Ga naar inhoud

Anns : 2 december 2020 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

6 uur geleden, Noor45 zei:

@Anns wat fijn om jouw topic te lezen en je verhaal. Ik pas een paar weekjes op dit forum. Ook 40+ (wat fijn dat er meer zijn 😄) en heb zelf ook lang getwijfeld voor of achter de spier. Het wordt toch voor de spier. Kan niet wachten!

Leuk om te lezen dat je zo blij bent, ook na 3,5 maand, of misschien juist na 3,5 maand 😄

Leuk dat jij er ook voor gaat. Ja 40+ is tijd om het te doen, anders doe je het niet meer. Dat dacht ik zelf tenminste😬. Wanneer mag jij ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anns 🤗 net je update gelezen. Goed om te horen dat ze al helemaal eigen voelen. Bij mij voelen ze ook al behoorlijk eigen alleen de onderkant is nog helemaal gevoelloos en ben nu 10 weken po dus vraag me af hoe lang dat nog gaat duren. Heb jij dat ook gehad?

Leuk he bh's shoppen 😊 ik heb inmiddels al een hele verzameling 🤣

Net even je foto's bekeken.. ze zien er echt heel mooi uit!! 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Marietjuh zei:

Hey Anns 🤗 net je update gelezen. Goed om te horen dat ze al helemaal eigen voelen. Bij mij voelen ze ook al behoorlijk eigen alleen de onderkant is nog helemaal gevoelloos en ben nu 10 weken po dus vraag me af hoe lang dat nog gaat duren. Heb jij dat ook gehad?

Leuk he bh's shoppen 😊 ik heb inmiddels al een hele verzameling 🤣

Net even je foto's bekeken.. ze zien er echt heel mooi uit!! 🤩

Bedankt ! De onderkant is bij mij ook nog gedeeltelijk gevoelloos. Geen idee of dat nog ooit helemaal weer wordt zoals eerst. We wachten het af. Ik wil ook nog wel meer bh's erbij, dus shoppen gaan we binnenkort nog een keer doen, bij een andere winkel ofzo en misschien nog op internet, maar vind het zo lastig dat je niet kunt passen en ik vind niet alle merken en modellen precies dezelfde maat. Heb jij ook een balconette of een push up en zo ja, welke kun je aanraden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Anns zei:

Bedankt ! De onderkant is bij mij ook nog gedeeltelijk gevoelloos. Geen idee of dat nog ooit helemaal weer wordt zoals eerst. We wachten het af. Ik wil ook nog wel meer bh's erbij, dus shoppen gaan we binnenkort nog een keer doen, bij een andere winkel ofzo en misschien nog op internet, maar vind het zo lastig dat je niet kunt passen en ik vind niet alle merken en modellen precies dezelfde maat. Heb jij ook een balconette of een push up en zo ja, welke kun je aanraden ?

Oké dus jij ook nog last van.. hoop wel dat het gevoel nog terugkomt!

Ik ben nu helemaal fan van bralettes! 🥰 Maar heb ook een paar beugel bh's, geen balconette maae zeker geen push up meer voor mij.. dan zitten ze denk ik onder mijn kin 😂

Ben goed geslaagd bij Bon Prix, Otto en Wehkamp en Christine Le Duc. Staan ook foto' s met bh's in mijn album 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Anns zei:

Leuk dat jij er ook voor gaat. Ja 40+ is tijd om het te doen, anders doe je het niet meer. Dat dacht ik zelf tenminste😬. Wanneer mag jij ?

@Anns ik mag 28 april onder het mes. Lijkt ver weg, maar opeens gaat het toch wel snel. Heb lang getwijfeld tussen dual plane en voor de spier. Toch voor de spier gekozen, of eigenlijk voor de arts gekozen die voor de spier plaatst. De ander wilde weer dual plane. Was behoorlijk in de war van de verschillende adviezen. Had jij ook een keuze?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Noor45 zei:

@Anns ik mag 28 april onder het mes. Lijkt ver weg, maar opeens gaat het toch wel snel. Heb lang getwijfeld tussen dual plane en voor de spier. Toch voor de spier gekozen, of eigenlijk voor de arts gekozen die voor de spier plaatst. De ander wilde weer dual plane. Was behoorlijk in de war van de verschillende adviezen. Had jij ook een keuze?

 

Ik had keuze, mijn voorkeur was voor de spier. Dat vond de arts prima. Dat zou tot het laatste moment zo zijn. Er waren veel voordelen bij voor de spier, dacht ik en hij ook wel. Maar na de operatie vertelde hij toch voor dual plane te hebben gekozen ivm betere bedekking van de prothese aan de bovenkant. Dus toen had ik geen keuze meer omdat het al klaar was hahaha.

Het herstel vond ik vrij zwaar, maar ik had geen vergelijk van een vorige keer ofzo. Maar nu is het weer bijna als vanouds.

Dus zelfs tijdens de operatie kan schijnbaar de keus van de pc nog wijzigen.

Het is inderdaad over 5 weken alweer 28 april ! Gaat snel hoor. Loop je nog tegen vragen of problemen op, dan is het forum hier ideaal voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.