Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ladies, na lang wachten gaat het voor mij ook eindelijk gebeuren over 2 weken. En zoals het hoort begint er toch een beetje twijfel toe te slaan. Ik wil echt voor een natuurlijk resultaat gaan. En krijg om deze reden laag profiel prothesen (Motiva mini). Is er iemand hier op het forum, behalve de mensen met een borstlift, die ook een laag profiel hebben gekozen?? En zijn jullie tevreden??

• 3 months later...
Posted
9 uur geleden, Annemonde zei:

Hey! hoe is het met je? Is je operatie doorgegaan bij Vd Pot? En de mini of demi geworden?

Ik zit zelf nu ook in dubio demi 360/ mini 310

Heb je het instagram filmpje van vd pot gezien waar hij de mini, demi en full vergelijkt met deze maten? 

Posted
Op 28-1-2021 om 11:17, Nog even wachten zei:

Heb je het instagram filmpje van vd pot gezien waar hij de mini, demi en full vergelijkt met deze maten? 

Hi! nee, waar kan ik hem vinden?

op z’n insta zie ik zo snel even geen video erover of ik kijk er compleet overheen ☺️

Posted
13 minuten geleden, Annemonde zei:

Ik denk dat hij verwijderd is :( want krijg een ruisbeeld als ik op je link klik.

heeft iemand hem wellicht opgenomen? 😇

Bij mij gaat hij na 2 seconden verder

Op zijn profiel en dan naar video's en is het nu de 2e. 

Posted
8 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Bij mij gaat hij na 2 seconden verder

Op zijn profiel en dan naar video's en is het nu de 2e. 

O super! Thanks! Ik zie hem 🤓

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.