Ga naar inhoud

Protheses omhoog gekomen 5 maanden PO dr Nio


Bianca16

Aanbevolen berichten

Ik heb in april in de parkkliniek een borstvergroting gehad . 

Mijn protheses zijn gezet door dr Nio . Hij heeft een nieuwe lage borstplooi gemaakt eruit drukken.daardoor heb ik een double bubbel gekregen. Dat was de bedoeling, om mijn borsten te liften zonder borstlift. Daar staat dr Nio ook om bekend. Mijn (grote) protheses moe(s)ten de oude borstplooi eruit drukken. Daarom heb ik een borstband gehad. 

Bij controle (7weken po)ging het volgens dr Nio goed, de double bubbel was zo goed als verdwenen en zou helemaal gaan verdwijnen. Ik mocht een gewone beha aan.

 

Nu had ik het idee had dat het achteruit gaat..

Mijn ene borst hangt lager dan mijn andere, mijn tepels zitten nog erg laag op de borst en de ene is groter dan de andere.

Eigenlijk zijn het nu 2 volle hangborsten ipv 2 lege hangborsten die ik had.

En aan beide kant is de bubbel dus een stuk erger geworden.

Dr Nio zag ook dat het achteruit ging. Ik moet nu de band weer dragen. Hij denkt dat de protheses weer omhoog zijn gekomen en de band met die weer naar beneden duwen.

En dan over een maand controle.

 

Ik maak me best wel zorgen. Stel dat het lukt ze weer naar beneden te duwen, komen ze dan weer niet net zo hard omhoog als je weer stopt met de band?

 

En wat als het niet lukt met de band? 

Zijn er dan nog andere manieren om het goed te krijgen?

En valt dit onder nazorg/garantie ? ik maak me best zorgen om deze dingen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Bianca16 zei:

Ik heb in april in de parkkliniek een borstvergroting gehad . 

Mijn protheses zijn gezet door dr Nio . Hij heeft een nieuwe lage borstplooi gemaakt eruit drukken.daardoor heb ik een double bubbel gekregen. Dat was de bedoeling, om mijn borsten te liften zonder borstlift. Daar staat dr Nio ook om bekend. Mijn (grote) protheses moe(s)ten de oude borstplooi eruit drukken. Daarom heb ik een borstband gehad. 

Bij controle (7weken po)ging het volgens dr Nio goed, de double bubbel was zo goed als verdwenen en zou helemaal gaan verdwijnen. Ik mocht een gewone beha aan.

 

Nu had ik het idee had dat het achteruit gaat..

Mijn ene borst hangt lager dan mijn andere, mijn tepels zitten nog erg laag op de borst en de ene is groter dan de andere.

Eigenlijk zijn het nu 2 volle hangborsten ipv 2 lege hangborsten die ik had.

En aan beide kant is de bubbel dus een stuk erger geworden.

Dr Nio zag ook dat het achteruit ging. Ik moet nu de band weer dragen. Hij denkt dat de protheses weer omhoog zijn gekomen en de band met die weer naar beneden duwen.

En dan over een maand controle.

 

Ik maak me best wel zorgen. Stel dat het lukt ze weer naar beneden te duwen, komen ze dan weer niet net zo hard omhoog als je weer stopt met de band?

 

En wat als het niet lukt met de band? 

Zijn er dan nog andere manieren om het goed te krijgen?

En valt dit onder nazorg/garantie ? ik maak me best zorgen om deze dingen.

 

Hoi hoi
Bij Nio valt dit waarschijnlijk wel onder garantie.. Heb bij hem niet vaak dit probleem gezien, maar als er iets was, viel dat altijd onder garantie. 
Hij adviseert tot 3 maanden geen krachttraining van het bovenlichaam en niet hardlopen. Als je je daar aan gehouden hebt en verder geen gekke dingen gedaan hebt (want de spier samentrekking kan ervoor zorgen dat de protheses weer wat hoger zijn gaan zitten) dan zal Nio het opnieuw kunnen opereren als het nodig is.

Wel is het zo, dat je de band consequent moet dragen en dat je dan de meeste kans hebt op een blijvend goed resultaat. Dus zodra hij weer af zou mogen, zou ik nog even oppassen met bewegingen die vergelijkbaar zijn met zwaar tillen... Afhankelijk van hoe goed je pocket genezen is op dat moment, zal de prothese wel of niet blijven zitten waar ie moet zitten.

Na verloop van tijd is echter alles helemaal genezen en mag je weer alles, zonder dat je angst hoeft te hebben voor een prothese die weer omhoog schiet. 

Hoe lang po ben je nu eigenlijk?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dat stelt me wel wat gerust dat het oude garantie valt.

Dan hoef ik in ieder geval niet zo te blijven lopen.

 

Ik ben nu 5 maanden po. ik doe geen krachttraining en heb niet hard gelopen. 

 

dus de band kan nog wel zin hebben? Maar zij mijn pockets niet allang geheeld ? Ik dacht dat al na 6 weken was?

 

En ik kan natuurlijk niet voor de rest van mijn leven een band dragen?

Ik heb de band nu 24/7 om. erg vervelend, want is niet prettig zonde beha een hele dag.

 

Ik hoop dat het helpt.

Als de band niet helpt en hij ou me opnieuw moeten opereren  , waar moet ik dan aan denken?

Andere protheses, lift, vastzetten aan de ribben of zoiets?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.