Ga naar inhoud

MissRoxy : 29 september 2020 : Dr. Bosselaers : H H Ziekenhuis : Lier


Aanbevolen berichten

hoi allemaal,

 

Dinsdag 29september was het zo ver  mijn prothesewissel omwille van erge kapsekvorming.

Alles is goed verlopen. Heb voornamelijk erge pijn in mijn rug en kan slecht slapen..

Ik had echter nog een vraagje ivm de jeuk. 

Ik heb al vervelende jeuk onder mijn borsten.

Is dat normaal? Zo kort na de operatie? Kan mij dat niet meer herinneren..

Ik heb ook wel ofwel een reactie gedaan op het vorig verband. Ofwel hebbe ze mijn huid beschadigd bij het aftrekken van de tape. 

Hopelijk is het geen allergische reactie. Want hoe weet ik het verschil.?

P.s. ik heb ook 2 kleine kids van 3 en 5. Chapeau voor alle dames die dit ondergaan met kinderen. Niet eenvoudig. 

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MissRoxy zei:

hoi allemaal,

 

Dinsdag 29september was het zo ver  mijn prothesewissel omwille van erge kapsekvorming.

Alles is goed verlopen. Heb voornamelijk erge pijn in mijn rug en kan slecht slapen..

Ik had echter nog een vraagje ivm de jeuk. 

Ik heb al vervelende jeuk onder mijn borsten.

Is dat normaal? Zo kort na de operatie? Kan mij dat niet meer herinneren..

Ik heb ook wel ofwel een reactie gedaan op het vorig verband. Ofwel hebbe ze mijn huid beschadigd bij het aftrekken van de tape. 

Hopelijk is het geen allergische reactie. Want hoe weet ik het verschil.?

P.s. ik heb ook 2 kleine kids van 3 en 5. Chapeau voor alle dames die dit ondergaan met kinderen. Niet eenvoudig. 

 

Groetjes

 

 

Gefeliciteerd met je wissel en vervelend zeg van je rug maar heel herkenbaar wel 

Ook ik had al heel snel jeuk aan me wond en zie dit als een goed teken

 

Bij rood of pijn en wanneer het warm aanvoelt of je koorts krijgt dan is het mss ontstoken maar met jeuk zou ik me geen zorgen maken 🙂

 

Ik wens je een goed herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! 

 

De eerste periode is echt pittig he. Ik ben nu 3,5 week P.O en heb ook twee kids, een van 3 en een van 1. Het 6 weken niet tillen is gewoon niet haalbaar maar gaat gelukkig wel goed!

 

Ik had en heb ook mega last gehad van jeuk (en pijn) stond echt met een borstel mn borsten en rug te krabben op gegeven moment 🙈 (niet op de littekens alleen uiteraard). Over het algemeen is jeuk een goed teken en betekend dat je huid aan het herstellen is. Je kan nog proberen er iets koels op te leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Petra84 zei:

 

Gefeliciteerd met je wissel en vervelend zeg van je rug maar heel herkenbaar wel 

Ook ik had al heel snel jeuk aan me wond en zie dit als een goed teken

 

Bij rood of pijn en wanneer het warm aanvoelt of je koorts krijgt dan is het mss ontstoken maar met jeuk zou ik me geen zorgen maken 🙂

 

Ik wens je een goed herstel

 Dankjewel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mar1986 zei:

Hi!! 

 

De eerste periode is echt pittig he. Ik ben nu 3,5 week P.O en heb ook twee kids, een van 3 en een van 1. Het 6 weken niet tillen is gewoon niet haalbaar maar gaat gelukkig wel goed!

 

Ik had en heb ook mega last gehad van jeuk (en pijn) stond echt met een borstel mn borsten en rug te krabben op gegeven moment 🙈 (niet op de littekens alleen uiteraard). Over het algemeen is jeuk een goed teken en betekend dat je huid aan het herstellen is. Je kan nog proberen er iets koels op te leggen.

Dank u voor de goede tip 🙃.

Succes nog met de laatste loodjes van je herstel 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.