Ga naar inhoud

Veel vraagjes over 'wat als..'


zoe85

Aanbevolen berichten

Hoi hoi!

Ik heb volgende week mijn borstvergroting en heb eigenlijk nog een vraagje over de kant die we allemaal liever niet willen weten of delen. Maar wat gebeurt er eigenlijk als er kapselvorming optreed? Moeten de prothesen er dan uit? En heeft iemand ervaring met het laten verwijderen van de prothesen, ik bedoel, is het resultaat daarna helemaal ver te zoeken of heb je dan gewoon je 'oude' vorm weer terug? Hoop dat het nooit ter sprake zal zijn maar wil er wel van af weten.

Verder vroeg ik mij nog af. Als je zwanger raakt terwijl je een bv hebt gehad, en je borsten groeien tijdens de zwangerschap ook nog eens.. of dat geen gevolgen heeft voor je silliconen? kunnen je borsten niet beschadigd worden omdat er een druk op word uitgeoefend?

Tot zo ver ;) thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Zoe

Ik denk dat het voor iedereen verschillend is hoe je borsten reageren als je zwanger bent geweest, en hoe het er daarna uit zal zien weet ik ook niet ,op die vraag kreeg ik het zelfde andtwoord van beekman.

Dan moet je wachten tot je kinderen hebt en dan een bv laten doen,maar ja wij kunnen daar niet meer op wachten,dus zullen we de consekwenties moeten aan vaarden.

Misschien hebben we een lift nodig misschien niet!

En aan die andere dingen die er kunnen gebeuren denk ik maar niet aan,wil er met een goed gevoel instappen vrijdag!

Al alles In huis?

Ik ga woensdag nog de laatste dingen halen .

En zit midden in een verbouwing dus hopelijk is het vrijdag weer netjes haha

Woensdag bel ik over de tijd ,ben benieuwd of we elkaar daar nog zullen zien.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heej dankjewel voor de reacties!

Oww elle het is bijna zo ver he?! Ik vind het erg spannend! morgen even wat dingetjes kopen nog en dan ben ik er klaar voor hoor! Ik hoop dat we elkaar nog even zien, kunnen we elkaar even moed inpraten. Voelt toch als n lotgenoot he? Nou meid succes ook de laatste dagen en laat je weten hoe laat je moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.