Ga naar inhoud

CB88 : 30 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 2-11-2020 om 19:53, CB88 zei:

Net stiekem even een oude bh aangetrokken zonder beugel. Die was zo goed als leeg voor de operatie. Nu te vol! Super blij! Ook even gemeten. Kom nu op 80 D/E uit. Ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat zijn! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Woww prachtig!🤩 Ik heb meegelezen.. zou ik ook in je album mogen kijken @CB88

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Anns zei:

Hoi, wat mooi ! Mag ik ook ik jouw album kijken. Ik ben zelf 2 december aan de beurt en ga ook ongeveer 340 voor de spier doen en kom ook van een lege b.

Gaat alles goed en hoe lang kon/mocht je de eerste dagen niks doen ? 

Ik zal je toevoegen!

 

Ik kon bijna alles gewoon weer. Zwaar tillen en armen boven je hoofd gaat niet en mag ook niet. Soms met groente snijden voor het eten is het ook nog wat lastig, dan helpt mijn man even. 

 

Aankleden etc kon ik gelijk alweer zelf. De dag erna weer lekker gedoucht. Eerste dagen met opstaan een zwaar gevoel op de wonden. Verder zijn mijn borsten zelf wel gevoelig nog natuurlijk. Maar niet heel hinderlijk. 

 

Ik had het meest last van de narcose eigenlijk haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Viktori dank je! Ik zal je toevoegen. Net wat nieuwe foto's toegevoegd van 4 weken po gisteren. 

 

Ik heb 340. 380 zou te groot zijn volgens dr van der Weij. Ik vind ze heel mooi. Het went wel heel snel, de grootte. 

 

Het gaat goed. Wat steekjes en pijntjes nog. Maar over het algemeen valt het mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, CB88 zei:

@Viktori dank je! Ik zal je toevoegen. Net wat nieuwe foto's toegevoegd van 4 weken po gisteren. 

 

Ik heb 340. 380 zou te groot zijn volgens dr van der Weij. Ik vind ze heel mooi. Het went wel heel snel, de grootte. 

 

Het gaat goed. Wat steekjes en pijntjes nog. Maar over het algemeen valt het mee. 

Oh heel mooi geworden! Wauw.. ! bedankt dat ik even mocht kijken. En zeker heel natuurlijk. Veel succes met je herstel en veel plezier ermee :)) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Marietjuh zei:

Zou ik ook mee mogen kijken in je album?

Ik word op 4 januari door dr. van der Weij geopereerd en krijg 300 cc anatomisch voor de spier.

 

Spannend! Ik voeg je toe. 

Ze veranderen zo snel! Wat is je voorsituatie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, CB88 zei:

Spannend! Ik voeg je toe. 

Ze veranderen zo snel! Wat is je voorsituatie? 

Wow! Ziet er echt al supermooi uit! Ze veranderen echt met de dag, zijn mooi naar beneden gezakt nu :35:

Ik ben 165, weeg 58 kilo en heb nu een vrij lege 75B.

Viel het je mee of tegen en voelen ze al een beetje eigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2020 om 20:44, Marietjuh zei:

Wow! Ziet er echt al supermooi uit! Ze veranderen echt met de dag, zijn mooi naar beneden gezakt nu :35:

Ik ben 165, weeg 58 kilo en heb nu een vrij lege 75B.

Viel het je mee of tegen en voelen ze al een beetje eigen?

 

 

Dank je! Ja nu nog weer een stuk gezakt. En de littekens beginnen ook mooi weg te trekken. Vallen ook wat meer in de plooi nu. 

 

Herstel viel me erg mee. Narcose was ik het ziekst van. Vooral met opstaan pijn aan de wonden de eerste paar dagen en wat beurs gevoel. Maar geen blauwe plek of iets gehad. Nu heb ik nog 1 zenuw/melkkliertje of iets die een beetje bekneld is door het litteken. Dat doet soms wel pijn en trekt door in mijn tepel. Moet vanzelf over gaan zegt de arts. Dus daar gaan we ook maar vanuit. Verder echt weinig klachten. 

 

Ze voelen heel erg eigen vind ik! Werden al vrij snel zacht en "kneedbaar". Ben benieuwd hoe het straks is in een gewone BH. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, CB88 zei:

 

 

Dank je! Ja nu nog weer een stuk gezakt. En de littekens beginnen ook mooi weg te trekken. Vallen ook wat meer in de plooi nu. 

 

Herstel viel me erg mee. Narcose was ik het ziekst van. Vooral met opstaan pijn aan de wonden de eerste paar dagen en wat beurs gevoel. Maar geen blauwe plek of iets gehad. Nu heb ik nog 1 zenuw/melkkliertje of iets die een beetje bekneld is door het litteken. Dat doet soms wel pijn en trekt door in mijn tepel. Moet vanzelf over gaan zegt de arts. Dus daar gaan we ook maar vanuit. Verder echt weinig klachten. 

 

Ze voelen heel erg eigen vind ik! Werden al vrij snel zacht en "kneedbaar". Ben benieuwd hoe het straks is in een gewone BH. 

Fijn om te horen dat je herstel goed gaat en alles alleen maar mooier wordt.

Wel vervelend van die zenuw/klier. Hopelijk ben je daar snel vanaf!

Daar ben ik zelf zo benieuwd naar, hoe snel het eigen gaat voelen maar hoor alleen maar positieve ervaringen :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben er zo blij mee! En het voelt zo eigen!

 

Gisteren bij een lingerie zaakje laten opmeten. 75F! Had ik niet verwacht. Gelijk een mooi setje van aubade gekocht. Had nooit verwacht een niet voorgevormde bh te kopen. 

 

En vandaag 2 bh's zonder beugel van de hunkemoller. Die hadden geen 75F, maar 80E ging gelukkig ook! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-11-2020 om 18:04, Viktori zei:

Hoi,

supermooi geworden! Zou ik ook in je album mogen kijken. Ik heb 2 december mijn 2e pas controle. Mij werd geadviseerd bij dr. Van de weij 300cc. 340cc zou ook nog kunnen. Daarom bij twijfel een tweede controle gevraagd. En hoe is het nu verder met je..? 

 

Hoi Viktori! 
zou ik ook misschien in je album mogen kijken? Ik word dinsdag geopereerd door vd Weij en krijg 340 voor de spier.. dank je wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2020 om 13:43, CB88 zei:

 

 

Dank je! Ja nu nog weer een stuk gezakt. En de littekens beginnen ook mooi weg te trekken. Vallen ook wat meer in de plooi nu. 

 

Herstel viel me erg mee. Narcose was ik het ziekst van. Vooral met opstaan pijn aan de wonden de eerste paar dagen en wat beurs gevoel. Maar geen blauwe plek of iets gehad. Nu heb ik nog 1 zenuw/melkkliertje of iets die een beetje bekneld is door het litteken. Dat doet soms wel pijn en trekt door in mijn tepel. Moet vanzelf over gaan zegt de arts. Dus daar gaan we ook maar vanuit. Verder echt weinig klachten. 

 

Ze voelen heel erg eigen vind ik! Werden al vrij snel zacht en "kneedbaar". Ben benieuwd hoe het straks is in een gewone BH. 

Hoi hoi! 
 

zou ik misschien mogen mee kijken in je album, ik word dinsdag geopereerd door Vd Weij en krijg 340 voor de spier. Dank je wel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, SiBre zei:

Hoi Viktori! 
zou ik ook misschien in je album mogen kijken? Ik word dinsdag geopereerd door vd Weij en krijg 340 voor de spier.. dank je wel!

Sorry ik las volgens mij verkeerd.. je hebt je operatie nog niet gehad toch? 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.