Ga naar inhoud

SiBre : 15 december 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • 1 month later...

Het zit er op.. wat een spanning en emoties heb ik de afgelopen dagen ervaren zeg. 
 

lig nu te wachten tot mijn man mij komt halen maar alle lof voor de medewerkers hier bij Boerhaave en natuurlijk hr. Vd Weij!

linkerborst iets pijnlijker dan rechts maar we mogen zo lekker naar huis! ‘We’ mijn nieuwe vriendinnen en ik..😂 

Zal als t wat rustiger is mijn verslag schrijven meiden! 
lieve groet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 15-12-2020 om 15:07, SiBre zei:

Het zit er op.. wat een spanning en emoties heb ik de afgelopen dagen ervaren zeg. 
 

lig nu te wachten tot mijn man mij komt halen maar alle lof voor de medewerkers hier bij Boerhaave en natuurlijk hr. Vd Weij!

linkerborst iets pijnlijker dan rechts maar we mogen zo lekker naar huis! ‘We’ mijn nieuwe vriendinnen en ik..😂 

Zal als t wat rustiger is mijn verslag schrijven meiden! 
lieve groet!

Hoe gaat het nu met je? 

Ik krijg 12 januari precies hetzelfde als jij hebt gekregen. Ik mocht eigenlijk morgen al alleen de protheses waren niet leverbaar. 

Heb je ook een album? Zou ik bij je mee mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Hoe gaat het nu met je? 

Ik krijg 12 januari precies hetzelfde als jij hebt gekregen. Ik mocht eigenlijk morgen al alleen de protheses waren niet leverbaar. 

Heb je ook een album? Zou ik bij je mee mogen kijken?

Hoi hoi!

ja het gaat goed! Het is zo verschillend hoe iedereen de na pijn ervaart. De ene fietst er door heen en de ander ervaart veel meer pijn. Ik heb de eerste week als heel intens ervaren. Echt aanvallen van pijn waarbij voornamelijk mijn linkerborst veel pijn deed. Alsof er allemaal naalden in staken, had op die momenten zelfs moeite met ademhalen en moest het echt een soort van weg puffen. Nu zit ik a.s dinsdag op week 3 en wordt de pijn steeds minder. Toch blijft links veel gevoeliger dan rechts.. ook met aanraken.. dat gevoel als je griep gaat krijgen en je huid is extreem gevoelig.. ook heb ik nog geen gevoel in en rondom mijn tepels.. zal wel weer komen.

ik vind ze zelf echt super mooi geworden en ben super blij met het resultaat! Ik zal een foto in mijn album zetten en je toevoegen! 
 

wat balen dat het morgen niet doorgaat!! Ik zou dan echt kunnen janken! Kan nie zo goed met last minute veranderingen omgaan..😄

wanneer ben je nu aan de beurt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, SiBre zei:

Hoi hoi!

ja het gaat goed! Het is zo verschillend hoe iedereen de na pijn ervaart. De ene fietst er door heen en de ander ervaart veel meer pijn. Ik heb de eerste week als heel intens ervaren. Echt aanvallen van pijn waarbij voornamelijk mijn linkerborst veel pijn deed. Alsof er allemaal naalden in staken, had op die momenten zelfs moeite met ademhalen en moest het echt een soort van weg puffen. Nu zit ik a.s dinsdag op week 3 en wordt de pijn steeds minder. Toch blijft links veel gevoeliger dan rechts.. ook met aanraken.. dat gevoel als je griep gaat krijgen en je huid is extreem gevoelig.. ook heb ik nog geen gevoel in en rondom mijn tepels.. zal wel weer komen.

ik vind ze zelf echt super mooi geworden en ben super blij met het resultaat! Ik zal een foto in mijn album zetten en je toevoegen! 
 

wat balen dat het morgen niet doorgaat!! Ik zou dan echt kunnen janken! Kan nie zo goed met last minute veranderingen omgaan..😄

wanneer ben je nu aan de beurt??

Goed om te horen dat het nu beter gaat 😊 eerst stond ik voor 21 januari. Dat is toen vervroegd naar 31 december. Totdat ik dus maandag gebeld werd dat de protheses niet op tijd waren. Nu mag ik 12 Januari. Nog steeds eerder dan de 21e maar ik was zo blij met morgen. Maar zonder protheses is het ook zo lastig. 
 

leuk dat ik mee mag kijken 😊 ik plaats tegen die tijd ook foto’s van erna 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, BonnyBastian zei:

Goed om te horen dat het nu beter gaat 😊 eerst stond ik voor 21 januari. Dat is toen vervroegd naar 31 december. Totdat ik dus maandag gebeld werd dat de protheses niet op tijd waren. Nu mag ik 12 Januari. Nog steeds eerder dan de 21e maar ik was zo blij met morgen. Maar zonder protheses is het ook zo lastig. 
 

leuk dat ik mee mag kijken 😊 ik plaats tegen die tijd ook foto’s van erna 

Jeetje joh.. zo balen! Nog even aftellen! Moet je je hele vrije schema omgooien of valt t mee.”?

ik heb je toegevoegd aan mijn album. Benieuwd wat je er van vind.. mijn linker is nog iets groter dan rechts.. dat zal nog wel bijtrekken denk.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, SiBre zei:

Ja tuurlijk! Spannend hoor! Dank je voor t toevoegen!

 

2 uur geleden, SiBre zei:

Ja tuurlijk! Spannend hoor! Dank je voor t toevoegen!

Jazeker begint nu steeds spannender te worden!

 

Maar wat zien ze er bij jou al mooi uit zeg! 😍

Wat een verschil met dag 1 po!

 

Heb jij ze voor of achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Marietjuh zei:

 

Jazeker begint nu steeds spannender te worden!

 

Maar wat zien ze er bij jou al mooi uit zeg! 😍

Wat een verschil met dag 1 po!

 

Heb jij ze voor of achter de spier?

Ik heb ze voor de spier. Hoe krijg jij ze? Ook voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, SiBre zei:

Jeetje joh.. zo balen! Nog even aftellen! Moet je je hele vrije schema omgooien of valt t mee.”?

ik heb je toegevoegd aan mijn album. Benieuwd wat je er van vind.. mijn linker is nog iets groter dan rechts.. dat zal nog wel bijtrekken denk.. 

vind ze super mooi geworden 🥰 schema hoef ik niet om te gooien gelukkig, hebben een eigen bedrijf en zijn flexibel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, veel zei:

Hee, net je topic gelezen. Zou je willen toevoegen aan je album? Ik ben 6 januari en heb before en 3D-scan foto's, dus als je mee wilt kijken kan ik je toevoegen. Ik heb een soort zelfde bouw en krijg 330 CC. Hoe gaat je herstel nu?

Hoi hoi!

herstel gaat gelukkig steeds beter.. al had ik wel verwacht nu al minder ‘last’ te hebben. Maar ja t is niet anders.. slapen gaat ineens ook weer slecht.. wil zooo graag gewoon weet lekker in mijn dekbed kruipen..😎

Ik voeg je toe!  Krijg je ze ook voor de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, SiBre said:

Hoi hoi!

herstel gaat gelukkig steeds beter.. al had ik wel verwacht nu al minder ‘last’ te hebben. Maar ja t is niet anders.. slapen gaat ineens ook weer slecht.. wil zooo graag gewoon weet lekker in mijn dekbed kruipen..😎

Ik voeg je toe!  Krijg je ze ook voor de spier?

Ja je weet nooit van te voren hoe je van zo iets herstelt. En tegen dat slapen zie ik ook op hoor, ben hardcore buikslaper hahaha. Thanks, zal jou ook toevoegen alvast! En nee, ik krijg ze DP.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 1-11-2020 om 13:59, SiBre zei:

Dag meiden,

 

Net als anderen heb ik na veel meelezen zoveel verhalen van jullie mogen volgen dat ik nu mijzelf toch ook ga voorstellen.

Ik ben 35 jaar, 179 en 73 kilo, en had altijd een volle 75C, na zwangerschappen, afvallen en veel krachttraining is er van mijn vriendinnen vrij weinig overgebleven. Al 5 jaar gespeelt met de gedachten om hier wat aan te laten doen. Toen een jaar lang voorgenomen dat ik dan maar bij de 'Itty Bitty Titty Committy' hoorde.. toch bleef het mij steken en ik bleef constant gedachten hebben als 'wat als en waarom niet'?

 

Knoop dit jaar toch door gehakt! pfoeh opluchting.. we gaan er voor! Man vind het niet nodig maar ziet dat ik er gelukkiger van ga worden. 🙂 super fijn! en achteraf vind hij de gedachte ook wel erg leuk.. 🙂

In mei een consult gehad bij Boerhaarve Dhr. van der Weij en wat een fijn gevoel hield ik daar aan over. Waar hij bekend om staat is mijn wens, een natuurlijk volume. Toen na het consult nog periode van zelf onderzoeken doen en informatie opzoeken en heel veel hier mee lezen. En nu sinds kort dan toch een datum vast gelegd. Met het oog op de kerstvakantie is dit perfect voor de herstel periode omdat mijn man dan ook vrij is en er geen kindjes van en naar school hoeven.

Voorstel van vd Weij; 340 CC, anatomisch, voor de spier. Heb er een heel goed gevoel bij en kan niet wachten tot het zover is, het is op het ogenblik het enige waar ik nog maar aan kan denken en als een klein meisje vink ik de dagen echt af 😉 

Enige waar ik wat angstiger voor ben is de narcose, dit nog nooit meegemaakt dus erg spannend hoe dat gaat zijn. 

 

Ik vind het erg fijn dat ik hier met al jullie verhalen kan en mag meelezen, super fijn! 

Wat zijn jullie een fijne, lieve support groep!

 

 

Ha ik lees net je verhaal en zit in bijna identieke situatie. (176/177 cm rond 75 kg en ook 340 bij van der Weij) 
ben ook erg benieuwd hoe het inmiddels met je is en hoe je herstel verder verlopen is na eind december. 
zou ik in je album mee mogen kijken? 
ik heb m’n operatie inmiddels voor 3e keer gepland staan (vorige keren kon niet door gaan doordat implantaten niet leverbaar baren) maar nu gelukkig toch een datum! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-1-2021 om 14:19, Loessss zei:

Ha ik lees net je verhaal en zit in bijna identieke situatie. (176/177 cm rond 75 kg en ook 340 bij van der Weij) 
ben ook erg benieuwd hoe het inmiddels met je is en hoe je herstel verder verlopen is na eind december. 
zou ik in je album mee mogen kijken? 
ik heb m’n operatie inmiddels voor 3e keer gepland staan (vorige keren kon niet door gaan doordat implantaten niet leverbaar baren) maar nu gelukkig toch een datum! 
 

He loessss! 
 

bedankt voor je reactie!

het gaat heel goed, ik vond met name de 1e 1,5 week tegenvallen.. na 4,5 week merkte ik dat ik steeds meer op mijn zij sliep. Slaap nu nog wel met een voedingskussen maar meet om deze tussen mijn armen te hebben als ik op mijn zij lig omdat alles anders zo ‘geplet’ wordt.. 

Ik vind ze echt super mooi geworden, had het niet anders gewild! Ik zeg vaak ‘ben zo blij als een aap met zeven lullen’ maar dan echt! Boel me zo anders, zoveel meer vrouw. Er staat voor nu niet een hele recente foto in maar je ziet goed hoe het is geworden. Ben sinds deze week ook weer gaan sporten maar dat vind ik nogal spannend, hoever ga je en wat kan wel en wat niet!

 

wanneer is nu jouw datum? Wanneer zou je hem eerst hebben dan? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, SiBre zei:

He loessss! 
 

bedankt voor je reactie!

het gaat heel goed, ik vond met name de 1e 1,5 week tegenvallen.. na 4,5 week merkte ik dat ik steeds meer op mijn zij sliep. Slaap nu nog wel met een voedingskussen maar meet om deze tussen mijn armen te hebben als ik op mijn zij lig omdat alles anders zo ‘geplet’ wordt.. 

Ik vind ze echt super mooi geworden, had het niet anders gewild! Ik zeg vaak ‘ben zo blij als een aap met zeven lullen’ maar dan echt! Boel me zo anders, zoveel meer vrouw. Er staat voor nu niet een hele recente foto in maar je ziet goed hoe het is geworden. Ben sinds deze week ook weer gaan sporten maar dat vind ik nogal spannend, hoever ga je en wat kan wel en wat niet!

 

wanneer is nu jouw datum? Wanneer zou je hem eerst hebben dan? 
 

Oh ik vind ze inderdaad erg mooi geworden, ook niet mega groot maar mooi in balans. 
Ja qua herstel lees je zo veel verschillende verhalen dat ik echt heel spannend vind allemaal. Heb zelf drie kleinere kinderen die ook wel knuffelig en fysiek zijn ingesteld dus dat wordt de grootste uitdaging denk ik. 

Ik ga nu uiteindelijk 9februari onder het mes. 
Ik zou eigenlijk 31-12 en toen 12-1 onder het mes gaan maar de implantaten waren niet leverbaar dus afgezegd. Tussentijds nog keer wezen passen voor andere modellen maar dat voelde toch beetje als tweede keus dus nu de 9e onder het mes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Loessss zei:

Oh ik vind ze inderdaad erg mooi geworden, ook niet mega groot maar mooi in balans. 
Ja qua herstel lees je zo veel verschillende verhalen dat ik echt heel spannend vind allemaal. Heb zelf drie kleinere kinderen die ook wel knuffelig en fysiek zijn ingesteld dus dat wordt de grootste uitdaging denk ik. 

Ik ga nu uiteindelijk 9februari onder het mes. 
Ik zou eigenlijk 31-12 en toen 12-1 onder het mes gaan maar de implantaten waren niet leverbaar dus afgezegd. Tussentijds nog keer wezen passen voor andere modellen maar dat voelde toch beetje als tweede keus dus nu de 9e onder het mes.

Dank je wel!

echt aftellen voor jou nu! Zo spannend!

ben benieuwd hoe jij het herstel gaat ervaren, inderdaad iedereen ervaart het anders..

 

je hebt er nu lang genoeg op moeten wachten... hee veel succes met aftellen en de laatste loodjes, gaat helemaal goed komen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.