Ga naar inhoud

rimpeling en steekjes na een jaar


Vlinder

Aanbevolen berichten

Dit onderwerp is natuurlijk allang voorbij gekomen,maar ik moet t toch even kwijt .

Ik heb mn boobs nu al ruim een jaar ,maar voel af en toe nog steeds steekjes aa de zijkant van mijn borst.

Soms het ik t uren achter elkaar,korte kriebelende steekjes,en weet niet wat het is.

heb al horen zeggen dat t misschien de klieren kunnen zijn,maar heeft misschien iemand dit probleempje ook,of komt het echt weer door de dual plane plaatsing(yes das een goeie reden voor een wissel haha) wacko.gif

Ook heb ik als ik voor over hang aan de zijkant een soort van rimpeling.. 16.gif

dat zie je alleen als ik naakt ben en vooroverhang,anders zie je het niet gelukkig. 69.gif

Zou dat nou door het gewicht komen (500CC) of zou het gewoon komen omdat ik niet meer de jongste ben.. 15.gif

of komt t door dual plane....

Mja paar vraagjes die denk ik allang gesteld zijn,maar zie maar weinig mensen op dit forum die haar boobs ook al langer heeft dan een jaar..dus vandaar mn topic. 44.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Vlinder,

Oh echt, heb je nu nog steeds steekjes in je boobs? Misschien toch door die dual plane, zou het anders niet weten (hihi, ja goeie reden voor je wissel hahaha :4: ). Heb zelf eigenlijk weinig of geen steekjes ervaren na m'n bv.

Die rimpeling is denk ik niet ongewoon, ook minder cc protheses kunnen rimpeling geven, alleen de hoeveelheid eigen weefsel bepaald voor een groot deel of je ze ook kunt zien en/of voelen. Hoe meer bedekking, hoe minder je er van zult zien of merken, terwijl er misschien toch ook rimpeling is. Met dual plane zal dit wel niets te maken hebben, ook bij achter of bij voor de spier treed dit op dus...neen je kunt er nu ook weer niet alles op afschuiven hihi :46: , het ouder worden daarentegen...tja, jonge huid is nu eenmaal dikker en elastischer :70:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanx Eefje,smile.gif

Ja het is een soort van steekjes of jeuk ,heel irritant eigenlijk,komt opzetten en gaat ook weer weg,en heb t ook niet elke dag..

het komt en gaat weer..lekker vaag dus. wacko.gif

Ja ik heb idd geen dikke huid vrees ik,maar had wel genoeg om ze vd spier kunnen laten doen zei me arts toen(dom dat ik dat niet gedaan heb!maar ja dual leek verstandiger met 500CC grrangry.gif )

mja ben natuurlijk van mezelf ook vrij tenger...

vroeg me al af als ik meer CC s zou hebben ,of ik er dan ook last van zou krijgen.Ghehe.biggrin.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Ook ik heb regelmatig last van steekjes in de zijkant van mijn borst.

Ik kan zelfs al jaren niet meer op mijn linkerzij slapen want dan krijg ik na een kwartiertje last van steekjes in mijn linkerborst.

En.... Ik heb nog niet eens siliconen. Ik ben er ook eens voor naar de huisarts geweest en die gaf aan dat het inderdaad klieren zijn die "klieren".

Bij mijn borstlift wordt mijn prothese ook dual plane geplaatst. Betekent dat half onder de spier?

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi vlinder

ik had die steken ook al bij mij eerste bv!! dus durf het nog niet te zeggen of het door de dual plane komt??

voor mij is het nu de 2e bv ivm .met een slechte sillicone met het merk pip,en hij bleek nog gescheurd te zijn ook!!!...dus ik was er gelukkig snel bij....het is voor mij nu pas 5weken geleden ..dus ik kan nu nog niet oordelen de over ..maar mijn zusje is nu toch al een poosje verder (zo'n kleine 5mnd ) en die ondervindt nog steeds wel steekjes en pijntjes in de borsten???..''misschien idd toch wel wat bij de dual plane hoort???

nou hopen in ieder geval dat het voor voorbijgaande aard is he!!!...en vaak zijn het toch kliertjes(zeker rond de menstruatie tijd!!)denk ik hoor!!

ik vind de dual plane wel mooier moet ik nu al zeggen over mezelf ,natuurlijker,en de vorm is mooier gewoon dus ben de wel super blij mee

van cup kleine b naar cup 75 d...

nou succes en hopen dat je snel een bevredigend antwoord krijgt

liefs brigitte

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik zal dr dus nooit echt achterkomen,maar ik weet wel dat ik het voor men bv niet had..

het blijft natuurlijk iets vreemds wat in je lichaam zit ook,dus misschien allemaal wel logisch.

Mja als ik maar niet iets engs heb he..:mellow:

bedankt voor je reactie iig Demi,erg lief van je!:35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Vervelend zeg dat je er nog last van hebt!

Ik heb zelf een oud litteken (van een diepe wond in m'n bil) en daar voel ik ook af en toe een soort prikkels alsof je op een distel gaat zitten zeg maar.

Zou het gewoon normaal kunnen zijn voor littekens?

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik weet t niet ,ik heb t dus niet op 1 plek eigenlijk,soms ook bij me tepel dan weer links dan weer rechts,of aan de zijkant,snap dr echt nix van wat dat is..

weet wel dat littekens kunnen kriebelen als dr weersverandering op komst is..

Ja beetje distel idee idd..:mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai vlinder :48:

Heb ook dual plane :rolleyes:

Ik ben bijna 3 jaar PO en heb ook met momenten 'pijnlijke' borsten .

Volgens mij heeft dat verschillende redenen die steekjes/rimpeling .

Valt te zien wat voor bh ik aanhad gedurende de dag . Bij mij speelt mijn linkse borst dan parten , ik moet precies altijd die 'beugel' tegoei trekken want die doet wat pijn na enkele uren .

Van rimpeling heb ik onderaan (waar ze bij ons op de spier zitten) ook wel eens last , vooral weer invloed van het model bh .

Die steekjes heb ik soms na een lange vermoeiende dag , wanneer ik op 't werk extra moet zeulen . Volgens mij is dat dan de borstspier die wat pijn doet .

In elk lichaam waarin 'gesneden' is zijn er met momenten pijntjes denk ik . Eens er iets gekwetst geweest is heelt dat nooit hélemaal vind ik , en dat geldt ook voor een bv vrees ik . Als je't nagaat klagen de dames met plaatsing op de spier het minst : die zijn het minst beschadigd ? En zoals Eefje al aangeeft , ook de leeftijd = mindere kwaliteit van onze huid enz. ...

Ik merk bvb dat er toch weer wat meer 'hang' in is dan een twee jaar geleden :rolleyes:

Soms maak ik me ook wel eens zorgen en dat zal altijd zo blijven :wacko:

Maar meestal ben ik gewoon blij ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super bedankt B-cupje voor je bericht!!

Heb echt wat aan al deze info,hoe meer hoe beter..

ja dat zal het ook wel zijn idd,omdat ik na mn dual plane ervaring ook erg veel pijn heb gehad denk ik dat het toch wel een heftige ingreep voor mijn lichaam is geweest...

want voor me bv had ik geen klachten,en nu dus wel,en t gekke is dat ik t juist in rusthouding heb,als ik tv aan t kijken ben bijvoorbeeld.

Ja mn man maakt zich wel zorgen,.maar omdat ik me er eigenlijk minder druk om maak en zeg dat t er wel bij zal horen,heeft hij zoiets van nou ja oke dan ,maar eigenlijk zit t hem niet lkkr.

Maar dacht toch maar es vragen hier...

En ja meestal ben ik gewoon ook heel blij hoor! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

O God ,ik krijg vrijdag dual plane,hopelijk krijg ik hier geen last van...misschien is het ook even aankomen en afvallen wat je normaal anders voelde omdat er niks in zat en nu wel ,,,,misschien een idee?

Daar dacht ik aan toen ik dit allemaal las.

Toch ga ik er vrijdag voor omdat ik het natuurlijker uit vindt zien,eigen keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wil je niet bang maken he,...die steekjes hebben alleen veel meiden hier,alleen in t begin vroeg me dus echt af of t na een jaar nog wel normaal was...en heeft dus weinig met dual te maken blijkbaar,alhoewel t wel een wat lastigere operatie is..

maar sterkte en succes alvast! :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Ik ben nu 6 maanden PO en heb ook nog geregeld steekjes. Ook heb ik die rimpeling waar je het over hebt.Ik voel het aan de onderkant als ik voorover hang. Je ziet het verder niet gelukkig.

Ik denk ook dat die steekjes niets met onze dual plane plaatsing heeft te maken. Ik heb ergens gelezen dat er onderzoek is gedaan naar vrouwen met een bv en pijntjes/pijn en het overgrote deel houdt pijn/pijntjes na de BV dus er is niets om je zorgen over te maken lijkt me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Nou hier nog iemand die af en toe nog steekjes heeft net wat je zegt aan de buitenkant/ zijkant van je borst bij mij soms zelfs scherpe steken, maar ben nu 7,5 maanden PO. Het hoort en nog zeker bij zeggen ze. :unsure: Niks om je zorge over te maken meid!!

En die rimpeling oef dat heb ik zelfs heel erg!! Als ik voorover hand heb ik aan de onderkant best veel rimpeling je voelt het ook maar ik moet redelijk ver hangen voordat je het ziet :D Ik heb best een dunne huid dus dat ik helaas toch de reden ben ik bang en ik hebt soft de arts had me hiervoor gewaarschwud ^_^ Maar ik stoor me er niet aan!

Ik denk persoonlijk dat dual-plane juist heel goed voor je is geweest! Je vind nu al dat je ietjes te veel hang hebt als je ze voor de spier had was dit alleen maar meer en dan had je nog meer rimpeling dus wees jij maar heel blij met je keuze :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hier ook nog steeds steekjes soms (vooral rond de eisprong en net voor de menstruatie), aan de zijkanten van de borst. En als ik voorover hang dan voel je heel erg rimpeling, en je ziet het ook als ik erg voorover hang. Gelukkig bij normale posities niks van te zien, dus ik erger me er ook niet aan. Heb gewoon haast geen eigen weefsel en een hele dunne huid.. ben al blij dat ik achter de spierplaatsing heb, anders was het een gefrommel geworden denk ik.

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mama, na 6 mnd ook al rimpeling dus,ik heb t dus ook alleen als ik erg voorover hang,gelukkig ben ik en me man dus de enige die het wel eens zien.. :rolleyes:

Maris, ja die scherpe steken heb ik dus soms ook,en maak er dan zelfs geluid bij van de pijn,(AU!)zijn net messteken/of distels zoals iemand hier beschreef,:154:

ja ik snap het hele rimpeling verhaal eigenlijk niet,want de prothese zijn massief,maar wel netjes van je arts dat hij je ervoor heeft gewaarschuwd,dat zou iedere arts moeten doen,want achteraf blijft men toch met veel vragen rondlopen vind ik.

En Ingrid,ja misschien moet ik dan toch blij zijn met me dual,ik weet natuurlijk niet hoe het er anders nu had uitgezien ,maar nog meer rimpeling zou wel zonde zijn dan.

al droom ik stiekem nog steeds van groter hoor:44:

Maar voorlopig staan ze nog mooi fier overeind,en daar ben ik best trots op. :101:

Want nee gefrommel lijkt me echt vreselijk.:102:

:51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Vlinder,

Heb je die rimpeling van begin af aan gehad? Ik ben nu ruim twee maanden en voel behoorlijke rimpeling aan mijn linkerborst. Die kriebelende steekjes herken ik ook. Het is enkel mijn linker borst, die heeft vanaf dag 1 meer pijn gedaan. Ik heb met drie maanden eindcontrole, benieuwd wat ze zeggen.

Gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit onderwerp is natuurlijk allang voorbij gekomen,maar ik moet t toch even kwijt .

Ik heb mn boobs nu al ruim een jaar ,maar voel af en toe nog steeds steekjes aa de zijkant van mijn borst.

Soms het ik t uren achter elkaar,korte kriebelende steekjes,en weet niet wat het is.

heb al horen zeggen dat t misschien de klieren kunnen zijn,maar heeft misschien iemand dit probleempje ook,of komt het echt weer door de dual plane plaatsing(yes das een goeie reden voor een wissel haha) wacko.gif

Ook heb ik als ik voor over hang aan de zijkant een soort van rimpeling.. 16.gif

dat zie je alleen als ik naakt ben en vooroverhang,anders zie je het niet gelukkig. 69.gif

Zou dat nou door het gewicht komen (500CC) of zou het gewoon komen omdat ik niet meer de jongste ben.. 15.gif

of komt t door dual plane....

Mja paar vraagjes die denk ik allang gesteld zijn,maar zie maar weinig mensen op dit forum die haar boobs ook al langer heeft dan een jaar..dus vandaar mn topic. 44.gif

Hoi vlinder!

Nou ik had die steekjes ook, redelijk vaak trouwens en ook met vooroverbukken aan de zijkant dat rare uitziende rimpelvormige, ik had 245 cc en had ze 5 en half jaar, ik vroeg me ook steeds af hoe dat nou kwam.. Volgens mij komt dat ook door de dunne huid of zo... Ik had ze onder de spier, tja en die steken snapte ik ook nooit...

Veel groetjes ange

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh er zijn toch heel wat meiden dus die t zelfde hebben/ervaren...

dan vind ik eigenlijk dat de artsen dan verplicht zijn mede te delen VOOR je onder t mes gaat,dus op t consult..

dan kun je namelijk nog zeggen Dat wil ik niet...maar goed ik ben desalnietemin super blij met me boobies,alleen me man zegt ook t heeft me een bak met geld gekost (ja 4400,-) dus beetje belachelijk vinden wij t wel dat dr niets over gezegd is..hang wel dat is wel gemeld omdat ik van mijzelf al hang had,dus ik moest wel goede bhs dragen en niet zonder gaan lopen,want dat zou t versnellen....

Sommigen weten niet eens wat rimpeling inhoudt en schrikken zich rot als ze zien wat ze hebben,ja toch?

Afijn bedankt allemaal voor jullie lieve en informatieve berichtjes !!! kuzya_02.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.