Ga naar inhoud

Anns : 2 december 2020 : Dr. Cromheecke : Zipper Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Anns en kijk geregeld even hier op het forum om allerlei informatie te vergaren. Wat is er veel te vinden zeg !

Ik ben zelf 40+ en denk aan een BV met Motiva Ergonomix en dan plaatsing voor de spier. Ik heb genoeg eigen weefsel zegt de PC (nu lege B cup na 2 kids).

Ik ben voor een 1e gesprek geweest. Ik kon volgens de PC zowel voor de spier als dual plane.

Wie heeft hier ervaring mee of tips voor mij ?

Zakken ze voor de spier sneller als je 40+ bent ? Of kan ik toch beter voor dual plane kiezen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, ik ben een 2 maanden na mijn vergroting 40 geworden. Ik ben 3 maart geopereerd en heb 550cc motiva full ergonomix voor de spier gekregen. 

Het resultaat is bij mij erg natuurlijk. Ik denk wel dat als je wat ouder bent het wel wat sneller gaat hangen. Wil je echt (veel) meer volume bovenop en je bent wat ouder dan zou ik denk ik wel dual plane gaan of in ieder geval ronde protheses nemen. Rechts is bij mij nu 7 maanden po, pas na een jaar kun je een beetje het eindresultaat bepalen.

Ik zal je toevoegen aan mijn album

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 42 jaar en heb twee weken geleden 300cc ergonomisch demi voor de spier geplaatst gekregen. Ik heb bewust voor de spier gekozen omdat bij dual plane eerder een ‘double bubble’ kan ontstaan als de huid slapper wordt (de huid zakt, de prothese blijft op zijn plek). Bij een oudere huid zou dat eerder kunnen voorkomen. Ik ben verder niet bang dat mijn nieuwe borsten snel zullen hangen omdat de huid ouder is omdat ik gekozen heb voor niet al te veel cc. 
 

Succes met je keuze, ga vooral bij meer artsen informatie vragen want er wordt heel divers geadviseerd en kijk dan met wie je de beste klik hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, FemkeB zei:

Ik ben 42 jaar en heb twee weken geleden 300cc ergonomisch demi voor de spier geplaatst gekregen. Ik heb bewust voor de spier gekozen omdat bij dual plane eerder een ‘double bubble’ kan ontstaan als de huid slapper wordt (de huid zakt, de prothese blijft op zijn plek). Bij een oudere huid zou dat eerder kunnen voorkomen. Ik ben verder niet bang dat mijn nieuwe borsten snel zullen hangen omdat de huid ouder is omdat ik gekozen heb voor niet al te veel cc. 
 

Succes met je keuze, ga vooral bij meer artsen informatie vragen want er wordt heel divers geadviseerd en kijk dan met wie je de beste klik hebt.

Hoi, heb jij ook een album waar ik in zou mogen spieken ? 
Bedankt voor je reactie op mijn vraag alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Anns ik ben 45 en heb begin dit jaar 255 cc Motiva Round Full voor de spier gekregen. Had een lege 70D, nu een 70F, maar oogt als een kleine D-cup.

Om te voorkomen dat ze zakken, draag ik altijd een (sport)bh, ook 's avonds en 's nachts in bed.

Andere artsen adviseerden mij dual plane in combinatie met een borstlift

(ivm double bubble), maar dr Nio die mij geopereerd heeft, zei dat voor de spier goed kon, met 255 cc. Wilde ik meer dan 255 cc, dan moest het dual plane, maar ik heb voor voor de spier gekozen.

Ben nu 8 maanden PO en merk nog niets van hang (gelukkig). 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Robijntje02 zei:

Hoi @Anns ik ben 45 en heb begin dit jaar 255 cc Motiva Round Full voor de spier gekregen. Had een lege 70D, nu een 70F, maar oogt als een kleine D-cup.

Om te voorkomen dat ze zakken, draag ik altijd een (sport)bh, ook 's avonds en 's nachts in bed.

Andere artsen adviseerden mij dual plane in combinatie met een borstlift

(ivm double bubble), maar dr Nio die mij geopereerd heeft, zei dat voor de spier goed kon, met 255 cc. Wilde ik meer dan 255 cc, dan moest het dual plane, maar ik heb voor voor de spier gekozen.

Ben nu 8 maanden PO en merk nog niets van hang (gelukkig). 

Succes met je keuze!

Hoi, heb jij ook een eigen album waar ik aan toegevoegd mag worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Anns,

 

ik ben 45 en heb twee weken geleden 450cc ergonomix voor de spier geplaatst gekregen. Dit betrof een wissel, hiervoor had ik 280cc, ook voor de spier. Voorheen droeg ik niet altijd ondersteunde bh's, dit zal ik nu wel gaan (moeten😉) doen. Als het voor de spier kan en je hebt genoeg eigen weefsel dan is dat misschien ook wel prettiger wbt herstel maar begrijp ook je zorg mbt mogelijk eerder 'hangen'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 42 en heb nu 9 jaar 450 cc voor de spier. Draag consequent een bh, van dat ik uit bed stap tot ik er weer in stap. Wel vaker een lichter gevalletje in de avond, op de bank. ‘S nachts draag ik geen bh of wat dan ook (wilde schrijven: niks, maar komt raar over 🙈😂)

 

Over 1 a 2 jaar ga ik denken aan een wissel, beter om dat elke 10 jaar te doen ongeveer. Ook dan gaat mijn voorkeur uit naar voor de spier, zoals ik het nu zie. Heb in die jaren geen hang gekregen. Moet wel zeggen dat ik ook nooit zwanger geweest ben, dus mijn huid heeft niet heel veel te lijden gehad, op wel eens wat kilootjes meer of minder na. 
 

Ik zal je aan mijn album toevoegen 

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, best_boobie zei:

Ik ben 42 en heb nu 9 jaar 450 cc voor de spier. Draag consequent een bh, van dat ik uit bed stap tot ik er weer in stap. Wel vaker een lichter gevalletje in de avond, op de bank. ‘S nachts draag ik geen bh of wat dan ook (wilde schrijven: niks, maar komt raar over 🙈😂)

 

Over 1 a 2 jaar ga ik denken aan een wissel, beter om dat elke 10 jaar te doen ongeveer. Ook dan gaat mijn voorkeur uit naar voor de spier, zoals ik het nu zie. Heb in die jaren geen hang gekregen. Moet wel zeggen dat ik ook nooit zwanger geweest ben, dus mijn huid heeft niet heel veel te lijden gehad, op wel eens wat kilootjes meer of minder na. 
 

Ik zal je aan mijn album toevoegen 

 

xx BB

Bedankt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt in April volgend jaar 40 en ik ga voor een lift met prothese voor de spier, Motiva Ergonomix 500 Full.


Persoonlijk denk ik dat het heel erg veel van je PC afhangt wat het resultaat gaat zijn. Dr. van der Pot (even zoeken op Instagram) heeft net een heel mooi filmpje geplaatst met de uitleg over hoe hij een prothese voor de spier plaatst maar wel met steun. Zeker de moeite waard om even te bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Anca23 zei:

Ik wordt in April volgend jaar 40 en ik ga voor een lift met prothese voor de spier, Motiva Ergonomix 500 Full.


Persoonlijk denk ik dat het heel erg veel van je PC afhangt wat het resultaat gaat zijn. Dr. van der Pot (even zoeken op Instagram) heeft net een heel mooi filmpje geplaatst met de uitleg over hoe hij een prothese voor de spier plaatst maar wel met steun. Zeker de moeite waard om even te bekijken.

Hoi, 

bedankt voor je reactie. Naar welke pc ga jij en kan 500 cc voor de spier qua hoeveelheid ?

Groetjes Anna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Anns zei:

@best_boobie Kan zoveel cc dus ook nog wel voor de spier ? Ik had ergens gelezen dat tot ongeveer 350 cc vaak als maximum wordt gezien. Maar bij jou gaat het zo dus ook prima ?

Groetjes.

Nee hoor, kan zelfs nog wel meer. Het is afhankelijk van de stevigheid van de huid en uiteraard van de dikte van je huid en weefsel. En! Van de pc die je kiest. Er zijn heel veel pc’s die standaard dual plane plaatsen en dus ook in dat straatje praten. Zoek een pc die veel voor de spier plaatst als je een eerlijk advies wilt over of het mogelijk is :)

Oa Nio, van der Pot, De Meyere. 
 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Anns zei:

Hoi, 

bedankt voor je reactie. Naar welke pc ga jij en kan 500 cc voor de spier qua hoeveelheid ?

Groetjes Anna.

 

Ik ga naar Dr. Wouter van der Pot - Blooming in Haarlem. Er zijn hier best wat dames die door hem zijn "geholpen" en ik moet zeggen, ben er nog niet één tegen gekomen die niet blij was met het behaalde resultaat. Ook heeft hij een Instagram account die heel goed weergeeft wat hij allemaal kan. Ga er rustig voor zitten en rustig lezen, er is zoveel te lezen en te zien...

  • Like 1
  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Anca23 zei:

 

Ik ga naar Dr. Wouter van der Pot - Blooming in Haarlem. Er zijn hier best wat dames die door hem zijn "geholpen" en ik moet zeggen, ben er nog niet één tegen gekomen die niet blij was met het behaalde resultaat. Ook heeft hij een Instagram account die heel goed weergeeft wat hij allemaal kan. Ga er rustig voor zitten en rustig lezen, er is zoveel te lezen en te zien...

Hier nog een heel tevreden vd Pot klant 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
2 uur geleden, Bastiane17 zei:

Wat fijn om te lezen dat er zoveel vrouwen zijn van 40+ die voor een borstvergroting gaan. Ik ben zelf net 43 en vraag me soms af waarom zou ik het nog doen op die leeftijd... 

Waarom zou je niet voor jezelf kiezen? Ik ben 40 en heb op mijn 39e een borstvergroting laten doen. Beste beslissing ooit. Het geeft mij een enorme boost in zelfvertrouwen. Ik kijk elke dag in de spiegel en word daar dan zo blij van. Dus waarom zou je het niet doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Bastiane17 zei:

Wat fijn om te lezen dat er zoveel vrouwen zijn van 40+ die voor een borstvergroting gaan. Ik ben zelf net 43 en vraag me soms af waarom zou ik het nog doen op die leeftijd... 

Ikzelf ben deze zomer ook 43 geworden en denk er al langer over na. Nu mijn kids tieners zijn vind ik dat ik ook voor mijzelf mag kiezen. Zie er wel tegenop hoor. Heb allerlei gruwelijke maar ook mooie verhalen er ervaringen gelezen.

Ik ga nu begin december geopereerd worden na 3 consulten bij Zipper Clinics. Heb dus toch de knoop doorgehakt.

Ga voor de spier doen en ongeveer 340/360 cc waarschijnlijk, met Motiva type Demi.

Spannend dus !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 18-10-2020 om 20:23, Anns zei:

Ikzelf ben deze zomer ook 43 geworden en denk er al langer over na. Nu mijn kids tieners zijn vind ik dat ik ook voor mijzelf mag kiezen. Zie er wel tegenop hoor. Heb allerlei gruwelijke maar ook mooie verhalen er ervaringen gelezen.

Ik ga nu begin december geopereerd worden na 3 consulten bij Zipper Clinics. Heb dus toch de knoop doorgehakt.

Ga voor de spier doen en ongeveer 340/360 cc waarschijnlijk, met Motiva type Demi.

Spannend dus !!

Heb je al een precieze datum? En welke arts heb je nu gekozen?

Zo kunnen we je titel aanpassen en je verhuizen naar de operatie verslagen. Daarna kan ik je ook in de club toelaten :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Anns zei:

Mijn operatie datum is 2 december en mijn arts is dr. Cromheecke van Zipper Clinics.

Oke, ga ik het even aanpassen!!

 

Nog een maandje! :35: 
En met kerst mag je 'de boom in' met je 'kerstballen'... 

(bah bah, het is weer de tijd van de woordgrapjes volgens mij :P

 

xx BB

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.