Ga naar inhoud

Bobbel in oksel


Aanbevolen berichten

Hoi!

Ik ben vandaag 11 dagen po. Heb vanaf het begin af aan wat meer last gehad van mijn rechterborst. Sinds donderdag een gevoelige plek onder mijn oksel. Geen pijn, maar bij bewegingen voelde ik daar wel wat. 

 

Nu voelde ik vandaag een bobbel in mijn oksel, welke pijnlijk is bij bewegen van mijn arm en als ik het aanraak. 

 

Iemand die dit herkent? Begin me toch een beetje zorgen te maken.

Bel morgen sowieso even met de kliniek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, newboob zei:

Hoi!

Ik ben vandaag 11 dagen po. Heb vanaf het begin af aan wat meer last gehad van mijn rechterborst. Sinds donderdag een gevoelige plek onder mijn oksel. Geen pijn, maar bij bewegingen voelde ik daar wel wat. 

 

Nu voelde ik vandaag een bobbel in mijn oksel, welke pijnlijk is bij bewegen van mijn arm en als ik het aanraak. 

 

Iemand die dit herkent? Begin me toch een beetje zorgen te maken.

Bel morgen sowieso even met de kliniek. 


Zoals je aangeeft morgen bellen naar de kliniek en/of je huisarts. 
 

Maar ik denk dat het misschien een ontstoken klier kan zijn. Pijn bij het aanraken en bewegen lijken de symptomen wel. 

 

Succes met je herstel, en ik duim voor je dat het allemaal meevalt. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik had ook toevallig rechts meer last in het begin, ook onder de oksel. Maar ik had geen bobbel, wel telkens een zweet oksel haha.

 

Dit zal een stukje afweer wezen en herstelproces. Zou me geen zorgen maken hoor, maar idd je kunt altijd voor de zekerheid de dokter evne bellen. Succes!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.