Ga naar inhoud

belleke : 7 april 2011 : Dr. Verdonck : Wellness kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo Meisjes

Ik ben de mama van een meisje van 4 jaar, heb borstvoeding gegeven, niet echt lang want mijn melk was op ;)

Ik ben 1,70 Cm en weeg 65 kg

Ik heb nu een klein AAke en wil graag volle C of kleine D !!

Heb hier al zeer veel gelezen en foto's gezien, alles ziet er hier super uit ge.

Ik heb een consult op 6 April en op 7 April word ik eigenaar van eindelijk na 15jaar mooie borsten !

Weet je kan er bijna niet meer van slapen dat ik er zo mee bezig ben. ( nog zo lang ) ;(

Ik wordt geopereerd door Dr Verdonck ,zijn er nog meisjes ?

Ik werk in de verzorging dus zal ik wat langer thuis zijn zeker?

Ga zeker jullie topic volgen ben zeer kerjeus ;)

Groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik twijfel nog...

iemand nog ervaring met dr Verdonck?

Gé Twijfel

Heb met de wellness kliniek gebeld en ze vertelden mij dat Dr verdonck en Dr visser steeds samen werken als Dr verdonck opereerd, is naar zeggen goede Dr maar door dat hij er nog niet zolang is doen ze het samen , ben eigenlijk nie zo bang, ze zullen mij wel nie naar huis sturen met 2 verschillende :1boobs: ccccs e ;)

Kan eigenlijk nie meer wachten, heb jij al een afspraakje?

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom belleke

gefeliciteerd met je datum :1boobs:

ik ben zelf 14 feb geholpen het is me 100%mee gevallen ,

ik vond het ook nodig na 2 zwangerschappen had voor de zwangerschappen een d ,en hielt een b over ,nu heb ik mijn oude d weer terug

groetjes chantal

Dag Chantal

Heb je ook dan bij Dr verdonck geweest?

Is het goed geweest, ik kan nie meer wachten kan er bijna nie meer van slapen amaie zeg die :1bouncingboobs:

Nie te doen.

Ik zou graag een volle c hebben maar denk zoals ik hier lees je beter wat meer kan nemen ?

Wat ik ook nog wou weten mag jeje gelnagels houden bij de operatie of moeten die er allemaal af?

Heb je fotokes staan? :1big_boobs:

Ben benieuwd zeer veel groetjes e

Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Chantal

Heb je ook dan bij Dr verdonck geweest?

Is het goed geweest, ik kan nie meer wachten kan er bijna nie meer van slapen amaie zeg die :1bouncingboobs:

Nie te doen.

Ik zou graag een volle c hebben maar denk zoals ik hier lees je beter wat meer kan nemen ?

Wat ik ook nog wou weten mag jeje gelnagels houden bij de operatie of moeten die er allemaal af?

Heb je fotokes staan? :1big_boobs:

Ben benieuwd zeer veel groetjes e

Belleke

Hé Belleke,

Heb je je eigen topic aangemaakt. Super! Je zult zien dat je meer reacties zult krijgen... en toch leuk om je eigen topic te hebben ;)

Dr Verdonck ken ik niet... maar hij zal dat zeker en vast ook goed doen!

Ivm je gelnagels, een vriendin van me is 2 weken geleden onder het mes gegaan bij dr visser in de WK, en zij heeft ook gelnagels. Enkel je rechter wijsvinger moet je gel vrij maken. Dus die moet je volledig laten verwijderen.

Ik kan goed geloven dat je ni meer kan wachten. Ik ben 1 feb op consult geweest en ik ben nu half weg. Een maand aan een stuk bijna elke dag op het forum geweest, en denk elk uur aan mijn toekomstige boobies!

Veel liefs

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Beste meisjes

weet er iemand wanneer ze je bellen voor de dag van de bv ?

en om het uur door te krijgen,loop op de topkes van mijn tenen, kan bijna nie meer wachten :1bouncingboobs:

Nog een weekje en t'is zover

Yola, nu mag ik beginnen aftellen zenne, benieuwd naar jullie verslagje.

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belleke,

ik zie net dat jij ook bij de Wellnesskliniek gaat.

Ik ben op 8 april aan de beurt bij dr. Visser

dus 1 dagje naar jou

ik kan nu ook al aan niets anders meer denken hihi.

weet je al hoelaat je mag? ze hebben mij net gebeld om het tijdstip door geven en ik ben gelukkig vrij vroeg aan de beurt.

Ik krijg 425 cc rond, op de borstspier via het tepelhof.

wat krijg jij?

Zullen we samen gaan aftellen tot onze b-day?

Ik ben trouwens 1.68m en 72kg en moeder van 1 zoontje, 18 mnd, geen borstvoeding gegeven maar wel slappe b-cup :(

Ik hoop op een mooie D uit te komen!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Belleke,

Je bent alweer bijna aan de beurt joh.....nog maar een week!!!!

Ik hou je in de gaten en zal je de laatste dagen steunen net als

de rest van de meiden. hoe zit het met de zenuwen,komen die al?

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Belleke,

Spannend he, het is bijna jouw beurt. Het lang wachten word je beloond!

Komt allemaal wel goed!

Volgende week ben je de gelukkigste vrouw, alhoewel de pijn :-S

Maar toch...

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Belleke,

Het is bijna zover!! Nog maar 5 dagen en je hebt je nieuwe boobs!!!

De laatste week zal echt voorbij vliegen! Ik kon ook niet meer wachten maar het gaat zo snel, nu ben ik alweer 8 dag po!

Gaat het nog een beetje met de spanning?

liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Belleke,

Vandaag de grote dag! Waarschijnlijk ben je nu al geopereerd!

Hopelijk verloopt alles super!

Veel succes met je herstel en 't komt allemaal wel goed!

Benieuwd naar je operatieverslag!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo belleke,

Gefeliciteerd met je boobies!!

Hoe is het nu met je? Hoe was alles gegaan? Viel het mee? Ik moet 15 juni ook bij Dr. Verdonck.

Als ik alle operatieverslagen lees word ik toch wel een beetje nerveus...pff moet nog lang hahah..

Nou geniet van je nieuwe boobies, veel beterschap.

En we lezen hier wel hoe alles is verlopen.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes

Hier zijn we dan,woensdag had ik mijn consult,heb daar meer of een halfuur binnen geweest, wist echt niet wat genomen.

Door dat ik met 2 verschilende borsten zit moest er bij de ééne wat meer en doordat ik maar koffiezakjes heb waar de tepels beetje naar beneden zien.

Amaie wat was dit moeilijk, heb dan maar R borst 380cc en de L borst 350cc genomen.

Wij naar ons hotel,heb geen oog meer dicht gedaan,wat zou het worden, zou ik toch nie beter iets minder hebben genomen om er natuurlijker uit te zien amaie mijn hersenen die hebben nogal gewerkt ze.

Donderdag morgen.

Nog eens op de markt rondgewandeld dan naar de wellnes,mocht naar mijn kamer gaan papiertjes invullen,zetpil steken en daar waren ze, wou wel nog eens de dokter zien voor ik sliep!!!

Kom daar boven op het O.K mijn infuus gestoken plakertjes geplakt en na zo een 10 tal min was de dokter daar .Toch nog eens gevraagt of het nie te veel zou zijn omdat ik niet gerust was,hij stelde me op mijn gemak tekende ondertussen af en weg was ik.

Zat net op een roetsbaan ,plots terug op de kamer,was gelijk nie weg geweest !! :rolleyes:

Weet ni wat ik daar uit mijn botten heb geslaan maar mijn man steeds ssssst slaap wat :132:

Heb een cola gekregen, was niet misselijk omdat ik iets had gekregen daarvoor,wel bijgezecht op het O.K

Kleerdjes aangedaan,ben verpakt, kan bijna niet ademen amaie die zit strak!

Dokter is dan nog eens langs geweest, alles was zeer goed verlopen,ze waren erg mooi vertelde hij, maar ja daar moet ik nog 10 à 14 dagen voor wachten pfff! :139:

Het verband mag er niet vroeger af van hem !

Terug naar huis 2 uren in de auto, wel pilletje voor de pijn meegekregen.

Dit is goed meegevallen,thuis gekomen in de zetel ,beetje gegeten en dan ietsje geslapen.

Maar dan er terug uit komen pff heb ik afgezien zeg mijn man moest me helpen want da gaat anders niet.

Mijn 1 ste nacht.

Goed geslapen deze morgen stokstijf mijn man me geholpen om recht te komen ,veel pijn dan zetpil gestoken maar nu weer wa beter.

Hoop dat die druk snel weg is, ben vandaag alleen thuis en durf me niet te leggen omdat ik er nie meer zal uitgeraken.

Alléé dit was het zo een beetje lief dat jullie aan mij denken

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey belle ,

proficiat met je nieuwe vriendinnen !!

tja , die eerste 2 dagen kunnen een hel zijn ! maar je moet er door he ! op tijd je medicatie nemen , dan lukt het wel ! jammer dat je al direct alleen thuis bent ! dat zal wel moeilijk zijn ! kan je mama je niet wat komen helpen ?

en dan die band !!! ik heb die 5 dagen aangehouden maar dan werd de jeuk me te veel en heb ik hem losgeknipt en gelijk mijn sportBH aangedaan !!

succes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes

Gisteren telefoon gehad van de wellness kliniek, doen ze dat bij iedereen?

Ze vertelden mij dat je best 2 zetpillen neemt tegen de pijn en ja da helpt veel beter of die pillekes ze, zwelling is ook al afgenomen en is veel beter nu.

Ben zeer benieuwd hoe ze er gaan uitzien maar we zullen nog efkes moeten wachten e .

Groetjes Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hey belle ,

hoe is het intussen met jou ?

voel je je al wat beter in je vel ?

ik heb al vaak aan je gedacht ,

anne

Dag Anne

Mag er niet te veel aan denken, weet je heb die band nu nog niet ze zouden hem woensdag op de post doen en pfffff

Heb jij de Dagallemaal van deze week al gelezen, een vol blad van de wellness kl, kwerd ongemakkelijk !!!

Lief dat je eens aan mij denkt, ze staan nog net hetzelfde als op de foto's :wacko:

Weet het niet meer ze of ze nog gaan zakken ??

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Belleke,

Wat vervelend voor je dat je borsten nog niet zijn gaan zakken. Maar ik vind ze er toch goed uit zien!

Ben je nu door twee artsen geopereerd of niet?

Ik ben nu bijna 6 weken po en ze zijn de afgelopen twee weken toch nog flink ingedaald moet ik zeggen.

Ik hoop dat je toch tevreden bent en wellicht dalen ze nog een beetje in.

Heb je de band ondertussen al binnen gehad? Wat zeiden ze er eigenlijk over bij de WK?

Hoop dat alles goed met je gaat,

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.