Ga naar inhoud

Shivas : 13 oktober 2020 : Dr.Oelbrandt : Singelberg Clinic Beveren


Aanbevolen berichten

Hoihoi,

 

ik ben nieuw hier dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt. Alvast mijn excuses als ik verkeerd zit 😃

ik ben op consultatie geweest bij dr. Brewaeys in Mortsel maar ik wou graag enkele reviews over hem horen en/of voor/na foto's zien. Ik heb mij al blauw gezocht maar ik vind (bijna) niets geschreven over hem. Spijtig genoeg vind ik hier precies ook niet veel. 

Is er iemand die ervaring heeft met deze chirurg qua BV?

Verder heb ik op 2 juni een consultatie met dr. Oelbrandt in Beveren. Ben benieuwd naar wat hij zegt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey ladies 😊 

4 maand geleden heb ik een borstlift + tepelcorrectie gehad en twee weken geleden zijn eindelijk mijn prothesen (400cc mentor onder de borstspier) erin gegaan! Dr Oelbrandt had mij aangeraden dit in 2 aparte operaties te doen omdat dit een mooier eindresultaat en minder littekenvorming zou geven (geen bijkomende kosten) en heb er ook geen spijt van gehad. 
Op zich vind ik ze wel mooi en hangen ze gelijk maar ik heb nog redelijk veel last van spierpijn boven mijn borsten , uitstralend naar mijn oksel. Ik neem dus nog wel pijnstillers en sommige bewegingen zoals mijn armen boven mijn hoofd tillen (bv om mijn haar vast te maken) lukken niet echt. Ik slaap nog steeds rechtop omdat ik anders ‘s morgens niet uit bed geraak. Normaal zou ik binnen 2 weken terug aan het werk gaan maar dat zie ik nog niet gebeuren. Hoe lang blijft die spierpijn zo ongeveer hangen, of moet ik me zorgen maken? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Shivas,

 

Ik denk dat het best normaal is dat je nu nog spierpijn ervaart! Voor het herstel staat natuurlijk gemiddeld 6 weken dus met 2 weken zit je hier nog midden in. 

 

Als je het niet vertrouwt zou ik aanraden om even te bellen met je arts. Voor ons is het allemaal een beetje gissen en spreken uit ervaring maar hij/zij weet het het best!

 

Je resultaat mag er in ieder geval echt al wezen, vind het heel mooi!

 

X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Yvette-x,

 

bedankt voor je reactie en het complimentje! 🙂 

Ja ik maakte me gewoon wat zorgen doordat ik enkele reacties las alla ‘na 2 weken kon ik weer gewoon aan het werk!’ en ‘na een week was ik weer helemaal de oude!’. Had alleen niet gezien dat meeste van deze dames boven de borstspier hadden laten plaatsen en het was ook op heel andere site waarvan ik de echtheid van die opmerkingen toch een beetje betwijfel. Ik denk dat ik gewoon wat meer geduld moet hebben 😄 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shivas hey hey! 
Ik merk aan mezelf dat ik me ook erg laat leiden door wat andere zeggen, ik ben nog niet geopereerd maar ik zie soms foto’s van vrouwen voorbij komen met hetzelfde aantal CC die ik krijg en dan begin ik weer te twijfelen. Het ziet er bij iedereen anders uit, bij de ene denk ik: wauw wat mooi! En bij de andere: oh dat ziet er heel klein uit?

 

Het herstel is ook bij iedereen anders, het liefste heb je inderdaad dat je je na twee weken al vrijer voelt en meer kunt. Maar ik zou je niet te veel zorgen maken, bij achter de borstspier verschilt dat ontzettend hoe snel iemand geneest. 
 

Ik denk er ook wel eens aan, ik hoop dat ik snel genoeg herstelt ben omdat ik ook met werk zit. Ik heb X dagen vrij gevraagd en daarna moet ik weer aan de slag. Als ik na die dagen nog niks kan gaat dat wel een probleempje worden... Maarja je kunt lichaam niet sneller laten herstellen, die eerste paar weken zijn zo ontzettend belangrijk. Als daar iets verstoord wordt kun je later er gevolgen van zien. Dus alle rust nemen die je nodig hebt! 
 

heel veel sterkte met het genezen 😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@GlitterMermaid hoihoi!

 

jaaa had ik ook bij het uitkiezen van de CC’s hoor! Gelukkig mocht ik een 3D simulatie doen van mezelf met verschillend aantal CC’s die ik ook thuis achteraf nog kon bekijken, dat hielp wel als ik weer aan het twijfelen sloeg!

 

Ik zit ook inderdaad met het werk in men hoofd maar voorlopig zit het er nog niet in. Ik heb niet bepaald een rustige kantoorjob maar eerder wel tillen en rekken. Ik denk dat ik dus wel wat langer thuisblijf. Liever een bozige baas dan de rest van m’n leven met pijnlijke/scheve borsten rondlopen! 
 

succes met jouw operatie en een snel herstel gewenst 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Shivas Ja zo’n 3D simulatie is wel top! Ik had er ook eentje gekregen met 500cc en daar ook foto’s van gemaakt. Was wel echt top om te zien 😍

 

oei ja! Als je dat allemaal moet doen zou ik inderdaad nog even wachten.  Ik werk wel achter een computer (video editor) maar soms moet ik wel voor de audio mixer ver reiken om het geluid zachter te zetten. Maar goed daar moet de persoon met wie ik zit maar even bij helpen dan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.