Ga naar inhoud

Over welke kleding fantaseren jullie?


Arlandria

Aanbevolen berichten

Inmiddels heb ik al ontzettend veel op dit forum gelezen over allerlei ervaringen. Vele pre en post OP foto's bekeken en ik ben zo blij dat ik al deze informatie tot mijn beschikking heb.

 

Mijn operatie staat gepland in januari 2021 en sinds ik de beslissing heb genomen om mijn borsten te laten vergroten, kan ik niet meer stoppen met fantaseren over de dingen die ik zou willen dragen na de operatie. Uiteraard is het allemaal afwachten hoe alles uiteindelijk gaat staan maar hey: a girl can dream, right? 🙂

Daarom vroeg ik me af wat jullie droom outfit is? Of iets waar je heel erg naar uitkijkt of naar uitgekeken hebt met betrekking tot het dragen van kleding/lingerie. Het maakt natuurlijk niet uit of je je borsten nu hebt laten vergroten, verkleinen of misschien een andere ingreep wil laten doen.

 

Bij mij zijn er een aantal dingen:

- Mooie Pyjama's / Nachtjurkjes

Korsetten (!!!)  😍 

- Jurken/topjes met een diepere V-hals

- Uiteraard bikini's en BH's in het algemeen 

 

Hebben jullie hier ook zo over nagedacht? Ik ben gewoon erg benieuwd en wie weet kunnen we wat inspiratie opdoen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

 

Ik word geopereerd eind december. In de zomer dit jaar was ik aan het shoppen met mijn moeder en zusje met de gedachte al dat ik een borstvergroting zou nemen. Ik had net mijn eerste consult gehad. Ik kwam een aantal jurkjes tegen waarbij ik merkte dat ik ruimte overhield bij m'n borsten en dat het nu niet mooi stond. Maar toch heb ik ze gekocht omdat ik weet dat ze mij te gek gaat staan als ik mijn nieuwe borsten heb.

 

Dus wat dat betreft ben ik er wel mee bezig, en verder dacht ik ook wel aan alle t-shirt die ik waarschijnlijk juist NIET meer zal passen.. haha! Ben erg benieuwd hoeveel kleding er over blijft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Badpakken en bikini’s! 
Mijn badpak was afgelopen zomer eindelijk goed gevuld, ik was heel tevreden! 🥰😍

 

Voor de rest maak ik binnenkort weer wat meer tijd, maar alles waar borsten voor nodig zijn zal zo veel mooier passen dan vroeger. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, GlitterMermaid zei:

Hey!

 

Ik word geopereerd eind december. In de zomer dit jaar was ik aan het shoppen met mijn moeder en zusje met de gedachte al dat ik een borstvergroting zou nemen. Ik had net mijn eerste consult gehad. Ik kwam een aantal jurkjes tegen waarbij ik merkte dat ik ruimte overhield bij m'n borsten en dat het nu niet mooi stond. Maar toch heb ik ze gekocht omdat ik weet dat ze mij te gek gaat staan als ik mijn nieuwe borsten heb.

 

Dus wat dat betreft ben ik er wel mee bezig, en verder dacht ik ook wel aan alle t-shirt die ik waarschijnlijk juist NIET meer zal passen.. haha! Ben erg benieuwd hoeveel kleding er over blijft. 

 

Ah wat spannend, jij moet ook nog even wachten dus. Wat leuk dat je al wat kleding "op de groei" hebt kunnen kopen! Misschien moet ik dat op een gegeven moment ook rustig aan gaan doen. 

Onlangs heb ik met zakjes rijst enigzins het aantal cc proberen na te bootsen en heb die in een strak topje/bh gedaan. Ik heb toen alle kleding die ik heb gepast en ik kwam er ook achter dat er een aantal dingen misschien niet meer mooi staan, haha. We gaan het zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Special-Me zei:

Badpakken en bikini’s! 
Mijn badpak was afgelopen zomer eindelijk goed gevuld, ik was heel tevreden! 🥰😍

 

Voor de rest maak ik binnenkort weer wat meer tijd, maar alles waar borsten voor nodig zijn zal zo veel mooier passen dan vroeger. 

 

Leuk om te horen ☺️. Hier word ik zo enthousiast van! Fijn dat je al hebt kunnen genieten deze zomer!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Arlandria zei:

 

Ah wat spannend, jij moet ook nog even wachten dus. Wat leuk dat je al wat kleding "op de groei" hebt kunnen kopen! Misschien moet ik dat op een gegeven moment ook rustig aan gaan doen. 

Onlangs heb ik met zakjes rijst enigzins het aantal cc proberen na te bootsen en heb die in een strak topje/bh gedaan. Ik heb toen alle kleding die ik heb gepast en ik kwam er ook achter dat er een aantal dingen misschien niet meer mooi staan, haha. We gaan het zien!

@Arlandria

 

Hoe doe je dat, cc's nabootsen met zakjes rijst? Misschien een domme vraag sorry 🙈 maar zou het leuk vinden om dit zelf ook te proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie kleding heb jij trouwens op je lijstje staan!

 

Ik word op 6 november geopereerd, en na mijn herstel kijk ik er het meeste naar uit om een bh te kunnen dragen en volume te hebben, zonder dat ik een vreselijk oncomfortabele bh moet dragen met beugels en opvulling. In het bijzonder kan ik niet wachten om een hele mooie, niet-voorgevormde kanten bh te kunnen dragen. Vind dacht echt prachtig staan met goed gevulde borsten 😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2020 om 00:27, Kenna zei:

@Arlandria

 

Hoe doe je dat, cc's nabootsen met zakjes rijst? Misschien een domme vraag sorry 🙈 maar zou het leuk vinden om dit zelf ook te proberen!

 

Helemaal geen domme vraag :) 

Ik heb een andere video gebruikt maar ik ga deze nog eens proberen want die lijkt me meer accuraat in plaats van wat ik gedaan heb: https://www.youtube.com/watch?v=o1H8NzTZ3xk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2020 om 00:30, Kenna zei:

Wat een mooie kleding heb jij trouwens op je lijstje staan!

 

Ik word op 6 november geopereerd, en na mijn herstel kijk ik er het meeste naar uit om een bh te kunnen dragen en volume te hebben, zonder dat ik een vreselijk oncomfortabele bh moet dragen met beugels en opvulling. In het bijzonder kan ik niet wachten om een hele mooie, niet-voorgevormde kanten bh te kunnen dragen. Vind dacht echt prachtig staan met goed gevulde borsten 😍

 

Wat leuk, in minder dan een maand!
Oh heel herkenbaar die oncomfortabele push-up bh's.. Ik verlies mijn borsten altijd in die bh's omdat er zo weinig "op te pushen" valt, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Arlandria zei:

 

Wat leuk, in minder dan een maand!
Oh heel herkenbaar die oncomfortabele push-up bh's.. Ik verlies mijn borsten altijd in die bh's omdat er zo weinig "op te pushen" valt, haha.

@Arlandria ohh erg hè! Ik heb even snel jouw topic gelezen, in januari ben je aan de beurt. Fijn hoor!

 

Ja minder dan een maand alweer.. Het komt nu toch wel erg dichtbij 🙈 Het ene moment kan ik er echt flink over stressen en het andere moment denk ik ah joh komt goed 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Kenna zei:

@Arlandria ohh erg hè! Ik heb even snel jouw topic gelezen, in januari ben je aan de beurt. Fijn hoor!

 

Ja minder dan een maand alweer.. Het komt nu toch wel erg dichtbij 🙈 Het ene moment kan ik er echt flink over stressen en het andere moment denk ik ah joh komt goed 😂

Kan ik me goed voorstellen. Het is een grote operatie.

Gelukkig is dit een fijn forum met veel ervaringen en mensen die je kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Arlandria zei:

Kan ik me goed voorstellen. Het is een grote operatie.

Gelukkig is dit een fijn forum met veel ervaringen en mensen die je kunnen helpen.

 

Ja ik ben héél blij dat ik dit forum heb gevonden voordat ik geopereerd word!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-10-2020 om 00:30, Kenna zei:

Wat een mooie kleding heb jij trouwens op je lijstje staan!

 

Ik word op 6 november geopereerd, en na mijn herstel kijk ik er het meeste naar uit om een bh te kunnen dragen en volume te hebben, zonder dat ik een vreselijk oncomfortabele bh moet dragen met beugels en opvulling. In het bijzonder kan ik niet wachten om een hele mooie, niet-voorgevormde kanten bh te kunnen dragen. Vind dacht echt prachtig staan met goed gevulde borsten 😍

Daar kijk ik ook zo naar uit 😍 heb nu een aa  cup dus altijd van die dikke bh’s aan voor een beetje vorm

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had deze body liggen en wilde die heel graag goed vullen.

De meeste kleding staat veel beter. Er zijn maar enkele kledingstukken die ik niet meer pas

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-10-2020 om 17:10, Nog even wachten zei:

Ik had deze body liggen en wilde die heel graag goed vullen.

De meeste kleding staat veel beter. Er zijn maar enkele kledingstukken die ik niet meer pas

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Echt super mooi! Hoop dat het bij mij ook zo gaat worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een grotere cupmaat!!!!! Dus lingerieeeee en ik hou enorm van strakkere T-shirt met v hals dus daar ga ik zeker voor shoppen! 

 

En eigenlijk kan ik niet wachten om een bikini te kopen en geen bh te dragen 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 17-10-2020 om 10:22, Boobcar zei:

Een grotere cupmaat!!!!! Dus lingerieeeee en ik hou enorm van strakkere T-shirt met v hals dus daar ga ik zeker voor shoppen! 

 

En eigenlijk kan ik niet wachten om een bikini te kopen en geen bh te dragen 🤣

 

Haha ja bikini's! Heb je nog specifieke bikini's in gedachten? Zelf ben ik echt benieuwd hoe een "gewone" triangel bikini zal staan. Zoals deze

 

Ik ben ook zo benieuwd hoe kleren me gaan staan. Misschien blijf ik wel gewoon hetzelfde dragen of misschien ontwikkel ik ineens een hele andere stijl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.