Ga naar inhoud

prothesewissel informatie


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

Ik heb een 5tal jaar geleden een borstvergroting laten doen (dual) van 430cc bij Plovier.

Ik was zeer tevreden van dr Plovier, maar nu zou ik toch graag iets groter gaan 600-650cc ? 

Ik vind het gewoon zo ontzettend moeilijk om een chirurg online te vinden die 'grotere' maten plaatst.. 

Bij Plovier zou ik pas terug op consulatie kunnen in april - mei 2021 (!) 

Moesten er damens zijn die goede chirurgen kennen die ook de grotere maten doen, zeker welkom :) 

alvast bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Daisydee zei:

@Special-Meoké is wel logisch natuurlijk dat je moet wachten voor de goeikes :) Ik zie dat jij van België bent, is het wat te doen om tot bij dr Nio te geraken ? (ikzelf ben van Antwerpen) Dank u !


Wij rijden via Roosendaal en dan richting Rotterdam. 
Ideaal qua afstand, en dr Nio weet wat hij doet. Ik ben HEEL tevreden van de vergroting en de nazorg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Triesje said:

De dag van de operatie en de dag erna vond ik het allemaal nog meevallen. Maar daarna begon de goede pijn toch wel te komen. En voelde dit keer ook goed mn littekens die weer opengesneden waren.

ja kan het mij voorstellen met 925cc maar even doorbijten zeker en dan voel je u weer op en top :) ik heb een aanvraag gestuurd voor een afspraak, ik ben benieuwd ! bedankt alvast om je ervaring te delen 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.