Ga naar inhoud

Resultaten borstvergroting dokter van der Weij anatomisch 340cc


Aanbevolen berichten

Hoi! 

 

Aanstaande vrijdag wordt ik (als het goed is) geopereerd door dokter van der Weij bij Boerhaave mc. 

 

Ik vroeg me af of er meer dames zijn die door hem zijn geopereerd en bij wie ik zou mogen meekijken naar de resultaten. 

 

Of dames die ongeveer dezelfde protheses hebben gekregen bij een andere pc. (Ik krijg 340cc mentor anatomisch voor de spier, 174 lang 72 kg). 

 

Ben erg benieuwd! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @CB88, wouw!! Spannend!! Vrijdag al! Nog een paar nachtjes slapen!! Van wat ik lees en hoor komen ze vandaag nog niet met nieuwe maatregelen, dus grote kans dat het vrijdag gewoon doorgaat bij jou!! Weet je al hoe laat je mag?

 

Zoals ik al in jou eerdere topic had gezegd zou ik 14 oktober door dr van der weij geopereerd worden en dat is gebeurd. Ik ben nu 13 dagen PO. 
 

Ik ben 1.78, 66 kilo en heb mentor rond extra mpp 370 cc laten plaatsen.

 

Als je wilt mag je in m’n album mee kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @CB88, wouw!! Spannend!! Vrijdag al! Nog een paar nachtjes slapen!! Van wat ik lees en hoor komen ze vandaag nog niet met nieuwe maatregelen, dus grote kans dat het vrijdag gewoon doorgaat bij jou!! Weet je al hoe laat je mag?

 

Zoals ik al in jou eerdere topic had gezegd zou ik 14 oktober door dr van der weij geopereerd worden en dat is gebeurd. Ik ben nu 13 dagen PO. 
 

Ik ben 1.78, 66 kilo en heb mentor rond extra mpp 370 cc laten plaatsen.

 

Als je wilt mag je in m’n album mee kijken.

Ik hoop het echt! Nee nog niet gehoord, donderdag pas denk ik. Dan even een plan maken met halen brengen en de kinderen etc. 

 

Hoe gaat het met je? 

 

Graag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, CB88 zei:

Ik hoop het echt! Nee nog niet gehoord, donderdag pas denk ik. Dan even een plan maken met halen brengen en de kinderen etc. 

 

Hoe gaat het met je? 

 

Graag! 

Ja, vandaag even een minder dagje. Maar het 2 hele goede dagen gehad. Vandaag voelen m’n boobs pijnlijk gevoelig. Die zenuwtjes moeten zich weer allemaal herstellen en dat voelt vervelend. Allemaal mini speldenprikjes/branderig huidpijnachtig gevoel. Dus vandaag weer ff helemaal niks. Veel Netflix.

Maar verder gaat het goed. Erg blij met m’n boobs, morgen heb ik ze alweer 2 weken.

Ik zal je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.