Ga naar inhoud

Bottoming out (verzakking)


Chloe02

Aanbevolen berichten

Hi,

 

Mijn naam is Chloe. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een prothese wissel gedaan van 450 mentor naar 550 Motiva waarbij vervolgens het implantaat volledig naar beneden zakte 'de onderpool' (de zogeheten 'bottoming out')

Vervolgens heb ik 1,5 week geleden een herstel operatie gehad waarbij vel is weggehaald en een inwendige bh is gemaakt met een stukje kapsel die aan de ribben vast is gezet.

Helaas zag ik de onderpool alweer direct zakken :( de littekens waren klein zelfs na de prothese wissel nu zijn deze 2 keer zo groot.

 

Is hier iemand die ervaring heeft met het oplossen van dit probleem?? ik wil niet weer zomaar onder het mes voor de vierde keer en realiseer mij ook dat het nu per keer erger eruit kan gaan zien.
beide keren zowel na de eerste prothese wissel als na de herstel operatie zagen ze er namelijk nog wel mooi uit vanaf de voorkant alleen hangt het vanaf de zijkanten lelijk naar beneden.....

 

Liefs

aangepast door Chloe02
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Chloe02 zei:

Hi,

 

Mijn naam is Chloe. Ongeveer 2 jaar geleden heb ik een prothese wissel gedaan van 450 mentor naar 550 Motiva waarbij vervolgens het implantaat volledig naar beneden zakte 'de onderpool'

Vervolgens heb ik 1,5 week geleden een herstel operatie gehad waarbij vel is weggehaald en een inwendige bh is gemaakt met een stukje kapsel die aan de ribben vast is gezet.

Helaas zag ik de onderpool alweer direct zakken :( de littekens waren klein zelfs na de prothese wissel nu zijn deze 2 keer zo groot.

 

Is hier iemand die ervaring heeft met het oplossen van dit probleem?? ik wil niet weer zomaar onder het mes voor de vierde keer en realiseer mij ook dat het nu per keer erger eruit kan gaan zien.
beide keren zowel na de eerste prothese wissel als na de herstel operatie zagen ze er namelijk nog wel mooi uit vanaf de voorkant alleen hangt het vanaf de zijkanten lelijk naar beneden.....

 

Liefs

Jeetje wat een vervelend verhaal , ik kan me er geen beeld bij maken , maar als ik je verhaal zo begrijp is het alleen maar achteruit gegaan na de laatste operatie. Ik hoop dat je meer informatie  kan vinden , misschien kun je het in de zoekbalk typen dat je meer verhalen naar boven krijgt en daar iets in kunt vinden. Ik wil je heel veel succes wensen in je herstel en zoektocht !

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Joyforlife zei:

Jeetje wat een vervelend verhaal , ik kan me er geen beeld bij maken , maar als ik je verhaal zo begrijp is het alleen maar achteruit gegaan na de laatste operatie. Ik hoop dat je meer informatie  kan vinden , misschien kun je het in de zoekbalk typen dat je meer verhalen naar boven krijgt en daar iets in kunt vinden. Ik wil je heel veel succes wensen in je herstel en zoektocht !

Hi bedankt voor je reactie en meedenken. Ik heb er naar gezocht doe op het moment nl niets anders :( maar er is vrij weinig over te vinden....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.