Ga naar inhoud

Anouk78 : 6 november 2020 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur terug, Yvette-x zei:

Hey @Anouk78 wat fijn dat je je weer een beetje beter voelt! Ik zag je foto maar ik begrijp wel dat je veel last hebt, wat een enorme boobs :1bouncingboobs:

 

Ziet er echt al mooi uit hoor! Dat knisperen of bubbelen heb ik ook een tijdje gehad en heb ik hier ook bij meer dames voorbij zien komen. Vreemd gevoel maar is bij mij na een dag of 3 vanzelf weggegaan, geen idee waardoor het komt.. Ik heb verder gelukkig geen last gehad van vocht vasthouden dus daar kan ik je helaas niet mee helpen 😶

Wat ik zelf heel lekker vind is bloemkoolrijst met kipfilet en dan een hele hoop verse of verpakte groenten erdoor en een teriyaki sausje of iets dergelijks. Super lekker en heel gezond! En ook zo klaar.

 

3 maanden zeg jeetje dat is best lang voor die postoperatieve BH. Maar als dat je helpt om je doel te behalen dan moet je maar zo denken; wat zijn nou 3 maanden op een leven lang mooie boobies 😁

Die tip over die bloemkool rijst lijkt me heerlijk, en gezonde tussendoortjes vind ik lastig krijg meteen weer trek na tomaat appels of die dingen. 🐷 

Och ja mss mag ik

hem

ook eerder uit. En alles voor de boobies 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Boobcar zei:

Probeer te blijven bewegen dat werkt ook mee aan het vocht afdrijven. Verder heb ik dplay aangeschaft buiten netflix en videoland om. Daar heb ik verschillende documentaires op gekeken vind ik dan weer erg interessant 😉 op netflix heb ik Undercover seizoen 2 en Sweet magnolias seizoen 1 helemaal afgekeken, beide erg leuk vond ik dan he haha en ben nu bezig met The crown. Weet eigenlijk nog niet echt wat ik daar van vind.... hahaha 

 

Op videoland kijk ik echt vanalles heerlijk vind ik dat 🙂 

 

Ja die heb ik ook aangeschaft D-play nu nog meer  keuzestress wat te kijken :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, marjon_nl zei:

welke terug in de mensen wereld :P. Fijn dat je niet zoveel pijn meer hebt en dat jij straks ons allemaal de beste Netflix tips kan geven :45: . 

 

Whahaha en nog andere tips kunnen we uitwisselen :153: 

bbbbrrrrrrrrrr :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, marjon_nl zei:

:63: tips uitwisselen? Wij?

Heb je ook Pathe thuis? Die hebben nu elke dag een gratis (best wel nieuwe) film

Je begrijpt wat ik bedoel :131:

Nee heb ik niet kan je sis gewoon installeren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meis, fijn dat het weer beter gaat met je!! Tip om te ontwateren , water koken en dan 1 verse schijf citroen, schijf gember. 2 uur laten trekken minimaal , 2 koppen per dag, werkt goed. Heb je een juicer? Goede detox juice, verse groente en fruit sappen, gezond, goede vitamines. En detoxen kan je nu wel gebruiken, heb ik de eerste paar weken gedaan. Daarnaast dikke rijstwafels met kipfilet, hummus, kaas met komkommer. Of mais wafels met pindakaas.

Lekker wraps met sla, komkommer, vega balletjes of kipstukjes. Lekkere omelet. Genoeg opties, vers pakket soep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lilve zei:

Hoi Meis, fijn dat het weer beter gaat met je!! Tip om te ontwateren , water koken en dan 1 verse schijf citroen, schijf gember. 2 uur laten trekken minimaal , 2 koppen per dag, werkt goed. Heb je een juicer? Goede detox juice, verse groente en fruit sappen, gezond, goede vitamines. En detoxen kan je nu wel gebruiken, heb ik de eerste paar weken gedaan. Daarnaast dikke rijstwafels met kipfilet, hummus, kaas met komkommer. Of mais wafels met pindakaas.

Lekker wraps met sla, komkommer, vega balletjes of kipstukjes. Lekkere omelet. Genoeg opties, vers pakket soep.

Kijk daar kan ik wat mee, dank je wel 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Ladies, ben ik weer :43:

Elke dag wordt de pijn een stuk minder, jippie.

Het op de bank liggen ben ik een beetje beu, verplicht door Nio. Dus loop eens wat rond, pak vaker mijn eigen eten en drinken, dat voelt fijn. Verder merk ik wel dat ik toch wel emotioneler ben dan normaal :74: Nu kan ik al snel om dingen janken 😢 

Hier in huis hebben we er een woord voor ; jankbal :4:

Ook de onzekerheden spelen wel nog parten; word het zoals ik verwacht?

              Heb andere adviezen van Nio gekregen met betrekking tot beha’s omdat ik toch graag de bolling bovenop wil houden, dus dan denk ik doe ik hier wel goed aan? Kunnen ze dan wel een beetje zakken? Zet de borst dan nog wel uit? 
Wat een dingen allemaal :121:

Het ene moment denk ik ja volg het advies op als dat de vorm borst is die je wil, aan de andere kant denk ik, tja door 3 maanden dat vest aan te houden met de andere oh zo sexy beha, kunnen mijn borsten ook niet voller worden. Herkenbaar voor jullie die twijfels? :59:

Ik zal eens een foto posten van de charmante beha waarmee ik moet afwisselen. :DHoe is het verder met jullie? 
😘

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk78 heeey wat fijn om te lezen dat het (eindelijk) goed gaat!!! En zo grappig due reactie van je kids op de boobies 😂 

het is inderdaad een heeeel sexy bh, maar ach, inderdaad ALLES voor goede doel! 

Uk heb eindelijk de magische 6 wkn gehaald en wil bh shoppen en benieuwd naar mijn nieuwe maat... 

hoewel ik er nog niet aan moet denken om snachts zonder bh te slapen. Denk dat die mog even om blijft 😉🙈 ook sexy...... 

lekker gezond eten, zijn genoeg receptjes voorbij gekomen 😊👍🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

🤭🤣 jankbal. Haha heerlijk. Lekker die emoties zo af en toe laten komen meid. Kan best lekker zijn even een potje janken om eigenlijk niks 😉

 

Oe dat is nog charmanter die bh 🙈 nottt maar ja als dit werkt om zo je droom boobies te krijgen..... ik heb er geen ervaring mee meid. Maar als Nio goed naar jou droom heeft geluisterd en dit adviseert zou ik het toch aan doen als je daar maar iets over twijfelt zou ik die twijfel aan Nio voor leggen. 

 

Fijn dat het verder goed gaat meid. Beetje bewegen kan heelllll fijn zijn he 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, me82 zei:

@Anouk78 heeey wat fijn om te lezen dat het (eindelijk) goed gaat!!! En zo grappig due reactie van je kids op de boobies 😂 

het is inderdaad een heeeel sexy bh, maar ach, inderdaad ALLES voor goede doel! 

Uk heb eindelijk de magische 6 wkn gehaald en wil bh shoppen en benieuwd naar mijn nieuwe maat... 

hoewel ik er nog niet aan moet denken om snachts zonder bh te slapen. Denk dat die mog even om blijft 😉🙈 ook sexy...... 

lekker gezond eten, zijn genoeg receptjes voorbij gekomen 😊👍🏻

Oh wat leuk, eindelijk beha’s shoppen :43:

Ben benieuwd op welke maat je uit gaat komen? Ik heb tijdens de eerste bv heel

lang met een sport beha geslapen voelde veilig, was wel een soort van anticonceptie middel :154:

Ja weet je, je bent zo gewend aan bepaald soort eten, dat je gewoon niet weet, hoe de vervangen, als je begrijpt wat ik bedoel 🤣😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Boobcar zei:

🤭🤣 jankbal. Haha heerlijk. Lekker die emoties zo af en toe laten komen meid. Kan best lekker zijn even een potje janken om eigenlijk niks 😉

 

Oe dat is nog charmanter die bh 🙈 nottt maar ja als dit werkt om zo je droom boobies te krijgen..... ik heb er geen ervaring mee meid. Maar als Nio goed naar jou droom heeft geluisterd en dit adviseert zou ik het toch aan doen als je daar maar iets over twijfelt zou ik die twijfel aan Nio voor leggen. 

 

Fijn dat het verder goed gaat meid. Beetje bewegen kan heelllll fijn zijn he 😉

Ja echt janken om niks, of als de kids gewoon iets zeggen :154:

Nio heeft mij de keus gelaten, of heel bol en of een beetje zakken, en laat mij nu net een persoon zijn die altijd heel zeker is :153:

Dus nu weer twijfel wat wil ik? Dacht je dat je na een bv van je tettuh probleem af was, dus niet :45:

Ik ga zometeen voor het eerst naar buiten een po beha shoppen dus ben benieuwd zie het niet zo zitten, als ik loop zijn het net beton blokken ook met douchen, en maar vasthouden.

hoe is het nu met jou? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Anouk78 zei:

Ja echt janken om niks, of als de kids gewoon iets zeggen :154:

Nio heeft mij de keus gelaten, of heel bol en of een beetje zakken, en laat mij nu net een persoon zijn die altijd heel zeker is :153:

Dus nu weer twijfel wat wil ik? Dacht je dat je na een bv van je tettuh probleem af was, dus niet :45:

Ik ga zometeen voor het eerst naar buiten een po beha shoppen dus ben benieuwd zie het niet zo zitten, als ik loop zijn het net beton blokken ook met douchen, en maar vasthouden.

hoe is het nu met jou? 😘

Lekker he dat (on)zekere 🤣🤣 lekker twijfelennnnnn ben je wel geslaagd voor een bh? Ik kon in de winkel niet slagen uiteindelijk online wel. Wat een gedoe zeg in die winkel 🥴 

Doet lopen dan zo'n pijn bij je? 

 

Vandaag even een terug velletjes 🥺 ik heb ook de pc net aan de telefoon gehad. Hechtingen zijn zo gevoelig 😭 dus ik moest echt even weten wat ik hiermee kon doen. Helaas niet veel jammer genoeg dus dat is wel balen. Maar goed.... verder gaat het super goed en mag ik eigenlijk 🤣🙈 niet klagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2020 om 18:38, Boobcar zei:

Lekker he dat (on)zekere 🤣🤣 lekker twijfelennnnnn ben je wel geslaagd voor een bh? Ik kon in de winkel niet slagen uiteindelijk online wel. Wat een gedoe zeg in die winkel 🥴 

Doet lopen dan zo'n pijn bij je? 

 

Vandaag even een terug velletjes 🥺 ik heb ook de pc net aan de telefoon gehad. Hechtingen zijn zo gevoelig 😭 dus ik moest echt even weten wat ik hiermee kon doen. Helaas niet veel jammer genoeg dus dat is wel balen. Maar goed.... verder gaat het super goed en mag ik eigenlijk 🤣🙈 niet klagen 

Oh das minder wat een gedoe ook met die hechtingen, drukt de beha erop? En heb je oplosbare hechtingen? 
Ja uiteindelijk 1 kunnen vinden en wat een gedoe zeg, die cupmaat met omtrek vindt je helemaal niet, dus nu maar een grotere omtrek genomen. En s’avonds lekker mijn compressievest weer aan :45:

Nou wil niet zeggen pijn met lopen alleen dan drukt het gewicht zo op die hechtingen, en voelt niet zo fijn. Merk dat ik wel nog heel moe ben, ervaar je dat ook? 😌

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Anouk78 zei:

Oh das minder wat een gedoe ook met die hechtingen, drukt de beha erop? En heb je oplosbare hechtingen? 
Ja uiteindelijk 1 kunnen vinden en wat een gedoe zeg, die cupmaat met omtrek vindt je helemaal niet, dus nu maar een grotere omtrek genomen. En s’avonds lekker mijn compressievest weer aan :45:

Nou wil niet zeggen pijn met lopen alleen dan drukt het gewicht zo op die hechtingen, en voelt niet zo fijn. Merk dat ik wel nog heel moe ben, ervaar je dat ook? 😌

Die bh rolt een klein beetje op en daardoor drukt het denk ik erg op die hechtingen. Maar vooral de uiteindes van de hechtingen zijn een beetje geïrriteerd. Ja heb oplosbare hechtingen, jij ook? 

 

Wat heb je voor omtrek? En welke cupmaat?  

 

O zoooo dat ervaar ik ook wel een beetje want zodra ik ga liggen heb ik er eigenlijk geen last meer van. Ik was vandaag zo moe dat ik om 13 uur even naar bed ben gegaan en om 15 uur heeft mijn man we weer wakker gemaakt en ben nu al weer moe, dacht net ik ga zo denk ik lekker naar bed hahahaha. Dus ja ben ook moe, maar ook dit wisselt erg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Boobcar zei:

Die bh rolt een klein beetje op en daardoor drukt het denk ik erg op die hechtingen. Maar vooral de uiteindes van de hechtingen zijn een beetje geïrriteerd. Ja heb oplosbare hechtingen, jij ook? 

 

Wat heb je voor omtrek? En welke cupmaat?  

 

O zoooo dat ervaar ik ook wel een beetje want zodra ik ga liggen heb ik er eigenlijk geen last meer van. Ik was vandaag zo moe dat ik om 13 uur even naar bed ben gegaan en om 15 uur heeft mijn man we weer wakker gemaakt en ben nu al weer moe, dacht net ik ga zo denk ik lekker naar bed hahahaha. Dus ja ben ook moe, maar ook dit wisselt erg. 

Verschrikkelijk die sportbeha :121:

Ja zijn ook oplosbaar, pleisters zouden na drie weken eraf mogen. 
Ik heb ook als ik rondloop dat ik gewoon nog steeds pudding  benen heb, dus conditie weg, nu was die al zo goed :45:

Normaal heb ik een omtrek van 75 aangezien ik nu best wel grote protheses heb is er in die omtrek geen grote cupmaat te vinden in sportbeha’s. Dus heb nu een 95F moeten pakken en die is in de cupmaat nog te klein, dus vanmiddag even kijken bij een andere winkel of ze een kleinere omtrek en een grotere cupmaat hebben. 
Die moeheid zal wel nog van de narcose zijn.

En heb net live video’s gekeken van een bv, echt niet gek dat dat pijn doet erna 🤢😂.

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.