Ga naar inhoud

Ange 16 februari 2011 : Dr. van de Kar : ziekenhuis Heerlen


Aanbevolen berichten

Hoiii graag wil ik me even voorstellen: ik ben Ange, 36 jaar oud, getrouwd met een ongelofelijke lieve man, ben moeder van twee schitterende, geweldige kanjers van zonen, eentje van 9 en eentje van 2 jaar en 8 maanden, en heb een super tegek lieve rottweiler...

Sinds 21-07-2005 had ik een bv laten doen in ziekenhuis, 245 cc onder de spier. (Van 75 AA naar kleine 75 C)Afgelopen 16 februari heb ik ze opnieuw moeten laten doen ivm een lekkage aan de linkerkant, nu zijn ze met links 325 cc en rechts 350 cc onder de spier. Ik vind ze mooier, veel mooier geworden dan de 1e keer, maar ik heb PIJN!!! Oh oh oh! Heb 2 nachten in het ziekenhuis moeten verblijven, had zoo veel morfine dat ik daar moest blijven. Tot aan de navel, mijn zijkanten van de rug, m'n ribben, alllleS was gekneusd, dacht dat ik dood zou gaan. Pffff, gelukkig alweer 11 dagen geleden en het begint IETS beter te voelen, maar door die lekkage zat er in mijn linker oksel molucule deeltjes van de implantaat (in totaal 5 stuks) in de lymfeklier en heeft de pc ook daar moeten snijden, gossie zooo ongelofelijk veel pijn, kan mijn arm amper bewegen, dood gevoel en tegelijkertijd hevige pijn, zo raar voielt dat aan, tot bijna bij mijn pols.. Heb al veel zitten googlen maar staat niks over geschreven nergens, alleen wannneer er kanker in het spel is. Wat ik godzijdank niet heb. Dacht eerst ook het ergste want voelde die knobbel in de douche en dacht omg wat is dit?? En na een echo en mri kwamen ze er achter...

Tja...

Dit is wel zo'n beetje mijn verhaaltje, gelukkig heeft mijn man d ziekenkaart en verzorgt mn kids, ik sta er wat bij als een invalide, heb zo'n gevoel dak van mijn kids afgroei (vooral van de jongste) want normaal ren iK altijd en alless en doet me leed, maar ja

Effe accepteren, ook deze tijd gaat voorbij, ik snel me nu weer gauw naar hun toe, ik hoor "is mama nou"

Nou dames tot schrijfs!!

Liefs Ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ange,

wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hoe kan het dat je prothese is gaan lekken? Waren het vloeibare?

Je kindjes zijn er zo weer aan gewend als je zelf voor ze kan zorgen. Maar het is iddniet fijn als je zo hulpeloos bent.

Wel fijn dat je ze nu veel mooier vindt. Dat maakt de pijn wel een beetje goed.

Knap lekker op.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klink heel heftig allemaal .

Als een lymfeklier gezwollen is doet dat al pijn , kan me niet voorstellen wat je meemaakt als ze erin moeten snijden ...

Welke prothese had je (merk/vulling) en welke heb je nu ?

Waar en door wie werden ze geplaatst ?

Kan je deze gegevens even doorspelen , dan verhuis ik je topic naar de wissels :)

Goed dat het ondertussen wat beter met je gaat , doe kalmpjes aan hoor .

Nog een vlot herstel .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klink heel heftig allemaal .

Als een lymfeklier gezwollen is doet dat al pijn , kan me niet voorstellen wat je meemaakt als ze erin moeten snijden ...

Welke prothese had je (merk/vulling) en welke heb je nu ?

Waar en door wie werden ze geplaatst ?

Kan je deze gegevens even doorspelen , dan verhuis ik je topic naar de wissels :)

Goed dat het ondertussen wat beter met je gaat , doe kalmpjes aan hoor .

Nog een vlot herstel .

Hoiii, ja nu heb ik eurosiliconen high cohesieve, die daarvoor weet ik helemaal niet, kweet wel dat die ook niet zouden kunnen lekken zei de pc toen, maar ja zo zie je maar, hij zei dat deze stukjes afbrokkelde, hij weet niet waardoor hij is kapot gegaan, misschien mijn eigen lichaams ph die het zou afstoten, maar ikzelf denk door een mammografie, maar ik weet het ook niet.. :blush:

Had jij ook zö'n blauwe plekken erna? Jeetje het is al 12 dagen erna en ik heb nog alles zwart en paars, de zijkanten van mijn rug groen en geel, lijkt wel of ze met 6 man op me hebben staan springen :133: hahah

Groetjes Ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klink heel heftig allemaal .

Als een lymfeklier gezwollen is doet dat al pijn , kan me niet voorstellen wat je meemaakt als ze erin moeten snijden ...

Welke prothese had je (merk/vulling) en welke heb je nu ?

Waar en door wie werden ze geplaatst ?

Kan je deze gegevens even doorspelen , dan verhuis ik je topic naar de wissels :)

Goed dat het ondertussen wat beter met je gaat , doe kalmpjes aan hoor .

Nog een vlot herstel .

Oh ja ze werden geplaatst door Dr van de kar in ziekenhuis Heerlen.. :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ange,

wat vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hoe kan het dat je prothese is gaan lekken? Waren het vloeibare?

Je kindjes zijn er zo weer aan gewend als je zelf voor ze kan zorgen. Maar het is iddniet fijn als je zo hulpeloos bent.

Wel fijn dat je ze nu veel mooier vindt. Dat maakt de pijn wel een beetje goed.

Knap lekker op.

Groetjes

Hoii nee ze waren niet vloeibaar, werd me destijds verteld dan... :angry:

en dankje wel he :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ange,

Wat rot dat het zo tegen valt!

Goed naar je lijf luisteren hoor!

Je kindjes kennen je over een paar weken echt nog wel

Liefs en sterkte Suzan

Hoi Suzan, dank je voor de moed!

Spannend bij jou gaat het binnekort ook gebeuren he! Vertel vertel... :126: hoeveel ga je doen en bij wie?

Groetjes Ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meesten hebben nog wel even blauwe plekken hoor , niks om ongerust over te zijn . Uit je eerste bericht blijkt ook dat ze flink in je geport hebben , dan moet je niet opkijken dat je bont en blauw bent hé .

Een mammo is idd niet interessant na een bv .

Je laat beter een echo nemen of indien echt nodig , een mri .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat je dacht dat het door een mammografie gekomen is dat je prothesen gingen lekken!

zou best wel kunnen hoor....zeker als ze al iets ouder zijn.

Ze worden ook mega plat geduwd tijdens die foto´s!

Ik ben daarom voor een echo geweest...achteraf heel erg blij daarom, want de radioloog kon zien dat het kapsel heel erg onregelmatig was.

Dit kwam door lekkage vertelde hij.

Wel zat het gelukkig nog in het kapsel en nog niet in mijn lijf. Moest wel zo snel mogelijk laten vervangen drong hij aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Brrr, dit klinkt niet leuk(mild uitgedrukt.

Wel fijn dat alles er nu uit is.

Kun je niet meer achterhalen welk merk je had of is alles meteen weggegooid?

Ik meen toch aan dat je pc er op gelet heeft of zich zelf ook heeft afgevraagd hoe dit nou gekomen is...

Welke pijnstillers gebruik je nu?

Liefs,finimal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.