Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

 

Ik ben afgelopen maandag geholpen aan een prothesewissel. Ik draag nu zo compressievest van de kliniek. Deze zit totaal niet lekker en drukt zo op mn ribben dat ik mij soms geen houding weet te geven. Zojuist app contact gehad met de chirurg en hij gaf aan dat ik de compressievest mocht ruilen voor een sportbh.

Zit nu op internet te kijken en zie zoveel voorbij komen. Ik weet niet wat of welke ik moet kiezen...

Dames hebben jullie tips voor een goede stevige sportbh?

 

Liefs Triesje..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook de Carefix Bonnie (meer een vestje), maar ik vind de Triumph Triaction Lite (meer een bh; minder stof) fijner; de stof is dikker (tepels niet zichtbaar daardoor) en ik heb het gevoel dat ie beter ondersteunt dan de Bonnie, het 'voelt' iig steviger aan, en heeft een achtersluiting, ipv een voorsluiting met tig haakjes.

Tis maar net wat je zelf prettig vindt..

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Robijntje02 zei:

Ik heb ook de Carefix Bonnie (meer een vestje), maar ik vind de Triumph Triaction Lite (meer een bh; minder stof) fijner; de stof is dikker (tepels niet zichtbaar daardoor) en ik heb het gevoel dat ie beter ondersteunt dan de Bonnie, het 'voelt' iig steviger aan, en heeft een achtersluiting, ipv een voorsluiting met tig haakjes.

Tis maar net wat je zelf prettig vindt..

Klopt ik heb ook de triumph en die is super. Maar deze heeft als nadeel (vind ik dan) dat ie vrij smal valt, dus zeker in het begin heb je een ruimere omvangsmaat nodig, terwijl als de zwelling minder is je met minder omvang toe kan.

Met andere bh's passen de 85 omtrek me allemaal, maar met de triumph heb ik een verlengstuk van denk ik wel 4 a 5 cm nodig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Robijntje02 zei:

Ik heb ook de Carefix Bonnie (meer een vestje), maar ik vind de Triumph Triaction Lite (meer een bh; minder stof) fijner; de stof is dikker (tepels niet zichtbaar daardoor) en ik heb het gevoel dat ie beter ondersteunt dan de Bonnie, het 'voelt' iig steviger aan, en heeft een achtersluiting, ipv een voorsluiting met tig haakjes.

Tis maar net wat je zelf prettig vindt..

 

Had gelijk even gekeken naar die van Triumph...

Ziet er ook fijn uit!

Alleen werkt echt op cupmaten....en ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee welk cupmaat ik nu moet bestellen😬

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.