch en willen jullie met me delen wat je hebt gekozen en of je er achteraf ook blij mee bent?

 

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig hé dat twijfelen. Ik heb ook heel erg getwijfeld. Uiteindelijk voor anatomische 440 cc gegaan. Ik wilde een natuurlijke look en dat ia goed gelukt, zeker geen hangborst en heb bovenop ooknvolume gekregen en een mooi decolleté. Maar er zit natuurlijk wel een druppelvorm in. Ik was bang om met ronde een te nep resultaat te krijgen. 

Maar ik zie hier ook hele mooie ronde borsten voorbij komen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Welkom!

 

ik ben 28 december aan de beurt bij Dr. zaal. Ik heb ronde protheses aangeraden gekregen voor de borstspier omdat ik volume aan de bovenkant mis. Dus met anatomisch zou ik eigenlijk dezelfde vorm borst hebben maar dan groter. 
 

Als je wilt kan ik je toegang geven in mijn album met m’n 3D scan, daar zie je dat ronde prothese een natuurlijk resultaat geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, newboob zei:

Lastig hé dat twijfelen. Ik heb ook heel erg getwijfeld. Uiteindelijk voor anatomische 440 cc gegaan. Ik wilde een natuurlijke look en dat ia goed gelukt, zeker geen hangborst en heb bovenop ooknvolume gekregen en een mooi decolleté. Maar er zit natuurlijk wel een druppelvorm in. Ik was bang om met ronde een te nep resultaat te krijgen. 

Maar ik zie hier ook hele mooie ronde borsten voorbij komen. 

 

 

Daar ben ik ook precies bang voor. Omdat ik de natuurlijke look wilde in eerste instantie voor anatomisch gegaan. Maar na weken twijfel omdat ik de simulatie niet mooi vond gaf ze aan dat ik beter voor rond kon gaan. En die simulatie vind ik wel mooi maar ben idd bang dat het te nep is😅
 

Nog 42 dagen om te twijfelen😬

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, GlitterMermaid zei:

Hey Welkom!

 

ik ben 28 december aan de beurt bij Dr. zaal. Ik heb ronde protheses aangeraden gekregen voor de borstspier omdat ik volume aan de bovenkant mis. Dus met anatomisch zou ik eigenlijk dezelfde vorm borst hebben maar dan groter. 
 

Als je wilt kan ik je toegang geven in mijn album met m’n 3D scan, daar zie je dat ronde prothese een natuurlijk resultaat geeft.

Ja, graag🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde vooraf ook graag druppelvormige omdat ik dacht dat het natuurlijk zou zijn , na de uitleg van mijn pc adviseerde zij toch ronde omdat ik ook volume miste bovenin. Daarnaast liet ze zien met ronde prothese dat als je staat deze ook als een druppelvormige vallen maar je toch meer volume bovenin hebt. Ik heb er zeker geen spijt van en ik ben blij dat ik geluisterd heb en voor de ronde ben gegaan voor de borstspier.

Al heb ik wel tot het laatste moment getwijfeld tussen 325 en 350 cc uiteindelijk is er 350 cc in gegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ik wilde vooraf ook graag druppelvormige omdat ik dacht dat het natuurlijk zou zijn , na de uitleg van mijn pc adviseerde zij toch ronde omdat ik ook volume miste bovenin. Daarnaast liet ze zien met ronde prothese dat als je staat deze ook als een druppelvormige vallen maar je toch meer volume bovenin hebt. Ik heb er zeker geen spijt van en ik ben blij dat ik geluisterd heb en voor de ronde ben gegaan voor de borstspier.

Al heb ik wel tot het laatste moment getwijfeld tussen 325 en 350 cc uiteindelijk is er 350 cc in gegaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ik wilde vooraf ook graag druppelvormige omdat ik dacht dat het natuurlijk zou zijn , na de uitleg van mijn pc adviseerde zij toch ronde omdat ik ook volume miste bovenin. Daarnaast liet ze zien met ronde prothese dat als je staat deze ook als een druppelvormige vallen maar je toch meer volume bovenin hebt. Ik heb er zeker geen spijt van en ik ben blij dat ik geluisterd heb en voor de ronde ben gegaan voor de borstspier.

Al heb ik wel tot het laatste moment getwijfeld tussen 325 en 350 cc uiteindelijk is er 350 cc in gegaan.

Ik lees hier meer dat veel dames achteraf toch groter hadden gewild.. ben jij blij met je keuze? Ik twijfel ook nog steeds tussen 295 en 325. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Steffiemvos zei:

Ik lees hier meer dat veel dames achteraf toch groter hadden gewild.. ben jij blij met je keuze? Ik twijfel ook nog steeds tussen 295 en 325. 

Ik ben zeker blij met mijn keuze , ik moet nog wel een beetje afwachten hoe het word want ik ben afgelopen dinsdag geweest voor de vergroting maar ik vind ze nu al mooier dan ik had verwacht en ik ben achteraf heel blij dat ik 350 heb gekozen. Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album , ik heb wel veel last van striae maar dit is van mijn 6 kids 😂 en niet van de borstvergroting. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Joyforlife zei:

Ik ben zeker blij met mijn keuze , ik moet nog wel een beetje afwachten hoe het word want ik ben afgelopen dinsdag geweest voor de vergroting maar ik vind ze nu al mooier dan ik had verwacht en ik ben achteraf heel blij dat ik 350 heb gekozen. Ik heb je ook toegevoegd aan mijn album , ik heb wel veel last van striae maar dit is van mijn 6 kids 😂 en niet van de borstvergroting. 

 

Xxx

Wouw 6 kids! Dat is vast een gezellige boel!  Vind je borsten ook veel mooier dan op de simulatie. Dat geeft toch een beetje een raar vertekend beeld. Nog even herstel afwachten maar word alleen maar mooier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Steffiemvos zei:

Wouw 6 kids! Dat is vast een gezellige boel!  Vind je borsten ook veel mooier dan op de simulatie. Dat geeft toch een beetje een raar vertekend beeld. Nog even herstel afwachten maar word alleen maar mooier! 

Ik vind ze inderdaad ook veel mooier als op de simulatie (gelukkig) ik wil elke twee dagen een foto posten dus als je wil kun je kijken hoe het verloop gaat en wellicht dat je er een beetje een idee bij krijgt. Heel veel succes met het maken van je keuze al zal je toch altijd een beetje blijven twijfelen en vraag je je zelf af waar je goed aan doet , luister vooral naar je gevoel wat voor jou het beste voeld. Ik ging in twee weken wel 100 keer van 350 terug naar 325 cc en uiteindelijk zei ik tegen de pc mijn voorkeur gaat uit naar 350 maar kijk maar wat mooier staat 🙈

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Kan zijn omdat ik volume mis aan de bovenkant, misschien dat als je al wel een ronde borst hebt en je dan een rond implantaat neemt dat het dan ''nep'' lijkt. 

Nee, ik heb helemaal geen volume meer na 2 kids en bv te hebben gegeven😅
 

Thanks voor het delen van je info en foto’s 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op 5-11-2020 om 21:11, Steffiemvos zei:

Hii ladies, 

 

Mijn naam is Stefanie en ik ben 30. 158 lang en 54kg. 17 december heb ik een afspraak staan bij dr. Laura Zaal bij de Velthuis Kliniek voor een borstvergroting.

 

Na twee kindjes heb ik een lege 70C en ik ben laatst voor de tweede keer wezen passen. In de eerste instantie hadden we 295cc en anatomisch genoteerd maar op de simulatie vond ik het een soort ‘hang’ borst lijken. Ik miste de volume aan de bovenkant. Dus nu gekozen voor 325cc en ronde prothese. 
 

Maar nu twijfel ik dus toch weer😬😅.

 

Zijn er meer dames die van te voren twijfelden tussen rond of anatomisch en willen jullie met me delen wat je hebt gekozen en of je er achteraf ook blij mee bent?

 

Thanks!

@Steffiemvos

hoi hoi misschien is deze link iets voor je. 
 

https://kliniekeninfo.nl/Plastische-chirurgie-kennisbank/borstvergroting-info/de-veiligheid-van-borstimplantaten/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.