Ga naar inhoud

Mir1801 : 1 oktober 2020 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik ben nieuw hier dus vergeef me als ik nog niet alles goed snap en weet! Wellicht staat dit ook in een heel verkeerde rubriek..

 

Ik ben 1 oktober geopereerd door dr Laura Zaal. Ik heb 425cc ronde prothese dual plane geplaatst. Alles is heel goed gegaan, weinig pijn gehad en snel weer op de been. 

Ik ben nu 3 weken PO en ik doe steeds een beetje meer. Ik doe m'n best zo weinig mogelijk te tillen maar dat is echt lastig soms. Het voelt vaak niet alsof ik teveel til, 2kg is immers niet veel.. Ik voel me goed dus ik ben al best in de weer met een poetslap. Even het aanrecht en fornuis afdoen, de tafels afdoen. Vaak wel in etappes maar het gaat goed af. Vanaf wanneer deden jullie lichte huishoudelijke dingen?

 

En vanaf wanneer wordt het wat zachter en gaat het zakken? Ben wel benieuwd naar ervaringen van andere. Ik weet dat ik geduld moet hebben, bij de een sneller als bij de ander maar ik ben nieuwsgierig wanneer het bij jullie gebeurde..

 

Na 4 weken, einde deze week dus, mag ik alleen snachts de sportBH dragen. Ik sta echt te popelen om nieuwe BHs te kopen maar het is allemaal nog niet heel zacht en gaan zakken.. Is het wel mogelijk om normale BH te kopen dan?

 

Enorm veel vragen en info 🙈🙈

zie graag jullie verhalen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Mir1801,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik heb je verhaal gelezen en ik herken me er echt in!

 

Ik ben zelf 1 week na jou, op 8 oktober, geopereerd. Heb toen ook ronde prothesen dual plane geplaatst gekregen, bij mij is voor 350cc gekozen. Ik ben vandaag 3 weken (+ 1 dag) PO en ik merk dat ik ook al veel in huis aan het doen ben. Ik pak wel nog braaf een krukje om hoog in de kastjes te komen en ook stofzuigen en dweilen vermijd ik nog, dat schijnt echt heel slecht te zijn. Maar fornuis schoonmaken, wc schoonmaken, tafels afdoen en wasje draaien doe ik ook stiekem al.

 

Tijdens mijn 2 weken controle zei mijn PC dat ik vooral goed moest luisteren naar mijn lichaam en met mate dit soort dingen best kon doen als het geen last (diezelfde dag of misschien een dag later) veroorzaakte en dat is niet het geval gelukkig 😊

 

Ik heb het idee dat het bij mij allemaal niet echt hoeft te zakken, maar echt zacht en beweeglijk zijn ze nog niet. Ik moet zelf 6 weken de BH dag en nacht draaien, omdat bij mij ook het klierweefsel losgemaakt en herverdeeld is en de operatie dus iets ingrijpender is dan een "normale" BV!

 

Heb je toevallig een album waar ik in mee mag kijken? Ik voeg je ook even toe in de mijne.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Yvette-x zei:

Hoi @Mir1801,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik heb je verhaal gelezen en ik herken me er echt in!

 

Ik ben zelf 1 week na jou, op 8 oktober, geopereerd. Heb toen ook ronde prothesen dual plane geplaatst gekregen, bij mij is voor 350cc gekozen. Ik ben vandaag 3 weken (+ 1 dag) PO en ik merk dat ik ook al veel in huis aan het doen ben. Ik pak wel nog braaf een krukje om hoog in de kastjes te komen en ook stofzuigen en dweilen vermijd ik nog, dat schijnt echt heel slecht te zijn. Maar fornuis schoonmaken, wc schoonmaken, tafels afdoen en wasje draaien doe ik ook stiekem al.

 

Tijdens mijn 2 weken controle zei mijn PC dat ik vooral goed moest luisteren naar mijn lichaam en met mate dit soort dingen best kon doen als het geen last (diezelfde dag of misschien een dag later) veroorzaakte en dat is niet het geval gelukkig 😊

 

Ik heb het idee dat het bij mij allemaal niet echt hoeft te zakken, maar echt zacht en beweeglijk zijn ze nog niet. Ik moet zelf 6 weken de BH dag en nacht draaien, omdat bij mij ook het klierweefsel losgemaakt en herverdeeld is en de operatie dus iets ingrijpender is dan een "normale" BV!

 

Heb je toevallig een album waar ik in mee mag kijken? Ik voeg je ook even toe in de mijne.

X

Hey,

Dankje! Jij ook gefeliciteerd!

 

Ben wel blij te lezen dat jij hetzelfde hebt met de huishoudelijke taakjes en het zonder problemen gaat! Ik ervaar dus ook geen problemen ermee maar ik lees zoveel waarschuwingen dat ik echt aan mezelf ga twijfelen. 

Tijdens de controle zeiden ze idd ook alles met mate en naar je lichaam luisteren. Ik probeer alles nu gewoon een beetje op te bouwen zodat ik straks na 6 weken gewoon weer kan tillen etc. 

Tel de dagen echt af!

 

Vandaag wel mn zoontje weer even opgetild (kon echt even niet anders) en dat ging heel goed en voelde zo fijn! Moet er niet te lang bij nadenken want dan word ik wel emotioneel, heb hem al 4 weken gewoon NIET beetgehouden of geknuffeld.. 

 

Oh dat ken ik niet, dat er weefsel losgemaakt wordt. Staat er langer voor je herstel dan ook? Is alles wel goed verlopen verder? 

 

Ik ben vandaag voor het eerst BHs wezen shoppen en dat was zo fijn! Ik heb BHs gekocht waar ik alleen van kon dromen. Voelt wel spannend maar ik ben er zo aan toe! 

 

Ik zal eens kijken hoe het werkt met de albums, ben er nog niet zo in thuis! Ik voeg je toe als ik het door heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Mir1801

 

Fijn dat je alweer een hoop dingen kunt oppakken! Oh ik kan me goed voorstellen dat je daar emotioneel van wordt, nog heel even en dan mag je alles weer doen! Je bent al ruim over de helft moet je maar denken 😘

 

Mocht het gelukt zijn met je album, zou ik dan ook mee mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Willsx zei:

Hi @Mir1801

 

Fijn dat je alweer een hoop dingen kunt oppakken! Oh ik kan me goed voorstellen dat je daar emotioneel van wordt, nog heel even en dan mag je alles weer doen! Je bent al ruim over de helft moet je maar denken 😘

 

Mocht het gelukt zijn met je album, zou ik dan ook mee mogen kijken? 

 

Nou inderdaad. Voor iemand die weinig geduld heeft en gewend is alles te doen in het huis en met de kids, is dit echt een beproeving. Maar, het is het uiteindelijk allemaal waard want ik voel me zo gelukkig als ik in de spiegel kijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minutes ago, Mir1801 said:

 

Nou inderdaad. Voor iemand die weinig geduld heeft en gewend is alles te doen in het huis en met de kids, is dit echt een beproeving. Maar, het is het uiteindelijk allemaal waard want ik voel me zo gelukkig als ik in de spiegel kijk. 


Ja dat is het zeker. Ik merk het ook al een beetje en ben pas 1.5 week opweg.. Je voelt je zo afgezonderd soms.. Zeker dat omhoog slapen vind ik zo onpersoonlijk in bed, ben blij als ik weer normaal kan slapen en op de bank tegen mijn vriend aan kan kruipen. 
 

Maar wat je zegt klopt! Uiteindelijk is het het waard! Ik voeg je toe aan mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Mir1801 zei:

Zijn er overigens meer mensen die na 4 weken al BHs hebben gekocht en gelijk zijn gaan dragen? Geen problemen gehad met beugels e.d.? Voelde toch gek toen ik ze gister aanhad. Wel heel fijn, maar gek. 

Ik heb het toevallig van de week nog gevraagd aan de kliniek. Maar zij raadde aan om pas na 6 weken andere bh’s te dragen naast sport beha’s. Maar dan mag ik wel wel alle soorten beha’s aan. Ook push ups. En dat lees ik bij anderen weer dat dat weer wordt afgeraden. Al die verschillende adviezen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Willsx zei:

Ik heb even gespiekt en vind se echt heel mooi! Formaat past ook super bij je!

 

En die bh!! 😍 Dat moet een heerlijk gevoel zijn om die nu aan te kunnen 

 Dankje! Ben er ook echt zo blij mee. Formaat is idd perfect, niet te groot en voel me gewoon weer vrouwelijk. 

 

Ik heb ook bij jou gekeken en is ook heel mooi zeg! Past ook goed bij je figuur. Heb je veel last gehad? Waar ben je geopereerd?

 

Oh en dat slapen is echt een ding he! Dat heeft bij mij echt wel 3 weken geduurd voordat ik een beetje normaal (lees: plat en op heel lichtjes op mn zij) kon slapen. En daardoor kreeg ik ook weer last van mn rug. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Lilve zei:

Ik heb het toevallig van de week nog gevraagd aan de kliniek. Maar zij raadde aan om pas na 6 weken andere bh’s te dragen naast sport beha’s. Maar dan mag ik wel wel alle soorten beha’s aan. Ook push ups. En dat lees ik bij anderen weer dat dat weer wordt afgeraden. Al die verschillende adviezen....

 Oh echt! Ik kreeg het advies 4 weken de sportBH dag én nacht aan en na 4 weken hoefde ik de sportBH alleen snachts aan. Volgens mij mag ik wel beugelbeha maar absoluut geen push-up.. Ja vervelend al die verschillende adviezen. Ik probeer het advies wat ik krijg maar aan te houden maar daarbij ook gewoon goed te luisteren naar mn lijf. Als t niet fijn voelt, niet doen. 

Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die na 4 weken overdag al een normale bh gingen dragen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Mir1801 zei:

 Oh echt! Ik kreeg het advies 4 weken de sportBH dag én nacht aan en na 4 weken hoefde ik de sportBH alleen snachts aan. Volgens mij mag ik wel beugelbeha maar absoluut geen push-up.. Ja vervelend al die verschillende adviezen. Ik probeer het advies wat ik krijg maar aan te houden maar daarbij ook gewoon goed te luisteren naar mn lijf. Als t niet fijn voelt, niet doen. 

Ben wel benieuwd naar ervaringen van mensen die na 4 weken overdag al een normale bh gingen dragen! 

Ja raar toch, toen ik op de uitslaapkamer lag zei dat verpleegkundige tegen mij 4 weken dag nacht en laatste 2 weken alleen overdag, weeeer anders. Maar in mijn papieren stond 6 weken dag/nacht. Dus gemailt en kreeg ik toch dat antwoord. Ik hou me er maar aan, maar begin dat ding wel zat te worden. Maar aan de andere kant voelt ie wel heel veilig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Mir1801, mag ik ook meekijken in jou album? Ik ben nu 2 1/2 week PO, heb 370 cc rond extra voor de borstspier laten plaatsen. Ben benieuwd hoe ze bij jou eruit zien ! Je mag ook in mijn album meekijken als je dat wilt.

 Ik heb je toegevoegd! Ja als het mag graag! Ben ook wel benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Lilve zei:

Ja raar toch, toen ik op de uitslaapkamer lag zei dat verpleegkundige tegen mij 4 weken dag nacht en laatste 2 weken alleen overdag, weeeer anders. Maar in mijn papieren stond 6 weken dag/nacht. Dus gemailt en kreeg ik toch dat antwoord. Ik hou me er maar aan, maar begin dat ding wel zat te worden. Maar aan de andere kant voelt ie wel heel veilig.

 Heb gelijk even mijn papieren doorgenomen ook haha. Er staat echt 4 weken dag/nacht daarna alleen nacht. Push up bh mag na 3 maanden. Dus gewoon beugelbeha mag. Moet zeggen dat ik geen push ups meer nodig heb en dus ook echt niet wil! Heb die teveel gedragen ter opvulling. Voor het eerst een bh aangehad zelfs zónder voorvorming! Echt een feest gewoon! 

 

Maar wat je zegt, ik zou gewoon het advies van je eigen pc opvolgen. Langer dragen kan nooit kwaad! Alleen niet teveel aan wennen, je hebt nu eindelijke mooie boobies dus mogen ze ook een mooi jasje 😄😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Mir1801 zei:

Ben wel blij te lezen dat jij hetzelfde hebt met de huishoudelijke taakjes en het zonder problemen gaat! Ik ervaar dus ook geen problemen ermee maar ik lees zoveel waarschuwingen dat ik echt aan mezelf ga twijfelen. 

Tijdens de controle zeiden ze idd ook alles met mate en naar je lichaam luisteren. Ik probeer alles nu gewoon een beetje op te bouwen zodat ik straks na 6 weken gewoon weer kan tillen etc. 

Tel de dagen echt af!

 

Vandaag wel mn zoontje weer even opgetild (kon echt even niet anders) en dat ging heel goed en voelde zo fijn! Moet er niet te lang bij nadenken want dan word ik wel emotioneel, heb hem al 4 weken gewoon NIET beetgehouden of geknuffeld.. 

Jaa die waarschuwingen heb ik ook gelezen overal maar ik heb besloten om me aan het advies van mijn PC te houden, haha! Die weet vast wat het beste is. 

 

Ja ik tel de dagen ook af hoor. Vind het ook zo gek dat je dan na 6 weken ineens weer alles zou mogen haha. Daarom vind ik het ook fijn inderdaad om het langzaam op te bouwen nu. 

Ach ja dat lijkt me heel zwaar inderdaad.. Hoe oud is je zoontje? 

Eventjes doorbijten moeten we

het is allermaal voor een goed doel!!

12 uur geleden, Mir1801 zei:

Oh dat ken ik niet, dat er weefsel losgemaakt wordt. Staat er langer voor je herstel dan ook? Is alles wel goed verlopen verder? 

 

Ik ben vandaag voor het eerst BHs wezen shoppen en dat was zo fijn! Ik heb BHs gekocht waar ik alleen van kon dromen. Voelt wel spannend maar ik ben er zo aan toe! 

 

Ik zal eens kijken hoe het werkt met de albums, ben er nog niet zo in thuis! Ik voeg je toe als ik het door heb.

Het herstel is niet per se langer, maar ik moet bijvoorbeeld wel 6 weken de sport BH dag en nacht dragen. En het uiteindelijke resultaat kan tot 1 jaar duren voor dat zichtbaar is, dus dat duurt wel wat langer. Mijn borstweefsel is tijdens het groeien bekneld geraakt en daardoor niet mooi rond gegroeid maar meer in een soort tunnel of tuit vorm, dat kun je ook zien op de foto's van de voorsituatie in mijn album, ik heb je toegevoegd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad super mooi uit @Mir1801! Past heel goed bij je lichaam vind ik dit formaat 👌

Ik heb zelf gisteren voor het eerst stiekem wat oude bikini topjes gepast maar nog geen bh's, die oude pas ik in ieder geval niet meer.

 

Ik was eigenlijk best een beetje verbaasd dat mijn lichaam zo anders geworden is, hoewel dat eigenlijk heel logisch is natuurlijk haha! Bandjes die ik normaal zo strak als mogelijk droeg (zodat er toch nog iets van een decolleté zichtbaar was) moest ik nu helemaal los doen en dan nog had ik moeite om mijn borsten een beetje netjes te bedekken 🤣

 

Ben heel erg benieuwd wat mijn nieuwe maat gaat zijn, kan niet wachten om over 3 weken te gaan shoppen 🥳🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Mir1801 said:

 Dankje! Ben er ook echt zo blij mee. Formaat is idd perfect, niet te groot en voel me gewoon weer vrouwelijk. 

 

Ik heb ook bij jou gekeken en is ook heel mooi zeg! Past ook goed bij je figuur. Heb je veel last gehad? Waar ben je geopereerd?

 

Oh en dat slapen is echt een ding he! Dat heeft bij mij echt wel 3 weken geduurd voordat ik een beetje normaal (lees: plat en op heel lichtjes op mn zij) kon slapen. En daardoor kreeg ik ook weer last van mn rug. Heb jij dat ook?

Ja dat geloof ik! Ik voel me ook veeel vrouwelijker nu! 
 

Lief! Dank je wel! Ben er erg blij mee. Ik ben bij Bergman geopereerd op 21 okt. Heb eigenlijk tot nu toe heel weinig pijn gehad gelukkig, is me echt meegevallen. 
 

Op mijn zij slapen kan ik helaas nog niet.. en ja die rugpijn herken ik helemaal! Ben zo blij als ik weer fatsoenlijk kan liggen.. hoop dat ik ooit nog op mijn buik kan slapen maar dat lijkt me zo eng!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Lilve zei:

Ik zal je toevoegen. Ik moet er zelf ook niet aan denken hoor en push up. Denk ook dat ze dat veeeel te groot worden. Is nu niet meer nodig hahaha. Ik hou me maar aan die 6 weken en daarna voelen wat het prettigste voelt.

Wat is het mooi bij jou ook! Geneest echt heel mooi zeg. 

Ja idd, even geduld hebben! Ik heb gister een hele dag een gewone  bh aan gehad en je gaat het toch wel voelen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.