Ga naar inhoud

CB88 : 30 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Operatie zelf is heel goed gegaan. Super vriendelijke en zorgzame mensen bij Boerhaave! Was alleen heel erg ziek van de narcose. Niets dat ze me gaven hielp. Dus dat was wel even pittig. Eerste nachtje best goed gegaan. Ligt natuurlijk niet zo lekker op mn rug de hele tijd en die bh aan. Maar mag zeker niet klagen. 

Van wat ik nu kan zien is het resultaat prachtig! Precies de grootte die ik wilde, heel natuurlijk bij mijn lichaam. Straks eens douchen en goed kijken!  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Jeeeeh meid!! Gefeliciteerd met je twins!! Oh balen dat die narcose zo slecht viel! Is het ergste gevoel nu weg? Fijn dat je meteen blij bent! Hoe gaat het verder met je? Veel pijn of is het te doen?

Ik kijk ook graag met je mee als je de tijd hebt gevonden om album aan te maken.

 

Lekker relaxen nu en laten verzorgen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal! Net gedoucht en al heel tevreden! 

 

Ergste misselijkheid is weg gelukkig. Wel nog een heel onbestemd gevoel en wankel. Maar wordt vast snel beter!  

 

Pijn verder is goed te doen gelukkig! 

 

Ik zal eens kijken voor een album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:43:Oeeeee yes yes je boobies :1bouncingboobs: gefeliciboob!!!! 

 

Wat naar dat je zo ziek/misselijk was van de narcose. Werd je dan ook langer daar gehouden? Wat fijn dat je nu al even hebt gedoucht. Heerlijk en fijn dat je tevreden bent! Eindelijk heb je ze 🙂 

 

Nu lekker relaxt op de bank/bed en even niks. Laat je lekker vertroetelen meid. Op naar een goed herstel 🍀🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, CB88 zei:

Thanks!!

 

Heb jullie toegevoegd aan mijn album! Voor en na. 

 

Ja moest uren blijven! Uiteindelijk kotsmisselijk naar huis gegaan omdat ik graag wilde haha. 

 

Ja even lekker proberen te ontspannen! 

Ah meid dat is echt heel naar! Maarrrrr ze zijn echt prachtig 👌👌 mooi hoor. Hoe voel je je verder en is de misselijkheid nu weg? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Boobcar zei:

Ah meid dat is echt heel naar! Maarrrrr ze zijn echt prachtig 👌👌 mooi hoor. Hoe voel je je verder en is de misselijkheid nu weg? 

Dank je!! Ze moeten uiteraard nog zakken etc. Maar qua grootte enz ben ik super tevreden. 

 

Gaat steeds wat beter! Pijn valt gelukkig erg mee. Vooral nog wat wazig en een beetje misselijk. 

 

1 uur geleden, lauralaura zei:

Hi @CB88, hoe is het nu? Beetje geslapen? vervelend dat je je zo rot voelde na de narcose. Ik had vooraf al wat gekregen voor de misselijkheid. Ben heel benieuwd! Als ik ook mag meekijken graag!

 

 

Ik heb je toegevoegd! Gelukkig best goed geslapen vannacht! Al blijft het onnatuurlijk zo omhoog op je rug haha. 

Oh ja dat is wel beter!  Ik had wel aangegeven dat ik bij een eerdere operatie aan mijn blindedarm ook misselijk was, ze zouden er rekening mee houden.  Ik had gewoon pech zeiden ze, gebeurt soms 😅 

 

Het is gelukkig achter de rug! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig dat je tevreden bent! Wat vreemd dat je het eigenlijk van te voren aan had gegeven maar dat ze je dan vtv voren niks hebben gegeven. Maar ja inderdaad het zit er op en het is gelukkig achter de rug. Laat die boobies maar zakken :43:

 

Fijne zondag en rustig aan he

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Lara21 zei:

Hoi, wat fijn dat de operatie goed is verlopen. Ik ben de 20ste aan de beurt. Zou ik ook naar je foto's mogen kijken?

Door wie word je geopereerd Lara? En wat voor protheses krijg je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.