Ga naar inhoud

belleke : 7 april 2011 : Dr. Verdonck : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Belleke,

Wat vervelend voor je dat je borsten nog niet zijn gaan zakken. Maar ik vind ze er toch goed uit zien!

Ben je nu door twee artsen geopereerd of niet?

Ik ben nu bijna 6 weken po en ze zijn de afgelopen twee weken toch nog flink ingedaald moet ik zeggen.

Ik hoop dat je toch tevreden bent en wellicht dalen ze nog een beetje in.

Heb je de band ondertussen al binnen gehad? Wat zeiden ze er eigenlijk over bij de WK?

Hoop dat alles goed met je gaat,

Liefs, Channy

Dag Channy

Die martelband is gisteren toegekomen :wacko:

niet leuk e, heb zelf het gevoel dat ze denk ik al beetje zijn gezakt maar je ziet het wel nog hoor !

Wat ik wel raar vind, weet niet of jullie dit hebben maar mijn L tepel kan soms zo gloeien , mag er niet naar zien of het doet al pijn !!

Voor de rest zijn ze al wat soepeler en heb ik goed gevoel erin :1bouncingboobs: daar ben ik al blij over .

Nu mezelf nog wat verder gaan martelen voor een weeksken of 3 zeker, moet dit s'nachts ook?

Liefs Bellekex

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey belle ,

fijn om te lezen dat je borsten al wat soepeler zijn en ook al wat gezakt !!

veel geduld en het komt wel goed !!

die overgevoeligheid in m'n tepels , dat had ik ook !! vervelend hé !

ik heb dat soms nog : als ik 's avonds een nachthemdje aantrek zonder BH : direct stijve tepels door de wrijving !

ik weet niet of je die band 's nachts ook aan moet !

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.