Ga naar inhoud

CB88 : 30 oktober 2020 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik lees al even mee op dit forum. Vanmorgen ben ik eindelijk zelf op consult geweest. Bij dokter van de Weij van Boerhaave medisch centrum.

Het was een fijn en to the point consult. Ik had zelf al veel vooronderzoek gedaan. En zijn visie en voorstel kwam veel overeen met wat ik zelf van te voren had bedacht. 

 

Ik mag 30 oktober al komen voor de operatie! Mentor anatomisch 340cc voor de spier.

 

Spannend, maar ik heb er ook veel zin in. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@CB88  Welkom op het forum!

 

spannend dat je een consult gehad hebt! En ook al een datum geprikt zie ik.  
 

Vanaf nu dus aftellen en nog lekker wat lezen hier op het forum voor tips en tricks!😊
 

30 oktober is gelukkig al zo, nog 3 weekjes wachten. Ik zelf ben 21 oktober aan de beurt dus ook dat komt steeds dichterbij gelukkig! 
 

succes met de voorbereiding x

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Willsx zei:

@CB88  Welkom op het forum!

 

spannend dat je een consult gehad hebt! En ook al een datum geprikt zie ik.  
 

Vanaf nu dus aftellen en nog lekker wat lezen hier op het forum voor tips en tricks!😊
 

30 oktober is gelukkig al zo, nog 3 weekjes wachten. Ik zelf ben 21 oktober aan de beurt dus ook dat komt steeds dichterbij gelukkig! 
 

succes met de voorbereiding x

Ja het ging ineens snel! En ik dacht.. waarom ook niet. Dan is het maar geweest ook, minder tijd om te piekeren haha. 

 

Ja echt fijn inderdaad al die tips en tricks. Mbt herstel en hoe om te gaan met de kids na de ingreep en welke sportbh fijn is etc etc. 

 

Wat me wel opvalt is dat er veel verschil is tussen de klinieken en pc's in wat wel en niet mag of moet na de ingreep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Lilve zei:

Hoi @CB88 wat spannend!! Ik wordt zelf 14 oktober geholpen door dr van der weij! Aftellen nu! Wat een vriendelijke man hè! En luisterd echt naar je, super kundig.

Dat is al snel! Waar heb jij voor gekozen? 

Ja een hele vriendelijke man. Ik wilde specifiek bij hem omdat veel van zijn "werk" had gezien en ik dat het mooist vond. Ook veel goede verhalen over hem gelezen. Het consult was snel en hij was heel overtuigd over de juiste maat voor mij. Kleiner of groter was niks vond hij hahaha. Nou dan geloven we dat maar! Gelukkig was het ook wel wat ik zelf ongeveer had bedacht. 

 

Wel fijn een arts die zo overtuigd is van zijn eigen kunnen en visie. Hij wist zeker dat hij er iets heel moois van ging maken zei hij. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, CB88 zei:

Dat is al snel! Waar heb jij voor gekozen? 

Ja een hele vriendelijke man. Ik wilde specifiek bij hem omdat veel van zijn "werk" had gezien en ik dat het mooist vond. Ook veel goede verhalen over hem gelezen. Het consult was snel en hij was heel overtuigd over de juiste maat voor mij. Kleiner of groter was niks vond hij hahaha. Nou dan geloven we dat maar! Gelukkig was het ook wel wat ik zelf ongeveer had bedacht. 

 

Wel fijn een arts die zo overtuigd is van zijn eigen kunnen en visie. Hij wist zeker dat hij er iets heel moois van ging maken zei hij. 

 

Nou precies wat jij zegt! Ik krijg mentor Round extra mpp 370 cc voor de borstspier.

Heel gek dit, iedere keer denk ik “dit is de laatste donderdag/vrijdag/weekend met kleine borsten” haha. Is echt aftellen nu. Maandag telefoontje afwachten voor de tijd 😬

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-10-2020 om 20:25, Lilve zei:

Nou precies wat jij zegt! Ik krijg mentor Round extra mpp 370 cc voor de borstspier.

Heel gek dit, iedere keer denk ik “dit is de laatste donderdag/vrijdag/weekend met kleine borsten” haha. Is echt aftellen nu. Maandag telefoontje afwachten voor de tijd 😬

Ben heel benieuwd, rond! Ben wel blij voor de borstspier ivm herstel etc. 

 

Hahaha ja dat lijkt me heel gek indd die laaste paar dagen! Spannend, ben benieuwd hoe laat je mag. Qua plannen met vervoer wel lastiger pas een dag van tevoren een belletje. 

 

Op 10-10-2020 om 07:59, Paula0307 zei:

Spannend en leuk allemaal! Zelf word ik 18 dec geopereerd door hem. Ivm herstellen is dat het handigste.

 

Idd een erg vriendelijke man, duidelijk consult ook!

 

 

Leuk!!

Tijd vliegt, het is zo december! Ik wilde eerst voor januari gaan ivm hulp en tijd voor herstel. Maar toen bleek 30 oktober een optie te zijn en november is de rustigste maand voor ons ongeveer. Dus toen daar voor gekozen.

 

Nu hopen dat corona en/of de maatregelen geen roet in het eten gaan gooien voor iedereen. 

 

Ja heel vriendelijk! Heel duidelijk en zakelijk, maar toch vertrouwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, CB88 zei:

Ben heel benieuwd, rond! Ben wel blij voor de borstspier ivm herstel etc. 

 

Hahaha ja dat lijkt me heel gek indd die laaste paar dagen! Spannend, ben benieuwd hoe laat je mag. Qua plannen met vervoer wel lastiger pas een dag van tevoren een belletje. 

 

 

 

Leuk!!

Tijd vliegt, het is zo december! Ik wilde eerst voor januari gaan ivm hulp en tijd voor herstel. Maar toen bleek 30 oktober een optie te zijn en november is de rustigste maand voor ons ongeveer. Dus toen daar voor gekozen.

 

Nu hopen dat corona en/of de maatregelen geen roet in het eten gaan gooien voor iedereen. 

 

Ja heel vriendelijk! Heel duidelijk en zakelijk, maar toch vertrouwd. 

@CB88 jaaa voor de borstspier ben ik ook echt heel blij mee! Tijdsplanning vervoer maakt me niet uit. M’n man is vrij en de kids bij opa en oma, heel fijn. Ik hoop vooral dat ik optijd geholpen kan worden ivm het lange nuchter zijn van tevoren. 
 

Ja ik zat zelf ook iedere keer dat ik hoop dat alles nog doorgaat ivm Corona, maak me nog steeds beetje zorgen daarover. Maarja ik blijf positief, zou wat zijn als het dag van tevoren ineens niet  door zou gaan vanwege maatregelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-10-2020 om 15:47, CB88 zei:

Hallo,

 

Ik lees al even mee op dit forum. Vanmorgen ben ik eindelijk zelf op consult geweest. Bij dokter van de Weij van Boerhaave medisch centrum.

Het was een fijn en to the point consult. Ik had zelf al veel vooronderzoek gedaan. En zijn visie en voorstel kwam veel overeen met wat ik zelf van te voren had bedacht. 

 

Ik mag 30 oktober al komen voor de operatie! Mentor anatomisch 340cc voor de spier.

 

Spannend, maar ik heb er ook veel zin in. 

 

Spannend! 30 oktober is al bijna! mag ik vragen wat je lichaamsverhoudingen zijn?

 

Zijn er eigenlijk al dames waar de afspraak/operatie is verzet vanwege corona? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-10-2020 om 10:43, Boobcar zei:

Spannend! 30 oktober is al bijna! mag ik vragen wat je lichaamsverhoudingen zijn?

 

Zijn er eigenlijk al dames waar de afspraak/operatie is verzet vanwege corona? 

Ja gaat snel! Moet maar eens gaan nadenken over alle voorbereidingen haha. Eten in de vriezer etc. 

 

Ik ben 174, weeg 72 kg en heb een lege 80B nu ongeveer. Had lang 75B. Maar nu na 3 kindjes (jongste is net 1) is er niet veel meer over qua volume boven en onder. 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, CB88 zei:

Ja gaat snel! Moet maar eens gaan nadenken over alle voorbereidingen haha. Eten in de vriezer etc. 

 

Ik ben 174, weeg 72 kg en heb een lege 80B nu ongeveer. Had lang 75B. Maar nu na 3 kindjes (jongste is net 1) is er niet veel meer over qua volume boven en onder. 

 

 

Hahaha ja inderdaad haha ff vooruit werken 🤣😉 

 

Ik ben 178 en 73 kg en heb nu een lege 80A ik kreeg 380 cc anatomisch voor de spier geadviseerd maar twijfel een beetje over de maat (morgen nog een pas sessie) maar als ik jouw maat zo lees dan is dat helemaal nog niet zo gek dus. Mocht je een album hier hebben dan zou ik heel graag mee willen kijken als het mag 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Boobcar zei:

Hahaha ja inderdaad haha ff vooruit werken 🤣😉 

 

Ik ben 178 en 73 kg en heb nu een lege 80A ik kreeg 380 cc anatomisch voor de spier geadviseerd maar twijfel een beetje over de maat (morgen nog een pas sessie) maar als ik jouw maat zo lees dan is dat helemaal nog niet zo gek dus. Mocht je een album hier hebben dan zou ik heel graag mee willen kijken als het mag 😉

Ik twijfel ook nogsteeds hoor haha.  Of het niet te klein is.

Wilde zo natuurlijk mogelijk en voor de spier. 380 zou echt te groot zijn volgens hem. Ik vertrouw wat dat betreft op zijn oordeel. Al blijft het lastig. 

Nog geen album hier. Als ik na de operatie er een heb zal ik het delen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

55 minuten geleden, CB88 zei:

Ik twijfel ook nogsteeds hoor haha.  Of het niet te klein is.

Wilde zo natuurlijk mogelijk en voor de spier. 380 zou echt te groot zijn volgens hem. Ik vertrouw wat dat betreft op zijn oordeel. Al blijft het lastig. 

Nog geen album hier. Als ik na de operatie er een heb zal ik het delen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik vind het je prachtig staan zeg! Ik zal morgen na mijn pas sessie ook een foto plaatsen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, CB88 zei:

Ik twijfel ook nogsteeds hoor haha.  Of het niet te klein is.

Wilde zo natuurlijk mogelijk en voor de spier. 380 zou echt te groot zijn volgens hem. Ik vertrouw wat dat betreft op zijn oordeel. Al blijft het lastig. 

Nog geen album hier. Als ik na de operatie er een heb zal ik het delen. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dit ziet er super mooi uit, goed passend bij je lichaamsbouw. Heel veel succes, bijna!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.