Ga naar inhoud

Prothese wissel door gescheurde prothese


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames.

 

12 jaar geleden heb ik een borstvergroting gehad bij Kliniek Klein Rosendaal.Bij meneer Maas.

235cc dual plane anatomisch 

McGhan Allergan 410 FM

Na veel onderzoek mammografie echo MRI met contrast vloeistof zijn we erachter gekomen waarom is zoveel pijn had en waarom mijn borsten zo zijn veranderd. Beiden protheses gescheurd.😨

Ik ben ik conclaaf met Allergan voor garantie protheses.Want die is er als je protheses gescheurd zijn.

Deze moet meneer Van Der Weij dan wel binnen 2 maanden opsturen na mijn operatie.

Mijn operatie voor prothese wissel staat gepland 1 dec bij meneer Van Der Weij bij Boerhaave kliniek.

Volgens meneer Van Der Weij moet het na een gescheurde protheses sowiezo ronde protheses in ivm draaien.

Hij adviseerde mij 350 of 370 cc Mentor rond Xtra MPP.

Ik ben 178 en weeg 65 kg.

 

Ik twijfel heel erg wat ik moet doen omdat ik waarschijnlijk in mijn leven nog 2 of 3 keer nieuwe borsten en als te telkens groter moet ben ik niet blij aangezien de kans groot is dat ik slank blijf.

 

Wat adviseren jullie hierin?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, we hebben elkaar al kort gesproken, goed dat je hier je verhaal deelt! Ook hoop dat er dames zijn die je kunnen helpen. 

Ik lees ondertussen gewoon mee meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.