Ga naar inhoud

Mir1801 : 1 oktober 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Mir1801 zei:

Wat is het mooi bij jou ook! Geneest echt heel mooi zeg. 

Ja idd, even geduld hebben! Ik heb gister een hele dag een gewone  bh aan gehad en je gaat het toch wel voelen hoor. 

Thanx en ja dat zal echt wel wennen zijn weer. Maar eindelijk geen voorgevormde cups meer. Ik moet mijn oude bh lade nog leeg maken, raar idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2020 om 20:37, Mir1801 zei:

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier dus vergeef me als ik nog niet alles goed snap en weet! Wellicht staat dit ook in een heel verkeerde rubriek..

 

Ik ben 1 oktober geopereerd door dr Laura Zaal. Ik heb 425cc ronde prothese dual plane geplaatst. Alles is heel goed gegaan, weinig pijn gehad en snel weer op de been. 

Ik ben nu 3 weken PO en ik doe steeds een beetje meer. Ik doe m'n best zo weinig mogelijk te tillen maar dat is echt lastig soms. Het voelt vaak niet alsof ik teveel til, 2kg is immers niet veel.. Ik voel me goed dus ik ben al best in de weer met een poetslap. Even het aanrecht en fornuis afdoen, de tafels afdoen. Vaak wel in etappes maar het gaat goed af. Vanaf wanneer deden jullie lichte huishoudelijke dingen?

 

En vanaf wanneer wordt het wat zachter en gaat het zakken? Ben wel benieuwd naar ervaringen van andere. Ik weet dat ik geduld moet hebben, bij de een sneller als bij de ander maar ik ben nieuwsgierig wanneer het bij jullie gebeurde..

 

Na 4 weken, einde deze week dus, mag ik alleen snachts de sportBH dragen. Ik sta echt te popelen om nieuwe BHs te kopen maar het is allemaal nog niet heel zacht en gaan zakken.. Is het wel mogelijk om normale BH te kopen dan?

 

Enorm veel vragen en info 🙈🙈

zie graag jullie verhalen! 

Hi, mag ik mee kijken in je album, krijg 17 dec een prothesewissel van anatomisch naar rond 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Lilve zei:

Thanx en ja dat zal echt wel wennen zijn weer. Maar eindelijk geen voorgevormde cups meer. Ik moet mijn oude bh lade nog leeg maken, raar idee.

 

Ja precies, echt even wennen maar het went ook wel snel. Heerlijk vond ik dat, mn oude BH lade leegmaken! Heb de avond voor de operatie alles weggegooid, haha. Ik had echt een A/B dus ik kon dat sowieso niet aan p.o dus opgeruimd staat netjes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 31-10-2020 om 11:10, Yvette-x zei:

Jaa die waarschuwingen heb ik ook gelezen overal maar ik heb besloten om me aan het advies van mijn PC te houden, haha! Die weet vast wat het beste is. 

 

Ja ik tel de dagen ook af hoor. Vind het ook zo gek dat je dan na 6 weken ineens weer alles zou mogen haha. Daarom vind ik het ook fijn inderdaad om het langzaam op te bouwen nu. 

Ach ja dat lijkt me heel zwaar inderdaad.. Hoe oud is je zoontje? 

Eventjes doorbijten moeten we

het is allermaal voor een goed doel!!

Het herstel is niet per se langer, maar ik moet bijvoorbeeld wel 6 weken de sport BH dag en nacht dragen. En het uiteindelijke resultaat kan tot 1 jaar duren voor dat zichtbaar is, dus dat duurt wel wat langer. Mijn borstweefsel is tijdens het groeien bekneld geraakt en daardoor niet mooi rond gegroeid maar meer in een soort tunnel of tuit vorm, dat kun je ook zien op de foto's van de voorsituatie in mijn album, ik heb je toegevoegd :) 

 

Mn zoontje is 11 maanden maar hij is erg groot voor z'n leeftijd. Hij weegt ruim 12 kg en is 80 cm lang. Ik heb het 4 weken uit kunnen stellen maar nu wordt het lastiger om hem helemaal niet meer te tillen. Ik probeer dat ook op te bouwen. Af en toe een keer optillen en daarna rust. Hij is nu veel ondergebracht bij mijn ouders, schoonouders en mn vriend is meer thuis. Na deze week wil ik bijvoorbeeld proberen om hem zelf te vervoeren naar de oppasadresjes. Zo elke keer een stapje meer. De rest komt later wel (boodschappen en sporten e.d.) Vind het belangrijker dat ik mn zoon weer gewoon kan optillen en kroelen wanneer ik wil. 

 

Oei, dan moet je nog even geduld hebben maar hoe fijn is het dat ze dat allemaal zo kunnen maken hoe jij wilt! Ik heb het inderdaad bekeken en vind het echt mooi! 

 

Op 31-10-2020 om 18:02, Yvette-x zei:

Ja ik heb ook verhalen gehoord over vrouwen die niet meer op hun buik kunnen liggen, dat lijkt me echt klote haha! Ik lig echt het allerliefst op mijn buik. Laten we hopen dat het ooit nog kan bij ons.

 

Pff nou inderdaad! Ik heb mezelf nu wel een makkelijke positie aangeleerd om te slapen maar merk dat ik het wel nog spannend vind om 'door te draaien' richting mn buik. Je voelt het wel! Misschien ook een kwestie van geduld? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah ja dat is een mooie manier van opbouwen inderdaad! Fijn dat de mensen om je heen zo flexibel kunnen zijn om je nu te ontlasten met de zorg voor je zoontje. 

 

Met slapen in het begin ging ik vaak op mijn rug liggen, knieën optrekken en die dan naar links of rechts laten vallen. Dan had ik toch nog het idee niet helemaal recht op mijn rug te liggen en dan is het echte zijliggen niet zo'n grote stap ineens weer straks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 15-11-2020 om 07:43, GlitterMermaid zei:

@Mir1801 Hey!

je bent 6 weken PO hoe gaat het met je?

 

Ik word in december ook geopereerd door Dr. Laura Zaal, zou ik mogen mee kijken in je album? 
 

💋

Hay! Sorry late reactie. Het gaat super goed! Ik heb echt geen last en ik doe nu vrijwel alles weer. Vind tillen nog wel eng, meer omdat je er  6 weken zo mee bezig bent geweest en je dat nu beetje moet loslaten, denk ik.. maar ook dat gaat echt prima! Blij dat ik m'n zoontje weer kan tillen en kroelen. 

 

Spannend! Ik zal je toevoegen aan mn album en proberen ook wat nieuwe foto's eraan toe te voegen van de huidige situatie. Hoeveel cc krijg je? En ook dual plane?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.