Ga naar inhoud

Onzekerheid na bv


Aanbevolen berichten

Onzekerheid na borstvergroting 

 

Ik heb in januari de bv gedaan. Rede was dat ik de volume kwijt was en de boel wat slapjes bij hing . Toen speelde heel erg de onzekerheid hoe me borsten eruit zagen . 

Het had diepe voelbare striemen , het leken wel borsten van iemand van 80.

Door het altijd dragen van push ups wist ik het wel te verbloemen.

 

Echter merk ik nu na mijn borstvergroting een rare nieuwe onzekerheid opkomen , ik zou eigenlijk bijna schaamte noemen. 

Ik begrijp niet waar dit vandaan komt ??

Want ik ben blij met het resultaat en het ziet er natuurlijk uit enz .
Vraag me toch opeens af , had ik toch niet kleiner moeten gaan . 

Op 1 of andere manier betrap ik mezelf dat ik mijn kleding op aan pas,  zodat ze niet te erg opvallen. 
Als er in mijn omgeving gepraat wordt over borstvergroting hou ik mijn mond erover , durf mijn mening niet te uiten omdat ik bang ben voor oordelen of dat ze denken dat ik een bv heb gedaan. 

Ik kreeg laatst een vraag van iemand die ik een lange tijd niet heb gezien , hoe ik mijn lichaam zo behoud na het krijgen van kids , wetende dat het ook gericht is naar de borsten. Het voelt alsof ik aan liegen ben. Dus scheep ik het af met , kleding doet wonderen 😟

 

Ik denk niet dat iemand dit herkend.
Ik had niet verwacht dat de onzekerheid voor de bv ook weer na de bv op zou komen .
Belachelijk eigenlijk😟

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lindan,

 

Ik herken het wel hoor, (valse) schaamte voor wat andere mensen wel niet denken. Kan natuurlijk tegen je zeggen dat het echt onnodig is, maar dat weet je zelf ook veel en maakt niet dat je gevoel weggaat. Mensen hebben vaak een negatief oordeel over anderen, vaak komt dat voort uit jaloezie en afgunst. Wanneer een mooie vrouw langs loopt 'die staat strak van de botox' of 'die heeft dr borsten gekocht'. 

 

Het zegt meer over de mensen die dit soort dingen over een ander zeggen, dan over jou. Jij gaat voor de beste versie van jezelf en in dit geval met een beetje ondersteuning van kleding, de sportschool én een operatie! Je borsten zien er echt prachtig uit, voorbeeld borsten om mee op consult te nemen 😍

 

Mijn advies aan jou; own them en laat niets of niemand je onzeker maken over jouw keuze om je borsten te perfectioneren.

 

Liefs Kaya 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lieve Lindan 

 

Ik wil eerst een virtuele knuffel geven!

Het geeft helemaal niks en je hoeft hier allerminst voor te schamen want je moet juist je gevoel uitspreken en we zijn hier om je te steunen ❤

 

Je geeft aan blij te zijn met het resultaat en dat het er natuurlijk uitziet mss kan je nagaan waar dan de onzekerheid vandaan komt  .... vind je zelf dat ze te groot zijn? Of heeft is er een opmerking geweest? Waar door is de onzekerheid gekomen ... Mss omdat je niet verteld dat je een borstvergroting hebt gehad? Of ben je er wel open en eerlijk over?

 

Ik vertel het gewoon want ik schaam me er niet voor en heb dit puur voor mezelf en mezelf vertrouwen gedaan en ben er heel blij mee ... niks om je voor te schamen op de dag als vandaag waar vroeger mss toch iets meer taboe was erop 😊 maar kan het zeker wel voorstellen hoor dat meiden dit nog hebben

 

Als jij tevreden bent en blij ermee bent is dat het belangrijkste lieverd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst te achterhalen waarom je plots zo onzeker bent. 
En werk daar dan met de tijd aan, alles stap voor stap.

 

Ik heb het luidkeels geroepen dat ik EINDELIJK nieuwe borsten kreeg! En iedereen was even enthousiast als ik zelf. Ik heb gelukkig nog geen negatieve reacties gekregen. En als ze die wel hebben, dan heb ik wel een antwoord klaar. 
Als ik weer wat slanker ben zullen ze misschien meer opvallen, maar IK draag ze, en IK ben er blij mee. Wat andere er van denken is hun probleem. 
Ik stuur je wel even een pb. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Petra84 zei:

Hallo Lieve Lindan 

 

Ik wil eerst een virtuele knuffel geven!

Het geeft helemaal niks en je hoeft hier allerminst voor te schamen want je moet juist je gevoel uitspreken en we zijn hier om je te steunen ❤

 

Je geeft aan blij te zijn met het resultaat en dat het er natuurlijk uitziet mss kan je nagaan waar dan de onzekerheid vandaan komt  .... vind je zelf dat ze te groot zijn? Of heeft is er een opmerking geweest? Waar door is de onzekerheid gekomen ... Mss omdat je niet verteld dat je een borstvergroting hebt gehad? Of ben je er wel open en eerlijk over?

 

Ik vertel het gewoon want ik schaam me er niet voor en heb dit puur voor mezelf en mezelf vertrouwen gedaan en ben er heel blij mee ... niks om je voor te schamen op de dag als vandaag waar vroeger mss toch iets meer taboe was erop 😊 maar kan het zeker wel voorstellen hoor dat meiden dit nog hebben

 

Als jij tevreden bent en blij ermee bent is dat het belangrijkste lieverd

 @Petra84

ja het zit voornamelijk bij mij zelf ben ik bang.

omdat in mijn omgeving niet normaal is een borstvergroting , heb ik het maar verzwegen .
En op 1 of andere manier komt het de laatste tijd meer ter sprake , waardoor ik voel om te verbergen . 
Ik had waarschijnlijk gehoopt dat het onderwerp borstvergroting nooit echt ter sprake zou komen en gewoon niet zou opvallen bij mensen . 
En inderdaad een opmerking gehad ; zijn je borsten nieuw , ik snap het wel hoor als je kids krijgt 🤨 ! (Mannelijk iemand )
en ja ......ik had eerlijk kunnen zeggen En ik koos ervoor toch een beetje weg te wuiven . en ik had ook geen zin om mij te verantwoorden . 

Dus ja je hebt wel gelijk het zit echt bij mij zelf. 
vandaar dat het voelt alsof ik aan het liegen ben.

Ik weet ook niet hoe ik aan mensen moet vertellen dat ik dat gedaan heb.  
 Virtuele knuffel 🧸😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Kaya74 zei:

Hoi @Lindan,

 

Ik herken het wel hoor, (valse) schaamte voor wat andere mensen wel niet denken. Kan natuurlijk tegen je zeggen dat het echt onnodig is, maar dat weet je zelf ook veel en maakt niet dat je gevoel weggaat. Mensen hebben vaak een negatief oordeel over anderen, vaak komt dat voort uit jaloezie en afgunst. Wanneer een mooie vrouw langs loopt 'die staat strak van de botox' of 'die heeft dr borsten gekocht'. 

 

Het zegt meer over de mensen die dit soort dingen over een ander zeggen, dan over jou. Jij gaat voor de beste versie van jezelf en in dit geval met een beetje ondersteuning van kleding, de sportschool én een operatie! Je borsten zien er echt prachtig uit, voorbeeld borsten om mee op consult te nemen 😍

 

Mijn advies aan jou; own them en laat niets of niemand je onzeker maken over jouw keuze om je borsten te perfectioneren.

 

Liefs Kaya 

@Kaya74

thanks voor je lieve reactie ❤️ 
Het zit ook echt bij mij zelf , ik had en moet ook eerlijk over zijn. Maar wil niet het stempel , de vrouw die van alles aan zich zelf laat doen😟 ik wou dat ik net als jullie de ballen had om dat te delen.  En doordat ik zo druk ben met wat andere denken doe ik mezelf deze onzeker heid waarschijnlijk zelf aan.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Special-Me zei:

Probeer eerst te achterhalen waarom je plots zo onzeker bent. 
En werk daar dan met de tijd aan, alles stap voor stap.

 

Ik heb het luidkeels geroepen dat ik EINDELIJK nieuwe borsten kreeg! En iedereen was even enthousiast als ik zelf. Ik heb gelukkig nog geen negatieve reacties gekregen. En als ze die wel hebben, dan heb ik wel een antwoord klaar. 
Als ik weer wat slanker ben zullen ze misschien meer opvallen, maar IK draag ze, en IK ben er blij mee. Wat andere er van denken is hun probleem. 
Ik stuur je wel even een pb. 😘

Waarschijnlijk had ik gehoopt nooit het gevoel te hebben te moeten verantwoorden . borstvergroting en klaar . 
Ik had ergens gelezen dat als je onzeker bent in je karakter dat een borstvergroting een tijdelijk pleister is . Juist omdat ik niet gedeeld heb , komt de onzekerheid terug. Nu is het , zullen mensen het vermoeden, of wat moet ik zeggen als mensen mij vragen enz, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles wat ik wilde zeggen is al heel snel door de lieverds hierboven gezegd! ❤️ 

Ik herken dit ook wel, alleen is het dan met tattoo's. Mijn rechterarm is bijna helemaal een sleeve, waar met enige regelmaat een ongezouten en ongevraagde mening overheen gegoten wordt. 

Koppie op, je hoeft je nergens voor de schamen en own it! Je bent niemand een uitleg verschuldigd en probeer een mening een mening te laten, die hebben mensen toch wel en daar kan je helaas niets aan veranderen. Wat je wel kan doen is inderdaad goed uitzoeken bij jezelf waarom die mening van anderen zoveel met je doet en hoe je jouw mindset kan veranderen (misschien met hulp van een mindset coach? Heb ik in ieder geval heel veel aan gehad! om hier mee om te gaan op een manier die voor jou prettig is. Kritiek/scheve blikken zullen er jammer genoeg altijd zijn, daar kan je niets aan veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lieve Linda, 

Ik heb net als jij ook besloten om niets te zeggen tegen andere mensen, ook omdat de mensen uit mijn omgeving vaak een negatief oordeel hebben over een bv.  Heb ook geen zin om me te moeten verantwoorden. 

Ik vind wat grotere borsten heel mooi en heel sexy, maar niet voor mezelf. Daar heb ik gewoonweg niet de zelfverzekerdheid voor. Ik zou me denk ik ook niet zo fijn voelen als ik het idee zou hebben dat het té zichtbaar zou zijn, dus ik begrijp heel erg goed je gevoel Lindan.. Ik vind t ook heel erg knap van je dat je dit uit durft te spreken .

Ik moet zeggen dat ik persoonlijk jouw borsten heel mooi vindt, juist door de natuurlijke hang, en door de druppelvorm van de Ergonomics. 

Mag ik vragen wat jouw partner van je borsten vindt? 

Ik weet nog dat ik na mn ooglidcorrectie heeeeel erg moest wennen aan mn nieuwe oogopslag. Had opeens een totaal andere oogopslag gekregen. Had er hele erge spijt van. Iedereen vond het supermooi, maar ik niet en mn vriend moest ook er ook heel erg aan wennen en dat voelde voor mij als een soort afwijzing, waardoor mijn onzekerheid nog meer toenam... Heb me echt ongelukkig en onzeker gevoeld hierdoor.... Keek continu in de spiegel en merkte ook dat ik mn make-up erop aanpaste, om mn ogen wat minder rond te laten lijken..

Het heeft maar liefst 1,5 jaar (!) geduurd voordat ik helemaal gewend was aan mn nieuwe ogen... Ben er nu gelukkig wel blij mee, maar ook dankzij een permanente eyeliner en wimperextensions hoor...

Misschien heb jij ook zoveel tijd nodig om aan je nieuwe borsten te wennen?

Mocht over een bepaalde periode, bv over een jaar ofzo, of wat jij zelf in gedachten hebt, je onzekerheid nog steeds niet zijn afgenomen dan kun je evt misschien toch er voor kiezen om voor een wissel te gaan, en dan iets kleinere implantaten te nemen. En mss is een borstlift niet eens nodig, kunnen de implantaten zonder lift en voor de spier geplaatst worden, zoals Nio ook bij mij heeft gedaan, terwijl alle andere doktoren zeiden (en ik heb heel wat consulten gehad, dat weet je ws nog wel...)(op een enkele dr na)  dat ik wél een borstlift nodig had + dual plane plaatsing.

Ook zou je kunnen overwegen om met een professional te gaan praten om aan je onzekerheid te gaan werken.

Maar hopelijk heb je gewoon heel erg veel tijd nodig te wennen, net als ik met mn ogen.

Mss kun je een bepaalde datum met jezelf afspreken, en als je dan nog steeds onzeker bent over de maat, toch overwegen om kleiner te gaan. 

Neem Rosanna123 als voorbeeld, het lukte haar niet om te wennen aan haar vergrote borsten, en ze heeft uiteindelijk besloten om haar siliconen te laten explanteren en nu ze is er hartstikke blij mee..

Iedereen kan zeggen dat je borsten mooi zijn, en ik vind ze persoonlijk ook heel erg mooi, juist door de natuurlijke hang, maar JIJ bent degene die er blij mee moet zijn. Want het is niet de bedoeling dat je je geremd of onzeker voelt door je borsten.. Toch?

Maar zou t zeker eerst nog even de tijd geven, nog even geduld hebben meis, denk maar aan mij, bij mij duurde het ook anderhalf jaar .... 

Heel veel liefs, xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dit toch een powervrouwen forum. Veel van wat ik wil zeggen is al gezegd. 

Ik ben van b naar f gegaan, maar alleen in erg strakke truitjes valt het mensen wellicht op. Maar voor mij is het geen taboe, ik ben er open over geweest, al zeg ik er wel altijd bij dat ik een correctie plus vergroting heb gehad. Nou was dat voor mij ook initieel de wens om van het puntige van de tubureuze borsten af te komen en wilde borsten die in proportie met de rest van mijn lichaam zijn (redelijk grof gebouwd ben ik). Maar meid je hoeft je niet te verantwoorden he als mensen het niet begrijpen. Zeg dat het jouw lijf en jouw keuze was of zeg dat je het zat was ze van je navel omhoog te plukken en mensen kijken er al heen anders naar. Is maar net welk effect je wilt hebben. Maar meid schaam je vooral niet. Jij bent er blij mee, het is jouw lichaam en wat een ander er van vindt zou worst moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lindan,

 

Ik kan nog niet uit ervaring spreken maar ik kan me goed voorstellen wat je voelt. Zelf weet ik nog niet goed wat ik tegen iedereen ga zeggen zodra mijn borsten vergoot zijn. Intimi weten het al maar de rest.. nog geen idee.

Er is al een hoop gezegd maar wil dit nog even kwijt:

Waar ik wel ervaring mee heb is hulp zoeken als je er zelf mentaal even niet meer uitkomt. Dit kan heel laagdrempelig via de huisarts. Die hebben altijd een praktijkondersteuner (en dus psycholoog). Als je je er niet prettig bij voelt, hoef je tegen de huisarts niet eens precies te zeggen waar je mee zit.

Je kan natuurlijk ook altijd proberen om er zelf uit te komen. Je bent niet zwakker/sterker als je voor het ene kiest.

 

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik er alleen maar beter op geworden ben sinds ik psychische hulp heb gezocht.

En pas op met coaches. Iedereen mag zichzelf heel makkelijk coach noemen en je zal maar net pech hebben. Daarbij wordt basispsychologie (via de huisarts dus) gewoon vergoed.

 

Heel veel succes!

 

Liefs,

Arlandria

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Linda, ik heb je bericht verkeerd begrepen. Het gaat niet om je borsten an sich, maar dat je t moeilijk vindt om te vertellen dat je een bv hebt gehad. Dat je je schaamt hierover en denkt dat mensen dan negatief over je gaan denken..

Ik zou zeggen, 'ik had vroeger hele grote maar extreem hangende en lege borsten van mezelf, de borsten van een 80- jarige oma, met extreem veel huidoverschot en daar zat ik mentaal zo erg mee, en voelde me er zo onzeker onder, en daarom heb ik besloten om ze op te laten vullen.'

Zoiets?..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag lieve dames , super lief de berichten❤️
 

@Robijntje02 het is EN EN...ik ben gaan twijfelen of deze grootte wel ok is , los van dat ze mooi zijn en eigenlijk wel mijn wens was, staat namelijk het dicht bij qua grootte na de verkleining jaren geleden .
Een verkleining word in de omgeving wel geaccepteerd , destijds nooit gek naar me gekeken , begripvol zelfs. 
Ik geef mezelf een jaar om te wennen. 
Mijn mindset moet ik wel veranderen . ......

 Hehe Het is ook nooit goed hè.😂

Als mensen mij voor de BV een compliment gaven dan dacht ik verder niet bij na, maar krijg ik nu het compliment denk ik ..oh wat ben ik nep. Durf niet eens eerlijk te zijn. En inderdaad hoe zeg je zoiets ..

zeg je het wanneer mensen erom vragen , of uit jezelf. En tegen wie wel of niet. 

 

 

@AMST @Arlandria @Nog even wachten

bedankt voor jullie advies .❤️ Inderdaad allemaal Powervrouwen 💪❤️

Ik weet dat het een mindset is!
Het lijkt me echt een opluchting om zo open te zijn over de bv. Schijt hebben wat andere vinden. Ik weet dat ik niet verplicht ben te vertellen maar het voelt wel ongemakkelijk als er over gepraat word. 🤷‍♀️
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Linda mochten mensen aan mij vragen of ik een bv heb gehad (wat nog niet is gebeurd, en ook niet gaat gebeuren verwacht ik, aangezien mijn borsten ondanks de vergroting nog steeds een normaal formaat hebben, nl. een maat 70F, maar het ziet eruit als een grote C / kleine D-cup), dan zou ik dat gewoon  bevestigen...

Ook idd omdat t niet fijn voelt om te moeten liegen hierover.. 

En als reden geven dat je t gedaan hebt omdat je erg ontevreden was over je borsten, omdat ze extreem zijn gaan hangen na je zwangerschap. 

Dus je kunt bijv. zeggen: "Ik zal t maar eerlijk toegeven..., ik heb begin dit jaar een borstoperatie gehad.... Ik had van nature ook al wat grotere borsten, maar nadat ik kinderen heb gekregen zijn ze echt extreem gaan hangen.... Ik voelde me net een oma van 80, echt heel erg lelijk..... En dit had zo'n enorme negatieve invloed op mijn eigenwaarde, ik was zo ongelukkig en onzeker hierdoor en daarom heb ik na jaren twijfelen er toch voor gekozen om er iets aan te laten doen... En nu denk ik, had ik dit maar jaren eerder gedaan!"...

Dan zullen mensen hier wel begrip voor hebben, en zoniet dan zijn zelf raar en/ of bekrompen en/of jaloers...

 

Uit mezelf zou ik het niet zeggen...

Maar da's persoonlijk he...

Ik bewonder ook de dames die dit wel durven te doen, hoor, wou ook dat ik die zelfverzekerdheid had. 

 

Maar wat ik wil zeggen: schaam je niet  voor je borsten, wees er trots op!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Lindan,

Eerst en vooral, ik vind jouw borsten heel mooi en ook natuurlijk. Ze zijn aan de grotere kant maar dat is super sexy bij jou!  Ik vind niet dat je je moet verantwoorden.... doe gewoon waar je je heb beste bij voelt.:) sommige mensen zijn gewoon negatief of jaloers of .... Van dit soort mensen moet je je zeker niets aantrekken. Ik heb nu een d e en kom van een c, het is niemand opgevallen. Ik heb mijn borsten laten vergroten omdat ik dat gewoon sexier vind... en dat vind ik een prima argument! Het is 2020, intussen zijn we baas over eigen lichaam, wees er trots op! Menigeen zouden willen wisselen. Ik hoop dat je je snel beter voel. Groetjes, Imke

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh wat vind ik het sneu om te lezen hoe dit je bezig houdt.

Ik weet niet of mijn/onze woorden verschil kunnen maken, want het zit toch binnenin jezelf. Desondanks wil ik je zeggen dat je PRACHTIGE boobs heb (ik zou zo ruilen) en het zou echt niks moeten uitmaken wat een ander ervan denkt zolang jij zelf blij bent.

Ik zou die vrijheid je zo gunnen. Ik zelf heb echt 0 shame, mijn (grote) vriendengroep weet het allemaal, familie, collega’s, ik maak er nergens een geheim van. Heb nog 0 negatieve reacties gehad, hooguit wat opmerkingen van vrienden/vriendinnen die zeiden het zonde te vinden omdat ze het niet nodig vinden en toch een bepaald beeld van nepborsten hebben. Dan leg ik gewoon uit wat het voor mij is (geweest) en dan snappen ze dat. 
Mocht ik ooit een compliment krijgen van een onbekende over m’n borsten, zou ik waarschijnlijk ook iets roepen als “Thanks, zijn gekocht hoor!”. 
Ik denk dat mede door er zo nuchter in te zijn zelf, je negatieve reacties automatisch de kop in drukt. En een ieder die er wel negatief over wil zijn mag zijn/haar gang gaan, dat raakt me echt voor geen meter.

Terwijl ik toch erg onzeker kan zijn en ben geweest, dit is daar gelukkig geen onderdeel van.

 

Ik hoop voor jou dat je jezelf hier op een gegeven moment uit kan bevrijden, want het lijkt me heel rot om je er zo over te voelen. Die schaamte is nergens voor nodig, maar kan je natuurlijk ook niet als een knop aan of uit zetten. Toch hoop ik voor jou dat je daar komt, want met zo’n stel boobs zou je niet anders moeten dan genieten! ❤️😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lindan,

 

Niet iedereen weet van mijn borstvergroting hoor, alleen familie en vrienden die ik al heel lang ken (die van voor de eerste vergroting in 1994😉). Met een aantal praat ik erover, met het merendeel niet. Waarom? Omdat het ze helemaal niets aangaat wat ik doe of laat. Ik heb nog niet eerder de vraag gehad of ik een borstvergroting heb ondergaan en eerlijk gezegd zou het mij verbazen als ik die vraag zou krijgen, ook nu mijn implantaten een druk groter en voller zijn. Als er wel een vraag gesteld wordt dan zal ik eerst aangeven dat ik het een brutale vraag vind en daarna dat een goede push up bh wonderen doet 😁👍 Wij hoeven niets te verantwoorden, probeer wat anderen wel of niet van je vinden niet belangrijker te maken dan dat het is, slechts een mening 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Lieve Lindan!

 

Mijn rots in de branding die mij ontzettend heeft geholpen op dit forum 🥰

Wat rot dat je deze onzekerheid voelt meid, en ja ik snap je ook ontzettend,  de mensen tegen wie ik het vooraf vertelde reageerden verontwaardigd,  behalve mn ouders terwijl ik het van hen eerder had verwacht. Iedereen vond het maar raar en niet nodig ,ik citeer; wil jij cup Z dan want je hebt al grote , jij bent gek, je zal straks wel last van je rug en nek krijgen enz enz bladibla daardoor heb ik nu ook een soort van schaamte terwijl ik voor mezelf mega blij ben dat ik het heb gedaan! Alsof omdat ik wel borsten had (terwijl ik ze vreselijk vond maar dat wist niemand , beste bewaarde geheim ever) dat je er niks aan mag doen. En ja er zijn veel meiden die helaas amper borsten hebben gekregen van moeder natuur en dat is ook super vervelend begrijp me niet verkeerd. Ik weet niet wat het is maar op de 1 of andere manier voelt het voor mij of mijn keuze niet geaccepteerd word/is. Er word gedaan alsof ik iets belachelijks heb gedaan, nja je snap denk ik wel wat ik bedoel... ik wou er opzich geen geheim van maken en er juist open over zijn , maar steeds die verontwaardiging LAAT MAAR!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve @Lindan Ik ben nog lang niet waar jij bent. Nu pas 5 weken p.o maar ik heb een beetje hetzelfde. Ik durf geen strakke truitjes aan en draag voornamelijk losse kleding uit angst dat het iemand opvalt en er vragen komen. Ik moet nog heel erg wennen aan mijn nieuwe lichaam. Ook ik twijfel nu of ze te groot zijn voor mijn lichaam. Ik vind het lastig uit te leggen maar het is net of je niet op gemak bent in je eigen lichaam. Ik vindt jou borsten echt heel mooi en goed  bij je lichaam passen. Je bent niet verplicht iemand iets uit te leggen als je niet wilt. Mij helpt het nu al om te lezen dat ik niet de enige ben die het lastig vindt.  Dus bedankt voor je eerlijke bericht en ik hoop dat je er voor jezelf uitkomt. liefs Lisa

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Robijntje02 dat zou ik inderdaad zeggen maar dan alleen aan naaste als het ter sprake komt. 
maar bijv collega’s , kennissen , ik krijg dat niet over mijn lippen. 
of als ik een compliment krijg om dan te zeggen , het is nep.  omdat ik weet hoe zij daarover denken .

maar ok het ligt ook echt aan mij zelf. 

@Imke bedankt voor je lieve reactie❤️.

Power vrouw ben jij ook💪 Ik hoop ook echt dat dit gevoel weggaat inderdaad. 

@Veerveertje jij bent ook echt een topper. Ik vind super knap hoe jij daarin staat 💪 

Het lijkt me super relaxed om zo vrij te zijn en kunnen zeggen wat je wilt en iedereen vind het ok. 

waarschijnlijk heb je een “ leukere” omgeving ook . 
Ik hoop inderdaad dat ik de schaamte los laat ook. 
Heel irritant om me druk te maken daarover😒
 
@Kaya74 het is zeker een brutale vraag . Maar soms komen de vragen niet eens letterlijk . Maar meer een compliment opmerking over het lichaam algemeen ..en dan zwijg ik...denk ik , je moest eens weten 😒

 

@iloontje148 hehe rots in de branding .thanks meid ❤️

Ik denk inderdaad dat mensen het onnodig vinden .
mijn omgeving , bedoel ik in dit geval kennissen , collega’s , zullen dit heel raar vinden. Laats zei een mannelijke collega , Aziatische mensen zijn wel vaak klein maar gelukkig is niet alles klein bij jou.
Ik zakte op dat moment wel even door de grond , word daar heel onzeker van. 
 Lach het maar weg.  Ik durf dan niet te zeggen , tja ik heb ze gekocht of ze zijn nieuw😂

 

@Lisa1981 Dankjewel❤️ 
echt als ik in de spiegel kijkt , vind ik ze prachtig .

maar wou dat het echt was denk ik.,

En heel herkenbaar . Ik hou van kleding , maar bij alles denk ik , zouden mensen het zien hierin . 
Het liefst , wil ik gewoon dat mensen de borsten zien dat bij mij hoort. En verder geen vragen stellen 😂 het zit er en klaar...

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.