Ga naar inhoud

Melanie 70 : 1 oktober 2020 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

Nog nooit gehoord van Zipper kliniek maar eens moet de eerste x zijn☺️Als de kliniek in NL dan zal het vast een goede kliniek zijn. Wetgeving hier is best streng.
 

Ik heb een prothesewissel gehad bij Jan van Goyen kliniek dr. Hajder heb Motiva Ergonomix 525 cc Demi voor de spier geplaatst gekregen. Ben erg tevreden over de kliniek en de dr.

 

 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Nog even wachten zei:

Wil natuurlijk niks zeggen over de kwaliteit, maar wel jammer om geen verhalen te kunnen lezen.

Komt deze dr niet van een andere kliniek? Hoeang is hij plastisch chirurg dat moet je ergens op kunnen zoeken?

 

Maargoed al is hij nieuw hij zal toch ergens ervaring moeten opdoen☺️Mijn arts bij Jan van Goyen is is jong en volgensmij pas 2 jaar zelfstandig ah opereren. Ik vond dat geen probleem belangrijkste vind ik de klik en of hij luisterde naar mijn wensen.

 

Ook bij Boerhaave op gesprek geweest ‘daar heb ik 1ste wissel gehad’ maar had totaal geen klik met dr. Schuringa was overduidelijk dat die man niet meer bevlogen was en mij als een routine klus zag. Had het gevoel dat ik vooral niet teveel moest vragen

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Melanie 70 zei:

Dank je. Ik lees bijna niks over zipper kliniek hier. jammer.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Hahaha alle info staat hier al  een soort van in. Denk dat de kliniek dus nieuw is maar de man een ouwe rot in het vak☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Fje1981 zei:

Komt deze dr niet van een andere kliniek? Hoeang is hij plastisch chirurg dat moet je ergens op kunnen zoeken?

 

Maargoed al is hij nieuw hij zal toch ergens ervaring moeten opdoen☺️Mijn arts bij Jan van Goyen is is jong en volgensmij pas 2 jaar zelfstandig ah opereren. Ik vond dat geen probleem belangrijkste vind ik de klik en of hij luisterde naar mijn wensen.

 

Ook bij Boerhaave op gesprek geweest ‘daar heb ik 1ste wissel gehad’ maar had totaal geen klik met dr. Schuringa was overduidelijk dat die man niet meer bevlogen was en mij als een routine klus zag. Had het gevoel dat ik vooral niet teveel moest vragen

@Betje is in een ziekenhuis geopereerd door deze pc. 

 

maar idd één moet de eerste zijn op het borstenforum voor deze kliniek.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Melanie 70 zei:

Hij is nu mede eigenaar bij zipper. Doet al 20 jaar borsten. O.a. bij bergman kliniek. Ik heb ondertussen wat gevonden over hem op dit forum. De juiste spelling is belangrijk 😉

Aha!😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2020 om 18:26, Melanie 70 zei:

Dank je. Ik lees bijna niks over zipper kliniek hier. jammer.

Hoi heb een borstlift inclusief implantaten gehad drie weken geleden vind het een superfijne dokter en ben zeer tevreden groetjes echt een aanrader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2020 om 19:43, Nog even wachten zei:

@Betje is in een ziekenhuis geopereerd door deze pc. 

 

maar idd één moet de eerste zijn op het borstenforum voor deze kliniek.

 

Echt fijne dokter en zeer fijn geholpen in ziekenhuis in Hardenberg herstel gaat tot nu toe goed 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dag allemaal,  ik ben nu 6 dagen geleden geopereerd en het valt mij zo erg mee allemaal. Ik ervaar helemaal geen pijn. Alleen de eerste dag. De tweede dag ging ik al kleine klusjes doen. Vaatwasser enzo.

ik heb wel een strakke huid en ongevoelig bij sommige delen vd borst. Ook blaasjes bij de pleister. Maar al met al vind ik het super meevallen. 

De operatiedag ging snel voorbij. Dr. Michel Cromheecke is super fijn. 

Ik had alleen grotere borsten verwacht. Ik heb 380cc rechts en 340cc links. Motiva ergonomix Demi dual plane. Nu ben ik gewend en vind ik ze mooi en natuurlijk. Ik kom uit op een 75 C of D. Ligt aan het merk. Ik heb al gepast. 😄

Ik was juist bang dat ze te groot zouden worden door al die foto's te kijken van 380cc. Maar vergelijken is niet handig blijkbaar. Met passen vond ik ze mooi , hij zei groter dan dit doe ik niet bij je dat is niet natuurlijk. Ik vertrouwde daarop. Het is wel precies hoe ik ze had gewild puur natuur. Dus hij heeft het goed gedaan. En ben ik dankbaar.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-10-2020 om 16:14, newboob zei:

Wat fijn dat je zo'n goed herstel heb en weinig last!

Ik vindt het een hele mooie maat zo bij je lichaam. Zou zo niet zeggen dat het 380 cc is, zo verschillend bij iedereen.

Mag ik vragen hoe lang je bent?

Hoi, dank je. Ik vind het ook goed passen bij mij. Ik ben 172 lang. En weeg 63 kilo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.