Ga naar inhoud

Twijfels over borstvergroting


Aanbevolen berichten

Op 30-9-2020 om 09:28, Tas zei:

Ik ook😂, ik heb al wel een echo gehad en daar zag het er allemaal goed uit. Uiteraard moet je op je eigen gevoel afgaan. Er zijn inderdaad genoeg gevallen waarbij het niet goed gaat, ik wilde alleen maar aangeven dat het dus ook wel heel goed kan gaan. Ik weet ook niet of ik het had gedaan als ik een “normale” cup had gehad. 

Hoi @Tas, hoe is de wissel gegaan? Hoe gaat het nu met je? En ben benieuwd hoe je oude protheses er nou uit zagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Lilve zei:

Hoi @Tas, hoe is de wissel gegaan? Hoe gaat het nu met je? En ben benieuwd hoe je oude protheses er nou uit zagen?

Hoi @Lilve, het is nu 3 weken geleden en het gaat heel goed. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb, heb nu weer een mooi gevulde borst. De oude waren nog wel heel, maar in 1 van de protheses zat een vouw en de andere was aan het zweten. Op mijn eerstvolgende consult moet ik alles nog eens goed navragen, ze hebben mij dit nu op de uitslaapkamer verteld, ik geloof niet dat ik toen al heel wakker was 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tas zei:

Hoi @Lilve, het is nu 3 weken geleden en het gaat heel goed. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb, heb nu weer een mooi gevulde borst. De oude waren nog wel heel, maar in 1 van de protheses zat een vouw en de andere was aan het zweten. Op mijn eerstvolgende consult moet ik alles nog eens goed navragen, ze hebben mij dit nu op de uitslaapkamer verteld, ik geloof niet dat ik toen al heel wakker was 😂

Superfijn dat je zo blij bent!! Goed dat je het hebt gedaan hoor!! Beter. En ja hahaha, je voelt je heel helder maar bent toch nog wappie . Nou goed om te horen allemaal!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.