Ga naar inhoud

Yvette-x : 8 oktober 2020 : Dr. Luijendijk : Diakonessenhuis Zeist


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Goow zei:

Hoi @Yvette-x

Net je topic gelezen, leuk om te zien dat je zo blij bent! Ik heb recent ook een consult gehad in het diakonessenhuis, maar dan bij dr Bruekers. Had er ook een fijn gevoel bij, duidelijk en eerlijk! 

Hij adviseerde ook mentor rond moderate plus, zou ik in je album mee mogen kijken? 
 

Ik heb nog 2 consulten gepland bij andere klinieken, omdat ik nog twijfels heb over siliconenprotheses en bij het diak plaatsen ze alleen siliconen.

Hi @Goow, toevallig dat je ook bij het Diak geweest bent! Ik ben zelf niet bij dr bruekers geweest maar heb wel op zijn site gekeken tijdens mijn onderzoek.

Ik zal je delen in mijn album, weet dis wel dat ok een tubulaire voorsituatie had. En mijn cupmaat was voorheen 80B.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, Yvette-x said:

Hey @Willsx,

 

Ik had in het begin van het herstel juist in mijn rechter tepel normaal gevoel en links geen gevoel. 

Ik lees dat inderdaad van meerdere dames hier, hopelijk trekt het snel weg 🤗

 

Ik had ook even bij jouw foto's gekeken, ziet er echt mooi uit al! Door welke arts ben jij geopereerd?

Jij verder nog geen last van kwaaltjes?


Ik hoop het ook voor je!

jaaa dankje! Ik ben door Drs. Van Engeland geopereerd bij Bergman Clinics. Nee kwaaltjes gelukkig nog niet! Wel af en toe trekkende pijntjes bij de hechtingen.. ben blij als die er volgende week uit mogen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Qua grootte. Na de operatie waren ze bij mij behoorlijk opgerekt de tepelhoven, maar dit was na 3 maanden weer terug geslonken. Nu ben ik tevreden met de grootte van de tepelhoven in verhouding tot mijn birstem

Aaah op die manier. Ja ze zijn inderdaad groot en strak getrokken. Maar toch stoor ik me er nu al minder aan dam voorheen. Toen zag je eigenlijk meer tepelhof dan borst en dat is nu niet meer zo :)

kan nu al niet wachten op hoe ze zich gaan ontwikkelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Yvette-x zei:

Hi @Goow, toevallig dat je ook bij het Diak geweest bent! Ik ben zelf niet bij dr bruekers geweest maar heb wel op zijn site gekeken tijdens mijn onderzoek.

Ik zal je delen in mijn album, weet dis wel dat ok een tubulaire voorsituatie had. En mijn cupmaat was voorheen 80B.

Ziet er heel mooi uit al!! 🙂 

Ja ik was aan het twijfelen tussen bruekers en luijendijk haha. 
 

Hoe vond je de zorg in het diak verder? Ik vind het idee van een ziekenhuis wel fijn, als er dan wat mis gaat heb je alles meteen om je heen. 
 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Goow hoe is jouw huidige situatie? Heb je ook tubulaire borsten net als ik had?

 

Vond de zorg in het Diak echt goed. Ik moest wel wachten omdat operaties uitgelopen waren, en in het ziekenhuis heb je ook kans dat er spoed operaties zijn die voorrang krijgen. Maar ik vond het inderdaad ook prettig dat je alle zorg dichtbij hebt.

Ik werd gewoon goed ontvangen, aardig en deskundig personeel dus ik was erg tevreden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvette-x Dr Bruekers heeft het niet over tubelaire borsten gezegd. Nou ben ik er ook pas op dit forum achther gekomen dat dit bestaat :’). Ik heb niet alle kenmerken ervan, heb nh cup 75A, niet een extreem tubereuze borst maar ook niet mooi rond,  tepels zijn ook erg groot, die zijn gewoon altijd al ingesteld geweest op een cup E 😂
 

Ik heb volgende week een consult bij dr vd Pot, bij Blooming, en wil er dan wel naar vragen. 
 

Ja nadeel met ziekenhuis is dat andere operaties voorgaan.. hoelang heeft er tussen jouw consult en de operatie ingezeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Goow zei:

@Yvette-x Dr Bruekers heeft het niet over tubelaire borsten gezegd. Nou ben ik er ook pas op dit forum achther gekomen dat dit bestaat :’). Ik heb niet alle kenmerken ervan, heb nh cup 75A, niet een extreem tubereuze borst maar ook niet mooi rond,  tepels zijn ook erg groot, die zijn gewoon altijd al ingesteld geweest op een cup E 😂
 

Ik heb volgende week een consult bij dr vd Pot, bij Blooming, en wil er dan wel naar vragen. 
 

Ja nadeel met ziekenhuis is dat andere operaties voorgaan.. hoelang heeft er tussen jouw consult en de operatie ingezeten?

Vd Pot zal het wel benoemen als het zo is. Benieuwd hoe je het verschil tussen het diak en Blooming gaat ervaren en uiteraard tussen de artsen. Veel plezier! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Goow zei:

@Yvette-x Dr Bruekers heeft het niet over tubelaire borsten gezegd. Nou ben ik er ook pas op dit forum achther gekomen dat dit bestaat :’). Ik heb niet alle kenmerken ervan, heb nh cup 75A, niet een extreem tubereuze borst maar ook niet mooi rond,  tepels zijn ook erg groot, die zijn gewoon altijd al ingesteld geweest op een cup E 😂
 

Ik heb volgende week een consult bij dr vd Pot, bij Blooming, en wil er dan wel naar vragen. 
 

Ja nadeel met ziekenhuis is dat andere operaties voorgaan.. hoelang heeft er tussen jouw consult en de operatie ingezeten?

Dr Bruekers heeft ook ervaring met tubulaire borsten dus ik vermoed dat hij het ook wel aangegeven zou hebben als het bij jou ook onderontwikkeld is. Ben erg benieuwd naar je ervaring bij Dr. vd Pot! 

 

Mijn consult bij dr Luijendijk was 1 april, ik ben 8 oktober geopereerd. Zelf had ik al aangegeven graag pas na de zomer geopereerd te willen worden, 17 september was in eerste instantie mijn oproepdatum maar dat kwam niet goed uit. Dus ongeveer 5 maanden wachttijd, maar dit kwam ook omdat alle operaties die eerder het jaar wegens corona opgeschort waren, voorrang kregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Petra84 zei:

Dankjewel voor het toevoegen 🙂 en het ziet er al heel mooi uit he! 

Ja ben echt benieuwd nog hoe het zich verder gaat ontwikkelen.. 

Wanneer ben jij weer begonnen met een beetje huishoudelijke taken doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik merk dat het litteken van mijn linkerborst al sinds direct na de operatie, precies in de borstplooi valt. Dat is mooi natuurlijk, want dan is het het minst zichtbaar. Maar ik merk dat dit litteken wat minder goed/snel geneest dan het litteken rechts, dat nu nog iets boven de plooi zit.

 

Heeft één van jullie dit ook? Ik ben een beetje bang misschien voor smetten o.i.d., iemand tips? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Yvette-x zei:

Hoi dames,

 

Ik merk dat het litteken van mijn linkerborst al sinds direct na de operatie, precies in de borstplooi valt. Dat is mooi natuurlijk, want dan is het het minst zichtbaar. Maar ik merk dat dit litteken wat minder goed/snel geneest dan het litteken rechts, dat nu nog iets boven de plooi zit.

 

Heeft één van jullie dit ook? Ik ben een beetje bang misschien voor smetten o.i.d., iemand tips? 

Hoi ik heb ze ook al tijdje vrijwel in de borstplooi zitten. Lijkt me geen probleem (ik ben 4.5wk PO). Ik hou het vet met bio oil 2x per dag. 

Zo lang je littekens niet heel rood worden lijkt het me prima hoor! En...het is geen zomer meer, dus niet echt zweet weer haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hij is niet overdreven rood inderdaad, er zit wel nog een korstje op dus ik smeer het nog even niet in met iets, was aangeraden om dat pas te doen als de korstjes eraf zijn! Wel thanks voor de bio oil top, gebruik nu vaseline maar bio oil is natuurlijk speciaal voor littekens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

 

Een update! Ik ben nu 4 weken PO (vanochtend ook een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd) en ik merk dat de puntige vorm van voorheen een beetje terug komt naarmate de zwelling afneemt. Dat is natuurlijk niet wat ik wil.. heb het operatieverslag opgevraagd bij het zkh om te kijken of ze wel het klierweefsel los gemaakt en herverdeeld hebben zoals nodig is bij een tubulaire borstvergroting maar er staat eigenlijk niks in over het verloop van de ingreep alleen mamma augmentatie met prothesen. Ik heb voor woensdag een telefonisch consult gemaakt met de pc.

 

Willen jullie eens naar mijn foto kijken en zeggen wat jullie vinden? Van de voorkant is het niet heel zichtbaar maar zijaanzicht naar mijn idee wel..

Dank jullie wel alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Yvette-x zei:

Hoi ladies,

 

Een update! Ik ben nu 4 weken PO (vanochtend ook een nieuwe foto aan mijn album toegevoegd) en ik merk dat de puntige vorm van voorheen een beetje terug komt naarmate de zwelling afneemt. Dat is natuurlijk niet wat ik wil.. heb het operatieverslag opgevraagd bij het zkh om te kijken of ze wel het klierweefsel los gemaakt en herverdeeld hebben zoals nodig is bij een tubulaire borstvergroting maar er staat eigenlijk niks in over het verloop van de ingreep alleen mamma augmentatie met prothesen. Ik heb voor woensdag een telefonisch consult gemaakt met de pc.

 

Willen jullie eens naar mijn foto kijken en zeggen wat jullie vinden? Van de voorkant is het niet heel zichtbaar maar zijaanzicht naar mijn idee wel..

Dank jullie wel alvast!

Als ik denk wat je bedoeld dan komt dat vermoed ik inderdaad omdat het vocht nu weg is of wellicht nog op andere plekken moet weg trekken. Maar ik vind dat je hele mooie borsten heb , de vorm, de grote , vaak zie je dat zelf anders als dat andere dat zien. De meeste pc zeggen dat je het resultaat over het algemeen kunt zien tussen 3 en 6 maanden , geef het nog wat tijd want ze zullen zeker nog veranderen maar ik vind er echt niks mis mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Joyforlife @Nog even wachten Dank jullie wel voor jullie reactie en mening 😊 Geduld hebben is zo lastig! Weet ook wel dat dat moet.. 

Maar soms lijkt het alsof mijn klierweefsel alsnog als een soort punt voor op de prothese ligt en dan heb ik gelijk een rampscenario in mijn hoofd dat ze misschien vergeten zijn dat het om een tubulaire borstcorrectie ging? 🤷‍♀️

 

Dus ik ben inderdaad ook erg benieuwd wat de pc erover zegt! Maar ook dat is nog wel eventjes weg dus misschien kijk ik er tegen die tijd alweer helemaal anders tegenaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Goow zei:

Hi Yvette, hoe gaat het nu? Zie je al langzaam wat verbetering in de vorm 🙂?

 

Hey! Het gaat goed hoor. Op zich vind ik de vorm best wel hetzelfde gebleven.. Maar morgen 5 weken PO dus weer tijd voor foto's! Ben benieuwd.

 

Hoe gaat het met jou? Nog consults gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Yvette-x zei:

 

Hey! Het gaat goed hoor. Op zich vind ik de vorm best wel hetzelfde gebleven.. Maar morgen 5 weken PO dus weer tijd voor foto's! Ben benieuwd.

 

Hoe gaat het met jou? Nog consults gehad?

 Fijn dat het goed gaat! Lees overal dat geduld het toverwoord is dus daar maar vanuit gaan! Al vind ik je resultaat er al goed uitzien?!

 

Ik ben nog bij wouter vd pot geweest, geen tubulaire borsten. Ik houd het maar gewoon op "geen mooie kleine borsten" haha. Ben er in ieder geval al over uit dat ik het ga doen, vraag is nog met welke protheses en waar. Ik ga vrijdag nog naar dr. Niessen/Mittsu instituut omdat hij ook monoblock hydrogel protheses plaatst en ik daar nog wat meer over wil weten. En dan keuze maken!

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.