Ga naar inhoud

Over welke kleding fantaseren jullie?


Arlandria

Aanbevolen berichten

23 uur geleden, Arlandria zei:

 

Haha ja bikini's! Heb je nog specifieke bikini's in gedachten? Zelf ben ik echt benieuwd hoe een "gewone" triangel bikini zal staan. Zoals deze

 

Ik ben ook zo benieuwd hoe kleren me gaan staan. Misschien blijf ik wel gewoon hetzelfde dragen of misschien ontwikkel ik ineens een hele andere stijl.

Jaaaaaaa triangel bikini's, deze bedoel ik bv. Lekker simpel maar mooi gevuld 😃 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik besef me nu ook opeens dat ik voor volgend jaar misschien wel een bikini-set kan kopen in plaats van los van elkaar! Nu heb ik een kleinere maat aan de bovenkant dan aan de onderkant. 

Hierdoor werd ik enthousiast en ging eens kijken welke bikini-wereld er voor me open zal gaan, haha. Nou.. ik ben niet teleurgesteld. Screw die "gewone" triangelbikini! Dit is toch een droom. Of deze!!

 

Of misschien kan ik zelfs een badpak aan zonder dat ik er uit zie als een kind van 5 :43:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb door de zwangerschappen geen mooie buik dus ik ga voor een badpak en ik heb deze gescoord,  ben er echt super blij mee met het resultaat.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik het meest blij ga worden van bikini's kopen.

Ik was die gevulde push-up bikini's zo zat! Iedere vakantie weer drama..

Die dingen zuigen zich vol met water.  Dan werden ze te zwaar en gingen ze hangen. Moest ik, als ik het zwembad of de zee uitstapte, eerst de boel goed uitwringen en hopen dat niemand dat zag. En ze droogdden ookzo slecht op. Als ik tijdens de lunch een shirtje erover aan trok,  had ik altijd natte plekken daar hahaha.  Herkenbaar??

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Jess_ zei:

Ik denk dat ik het meest blij ga worden van bikini's kopen.

Ik was die gevulde push-up bikini's zo zat! Iedere vakantie weer drama..

Die dingen zuigen zich vol met water.  Dan werden ze te zwaar en gingen ze hangen. Moest ik, als ik het zwembad of de zee uitstapte, eerst de boel goed uitwringen en hopen dat niemand dat zag. En ze droogdden ookzo slecht op. Als ik tijdens de lunch een shirtje erover aan trok,  had ik altijd natte plekken daar hahaha.  Herkenbaar??

Ja zeker herkenbaar !!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jess_ zei:

Ik denk dat ik het meest blij ga worden van bikini's kopen.

Ik was die gevulde push-up bikini's zo zat! Iedere vakantie weer drama..

Die dingen zuigen zich vol met water.  Dan werden ze te zwaar en gingen ze hangen. Moest ik, als ik het zwembad of de zee uitstapte, eerst de boel goed uitwringen en hopen dat niemand dat zag. En ze droogdden ookzo slecht op. Als ik tijdens de lunch een shirtje erover aan trok,  had ik altijd natte plekken daar hahaha.  Herkenbaar??

Haha, ja héél herkenbaar! Vooral dat stiekem uitwringen 😁

Heb net een foto gevonden van een vakantie een paar jaar terug: 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Het stukje borst dat je ziet, is alles wat ik heb. Daaronder is het alleen maar vulling 😂. Dus soms kwam mijn tepel er bovenuit, hahaha. Man man man..

Ik schaamde me ook als ik de volgende dag een andere bikini aan had zonder die push-up. Dus was ik gedwongen (uiteraard alleen door mezelf) om alleen maar deze te dragen...

 

Voor de lol bewaar ik een par BH's en bikini's om voor en na de operatie foto's mee te maken. Maar voor de rest zal ik alles ritueel verbranden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Joyforlife zei:

Ik heb door de zwangerschappen geen mooie buik dus ik ga voor een badpak en ik heb deze gescoord,  ben er echt super blij mee met het resultaat.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw, staat je prachtig! Volgens mij heb je verder ook gewoon een prachtig lichaam. Mag je trots op zijn :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Arlandria zei:

Haha, ja héél herkenbaar! Vooral dat stiekem uitwringen 😁

Heb net een foto gevonden van een vakantie een paar jaar terug: 

 

Het stukje borst dat je ziet, is alles wat ik heb. Daaronder is het alleen maar vulling 😂. Dus soms kwam mijn tepel er bovenuit, hahaha. Man man man..

Ik schaamde me ook als ik de volgende dag een andere bikini aan had zonder die push-up. Dus was ik gedwongen (uiteraard alleen door mezelf) om alleen maar deze te dragen...

 

Voor de lol bewaar ik een par BH's en bikini's om voor en na de operatie foto's mee te maken. Maar voor de rest zal ik alles ritueel verbranden.

 

Oh wat kan een vrouw een ongemak hebben bij kleine borsten hè!? Op de foto ziet het er overigens goed uit hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Jess_ zei:

Ik denk dat ik het meest blij ga worden van bikini's kopen.

Ik was die gevulde push-up bikini's zo zat! Iedere vakantie weer drama..

Die dingen zuigen zich vol met water.  Dan werden ze te zwaar en gingen ze hangen. Moest ik, als ik het zwembad of de zee uitstapte, eerst de boel goed uitwringen en hopen dat niemand dat zag. En ze droogdden ookzo slecht op. Als ik tijdens de lunch een shirtje erover aan trok,  had ik altijd natte plekken daar hahaha.  Herkenbaar??

Zo herkenbaar! En ook zo blij dat ik daar vanaf ben 😊 nu denk ik nog regelmatig als ik naar beneden kijk of mijn borsten voel dat ik denk als dat maar niet tegen gaat vallen. En dan bedenk ik me dat ik alleen een dunne po bh aan heb en geen voorgevulde bh dus dat wat ik nu zie of voel er ook echt zit 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2020 om 14:50, Jess_ zei:

Oh wat kan een vrouw een ongemak hebben bij kleine borsten hè!? Op de foto ziet het er overigens goed uit hoor!

Apart hé? Als ik er realistisch naar kijk, vind ik mijn borsten ook niet per sé heel lelijk. Ondanks dat ook een tubulaire borst heb. Ik vind het simpelweg mooier als er wat meer in zit ;) 

Maar in de praktijk merk ik toch dat ik maniertjes heb aangeleerd. Ik houd zelfs mijn handen/armen voor mijn borsten als ik alleen sta te douchen. 

Had/heb jij dat soort dingen ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2020 om 10:22, Arlandria zei:

Inmiddels heb ik al ontzettend veel op dit forum gelezen over allerlei ervaringen. Vele pre en post OP foto's bekeken en ik ben zo blij dat ik al deze informatie tot mijn beschikking heb.

 

Mijn operatie staat gepland in januari 2021 en sinds ik de beslissing heb genomen om mijn borsten te laten vergroten, kan ik niet meer stoppen met fantaseren over de dingen die ik zou willen dragen na de operatie. Uiteraard is het allemaal afwachten hoe alles uiteindelijk gaat staan maar hey: a girl can dream, right? 🙂

Daarom vroeg ik me af wat jullie droom outfit is? Of iets waar je heel erg naar uitkijkt of naar uitgekeken hebt met betrekking tot het dragen van kleding/lingerie. Het maakt natuurlijk niet uit of je je borsten nu hebt laten vergroten, verkleinen of misschien een andere ingreep wil laten doen.

 

Bij mij zijn er een aantal dingen:

- Mooie Pyjama's / Nachtjurkjes

Korsetten (!!!)  😍 

- Jurken/topjes met een diepere V-hals

- Uiteraard bikini's en BH's in het algemeen 

 

Hebben jullie hier ook zo over nagedacht? Ik ben gewoon erg benieuwd en wie weet kunnen we wat inspiratie opdoen!

Haha wat een leuke topic! Ik probeer me erg in te houden om nieuwe lingerie te kopen aangezien ik straks weer nieuwe moet. Zonde van the monnies.  Mijn vriend heeft al een bralette voor me gekocht op de groei 😅 Blijkbaar kon hij zich ook niet meer inhouden. Ben benieuwd of die over een paar maanden goed past. Ik ga veel naar festivals en feestje (oh, wat mis ik het nu vanwege corona :( ), dus ik fantaseer voornamelijk hoe ik eruit ga zien in mijn festival outfits. Kijk ik erg naar uit! 👯‍♀️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-10-2020 om 10:39, GlitterMermaid zei:

Hey!

 

Ik word geopereerd eind december. In de zomer dit jaar was ik aan het shoppen met mijn moeder en zusje met de gedachte al dat ik een borstvergroting zou nemen. Ik had net mijn eerste consult gehad. Ik kwam een aantal jurkjes tegen waarbij ik merkte dat ik ruimte overhield bij m'n borsten en dat het nu niet mooi stond. Maar toch heb ik ze gekocht omdat ik weet dat ze mij te gek gaat staan als ik mijn nieuwe borsten heb.

 

Dus wat dat betreft ben ik er wel mee bezig, en verder dacht ik ook wel aan alle t-shirt die ik waarschijnlijk juist NIET meer zal passen.. haha! Ben erg benieuwd hoeveel kleding er over blijft. 

Owja, herkenbaar. Ik heb ook nog een playsuit gekocht in Italie. Ook op de groei hahaha 😆 Stond nu eigenlijk helemaal niet mooi, er was veel te veel ruimte bij de borst. Had ik normaal gesproken nooit gekocht. Maar de kleur stond perfect! Laat de zomer maar weer komen toch 🌞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2020 om 14:11, Arlandria zei:

Haha, ja héél herkenbaar! Vooral dat stiekem uitwringen 😁

Heb net een foto gevonden van een vakantie een paar jaar terug: 

 

Het stukje borst dat je ziet, is alles wat ik heb. Daaronder is het alleen maar vulling 😂. Dus soms kwam mijn tepel er bovenuit, hahaha. Man man man..

Ik schaamde me ook als ik de volgende dag een andere bikini aan had zonder die push-up. Dus was ik gedwongen (uiteraard alleen door mezelf) om alleen maar deze te dragen...

 

Voor de lol bewaar ik een par BH's en bikini's om voor en na de operatie foto's mee te maken. Maar voor de rest zal ik alles ritueel verbranden.

 

Ik heb alles op 2 bh’s na ook weggegooid. Heerlijk! Haha met die 2 wil

ik straks ook het verschil zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Ik heb daarnet mijn eerste Hunkemoller bestelling binnen gekregen. Het zijn alleen twee hele saaie, stevige sportbh's. Toch merkte ik dat het me raakte.

 

Volgens de maattabel van Hunkemoller had ik nooit borsten 😂. Dus ik deed altijd heel stoer alsof ik een hekel had aan die winkel terwijl ik natuurlijk super graag mooie bh's had willen kopen.

 

Ik hoop (even heel egoïstisch) dat de harde lockdown in maart voorbij is zodat ik naar een lingeriewinkel kan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Arlandria zei:

Ik heb daarnet mijn eerste Hunkemoller bestelling binnen gekregen. Het zijn alleen twee hele saaie, stevige sportbh's. Toch merkte ik dat het me raakte.

 

Volgens de maattabel van Hunkemoller had ik nooit borsten 😂. Dus ik deed altijd heel stoer alsof ik een hekel had aan die winkel terwijl ik natuurlijk super graag mooie bh's had willen kopen.

 

Ik hoop (even heel egoïstisch) dat de harde lockdown in maart voorbij is zodat ik naar een lingeriewinkel kan.

Mooie mijlpaal. En jouw tijd voor real life shoppen komt echt nog wel hoor 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic dit 😁 Ik zit hier zelf ook al een tijdje over te fantaseren, grappig dat jullie hier precies hetzelfde over denken! 
 

Ik kan met name niet wachten om nieuwe lingerie en bikini’s te kopen. En dan vooral zonder vulling! Ik kon het me voorheen echt niet voorstellen om een bh te dragen zonder vullen, nu kijk ik er echt naar uit. 
 

En ik heb in de uitverkoop vorige jaar (toen de winkels nog open waren 😩) een jumpsuit gekocht bij Urban Outfitters met vrij laag decolleté en blote rug. Stond toen nog helemaal niet zo mooi, met zo’n plat bovenlijf, maar toch ook gekocht met het idee dat het straks (hopelijk) fantastisch staat met m’n nieuwe boobies🤩

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk topic, 

Ik zoek nu inderdaad mijn kleding uit op 'bedekkend' genoeg. En bikini's met voldoende vulling en push up zodat ik niet plat ben. 

Mooie jurkjes met v hals,

bloesjes met knoopje los ;) 

BIKINI"S!!!! 

 

en gewoon kopen wat ik mooi vind, zonder het te laten hangen omdat het een decolleté nodig heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik wist niet dat ik dit ook leuk vond maar zo zonder bh in mijn favoriete shirt is wel héél leuk.

Of ik ook zo naar buiten zou gaan is een tweede maar voor thuis is het in ieder geval goed gekeurd 😁

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2021 om 11:48, Fiedewiet zei:

Wat een leuk topic dit 😁 Ik zit hier zelf ook al een tijdje over te fantaseren, grappig dat jullie hier precies hetzelfde over denken! 
 

Ik kan met name niet wachten om nieuwe lingerie en bikini’s te kopen. En dan vooral zonder vulling! Ik kon het me voorheen echt niet voorstellen om een bh te dragen zonder vullen, nu kijk ik er echt naar uit. 
 

En ik heb in de uitverkoop vorige jaar (toen de winkels nog open waren 😩) een jumpsuit gekocht bij Urban Outfitters met vrij laag decolleté en blote rug. Stond toen nog helemaal niet zo mooi, met zo’n plat bovenlijf, maar toch ook gekocht met het idee dat het straks (hopelijk) fantastisch staat met m’n nieuwe boobies🤩

Oh wat leuk! Heb je een foto van de jumpsuit? Ben heel nieuwsgierig 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.