Ga naar inhoud

CB88 : 30 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi @CB88, net je topic gelezen, wat chill dat je zo snel na je eerste consult al aan de beurt was. Maar wel vervelend om te lezen dat de narcose niet goed gevallen was. Kan me voorstellen dat je graag naar huis wou, als ze alles al geprobeerd hadden tegen de misselijkheid ben je het liefste gewoon lekker in je eigen omgeving met je eigen mensen. Goed om te lezen dat het nu alweer wat beter gaat.

 

Ben wel benieuwd geworden naar je resultaat, zou ik mee mogen spieken? 

Ik ben zelf 8 oktober geopereerd, 350cc ronde mentor prothesen dual plane geplaatst.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

45 minuten geleden, Yvette-x zei:

Hi @CB88, net je topic gelezen, wat chill dat je zo snel na je eerste consult al aan de beurt was. Maar wel vervelend om te lezen dat de narcose niet goed gevallen was. Kan me voorstellen dat je graag naar huis wou, als ze alles al geprobeerd hadden tegen de misselijkheid ben je het liefste gewoon lekker in je eigen omgeving met je eigen mensen. Goed om te lezen dat het nu alweer wat beter gaat.

 

Ben wel benieuwd geworden naar je resultaat, zou ik mee mogen spieken? 

Ik ben zelf 8 oktober geopereerd, 350cc ronde mentor prothesen dual plane geplaatst.

Hoi! 

 

Ja ging echt super snel allemaal. Wel echt fijn. Vind dit wel een mooie tijd om rustiger aan te kunnen doen.. zeker nu je toch nergens heen kan of mag.. 

 

Ja dat was erg naar. De autorit naar huis was ook echt drama haha. De verpleegkundigen waren wel echt lief en behulpzaam en van de anesthesie zijn ze meerdere keren komen kijken. Wat was ik blij toen ik thuis was!

 

Hoe is het bij jou allemaal gegaan?

 

Ik voeg je toe! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het toevoegen, het ziet er al echt mooi uit! Past goed bij je postuur. 

 

Bij mij is alles echt goed gegaan, geen last gehad van de narcose gelukkig en ook een (tot nu toe) voorspoedig herstel. Ik merk alleen dat ik nu al zo'n anderhalve week last heb van huidpijn, maar ik lees dat ook bij anderen hier en het schijnt normaal te zijn! 

Hopelijk heb jij ook een voorspoedig herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Yvette-x dank je! 

Heb wel het idee dat ze nog een eind moeten zakken. Maar dat is geloof ik heel normaal.

 

Gelukkig! Waar ben jij geopereerd en wat heb je gekregen? Heb je ook een album? 😊 oh vervelend ja huidpijn!

 

Ik heb eigenlijk alleen wat last van de wonden en met opstaan en bukken wat steken. Valt goed mee tot nu toe. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat zakken is inderdaad normaal!

 

Ja ik heb ook een album, ik zal je even toevoegen. Ik ben in het Diakonessenhuis geopereerd door Dr. Luijendijk. Ik had tubulaire borsten, mijn weefsel is bekneld geraakt bij het groeien en daardoor werden ze niet mooi rond. Daarnaast zijn mijn tepelhoven bovengemiddeld groot. Het is een afwijking die in de puberteit tot uiting komt maar er is nog geen verklaring over waarom deze afwijking bij sommige meiden optreedt.


Daardoor is er bij mij naast het plaatsen van 350cc ronde mentor moderate plus profile ook in de borst het weefsel los gemaakt en herverdeeld. Ik heb er zelf voor gekozen om de tepelhoven nog niet te verkleinen, en af te wachten of ik ze bij mijn nieuwe borsten beter vind passen. 

 

26 minuten geleden, CB88 zei:

Ik heb eigenlijk alleen wat last van de wonden en met opstaan en bukken wat steken. Valt goed mee tot nu toe. 

 Echt lekker dat het nu al zo goed met je gaat 👌

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Lara21 zei:

Door dr van der weij, 300 cc anatomisch. Gisteren weer gepast omdat ik bang was dat het te groot zou worden maar het is ok

Ik ben ook 2 keer langs geweest om te passen, dus doe je goed hoor. 2e keer wel tevreden en dus ok? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net stiekem even een oude bh aangetrokken zonder beugel. Die was zo goed als leeg voor de operatie. Nu te vol! Super blij! Ook even gemeten. Kom nu op 80 D/E uit. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat zijn! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lilve

 Hoi!

 

Ja wel goed. Paar dagen goed wazig geweest van de narcose. Dat is nu aardig weg, wel nog veel hoofdpijn.

Pijn aan mn borsten valt mee, ook geen blauwe plek te bekennen! 

 

Moet wel goed opletten dat ik niet teveel doe... eigen bedrijf en 3 kleine kids 😅 

 

Wonden jeuken nu zooooo erg! Ben zo bang dat ze open gaan bij bepaalde bewegingen 😶 Rechterborst voelt top, links regelmatig een steek aan de zijkant tot in mijn tepel. 

Ze worden ook wel echt steeds mooier. Minder gezwollen boven op en dichter bij elkaar!

 

Hoe gaat het bij jou?

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Joyforlife zei:

Heey cb88 

 

Wel een goed teken dat ze jeuken dat betekend meestal dat ze goed aan het helen zijn .

Die steken aan de zijkant heb ik ook maar dan aan de rechterkant , ik denk dat het komt omdat alles aan het genezen is .

 

Mag ik ook mee kijken in jou album ?

 

xxx

Ik voeg je toe!

 

Zojuist 2 nieuwe foto's toegevoegd van  vandaag. 6 dagen po. 

 

Ja dat denk ik ook! Doof gevoel ook deels en soms steken etc. Er gebeurt van alles daar haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, CB88 zei:

@Lilve

 Hoi!

 

Ja wel goed. Paar dagen goed wazig geweest van de narcose. Dat is nu aardig weg, wel nog veel hoofdpijn.

Pijn aan mn borsten valt mee, ook geen blauwe plek te bekennen! 

 

Moet wel goed opletten dat ik niet teveel doe... eigen bedrijf en 3 kleine kids 😅 

 

Wonden jeuken nu zooooo erg! Ben zo bang dat ze open gaan bij bepaalde bewegingen 😶 Rechterborst voelt top, links regelmatig een steek aan de zijkant tot in mijn tepel. 

Ze worden ook wel echt steeds mooier. Minder gezwollen boven op en dichter bij elkaar!

 

Hoe gaat het bij jou?

 

Vervelend dat je nog zulke naweeën hebt van die narcose.

 

Je moet je wel echt houden aan de rust hé!! Zo belangrijk voor dat hele inkapsel periode.

 

Maar superfijn dat het zo goed gaat!! Jeuk is vervelend maar goed teken!! Ze zien er echt mooi uit! 
 

Hier gaat het wel oke, erg moe van de afgelopen dagen, nu gelukkig weer paar dagen vrij. Thuis gaat best prima, wasjes, keukendingetjes, opruimen, koken, gaat allemaal weer best. De rest laat ik lekker aan m’n man over. Moeten we beiden even doorheen bijten. Maar voor ik het weet kan ik weer rustig aan alles doen! 
Boobs veranderen iedere dag, die van mij staan nu ineens weer verder uit elkaar. Geen pijl op te trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-11-2020 om 19:53, CB88 zei:

Net stiekem even een oude bh aangetrokken zonder beugel. Die was zo goed als leeg voor de operatie. Nu te vol! Super blij! Ook even gemeten. Kom nu op 80 D/E uit. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat zijn! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wouw! Heel mooi! Ik word 2 december geopereerd bij Van der Weij en krijg ook de mentor, anatomisch 340cc, voor de borstspier! Als dit het vooruitzicht is, zal ik zooooo happy zijn!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/2/2020 at 7:53 PM, CB88 said:

Net stiekem even een oude bh aangetrokken zonder beugel. Die was zo goed als leeg voor de operatie. Nu te vol! Super blij! Ook even gemeten. Kom nu op 80 D/E uit. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat zijn! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er al super mooi uit!!

weet je nog waar je deze bh gekocht hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, DSCDCK zei:

Wouw! Heel mooi! Ik word 2 december geopereerd bij Van der Weij en krijg ook de mentor, anatomisch 340cc, voor de borstspier! Als dit het vooruitzicht is, zal ik zooooo happy zijn!! 

 

Dank je!!  

 

Helemaal hetzelfde dus! Wat is jouw voor situatie?  

 

Ik ben er ook echt heel blij mee. Mooi gevuld maar niet te groot. Denk op een D uit te komen. Bloot is het heeeeeel wat, in kleding heel anders. 

 

Succes alvast! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Willsx zei:

Ziet er al super mooi uit!!

weet je nog waar je deze bh gekocht hebt?

Dank je! Ze dalen al wat. Minder gezwollen bovenop. 

 

Deze is van de hunkemoller, paar maanden terug gekocht. Zonder beugel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, CB88 zei:

Dank je!!  

 

Helemaal hetzelfde dus! Wat is jouw voor situatie?  

 

Ik ben er ook echt heel blij mee. Mooi gevuld maar niet te groot. Denk op een D uit te komen. Bloot is het heeeeeel wat, in kleding heel anders. 

 

Succes alvast! 

Dank je wel!

 

Ja, inderdaad hetzelfde! Ik heb nooit echt grote boobs gehad, een gemiddelde B. Tijdens de zwangerschap van mijn oudste dochter (heb 2 kids) was ik wel ontzettend aangekomen en waren mijn boobs mega geworden. Heb hierdoor ook striae gekregen. Kreeg mijn oudste toen ik 21 jaar was, dus mijn lichaam herstelde redelijk, maar striae is blijvend. En na de tweede zwangerschap + borstvoeding en intens sporten, heb ik kleine B "theezakjes" overgehouden. Heb altijd wel gedroomd over mooie, volle en stevige borsten, maar de angst voor een operatie (snijden in een gezond lichaam) en eventueel een fake look heeft me altijd tegengehouden. Maar nu dan toch eindelijk na jarenlang stiekem de wens te hebben gehad, de knoop doorgehakt! Het was nu of anders de wens gewoon laten varen. Ben nu 44 jaar, dus kan niet al te lang wachten (vind ik zelf).

 

Ik ben ook heeeeel erg benieuwd hoe er allemaal uit gaat zien! Ben alleen niet zo lang 1.63 en tenger... Hoop niet dat je eerst mijn boobs ziet en dan mij, maar Dr. Van der Weij was echt overtuigd dat dit niet het geval is en het er ook zeker niet fake uit zal zien. Kon ook gewoon mijn blousje goed gesloten dichtknopen. Had wat bovenkleding meegenomen.

 

Wat voor cup heb jij altijd gehad? Kan me voorstellen dat bloot even heel erg wennen is! Denk dat ik dat ook heeeel erg zal hebben! OMG! Dat zal ik denk ook best een spannend moment vinden, voor het eerst in bikini etc.

 

Hoe ervaar je het herstel? Ik ben erg blij dat het voor mijn borstspier geplaats wordt. Lees dat het herstel dan minder pijnlijk is als bij plaatsing achter de borstspier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-11-2020 om 22:12, CB88 zei:

Dank je!!  

 

Helemaal hetzelfde dus! Wat is jouw voor situatie?  

 

Ik ben er ook echt heel blij mee. Mooi gevuld maar niet te groot. Denk op een D uit te komen. Bloot is het heeeeeel wat, in kleding heel anders. 

 

Succes alvast! 

Hoi @CB88 Gaat herstel nog steeds naar wens en de boobs met de dag mooier? Zou ik mogen meekijken in je fotoalbum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@DSCDCK ik heb je toegevoegd! Net een foto van gisteren in mijn album geplaatst. 

 

Herstel gaat nogsteeds goed. Wonden genezen volgens mij mooi. Af en toe steken of branderig gevoel en heeeele gevoelige tepels. Maar goed, valt reuze mee! Ik kan vanaf dag 1 alles gewoon zelf. Opstaan, aankleden, eten/drinken pakken enzo. Na 1 week ook de verzorging van de 3 kinderen weer helemaal op me genomen. Alleen het tillen van de jongste (1 jaar) blijft lastiger.

 

Ik vind ze erg mooi. Heel natuurlijk, ook zeker qua grootte. In jurkjes hadden ze nog wel groter gemogen misschien het went al heel snel, maar bloot zeker niet. 

Ik had een lege 80B ongeveer. Nu meet ik ongeveer 80E. Ze zullen nog wel wat meer gaan zakken denk ik. Misschien dat het een D wordt. Mijn oude C bh's van net na mijn zwangerschap zijn wel echt te klein! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.