Ga naar inhoud

Roosje1 : 7 november 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

afgelopen woensdag ben ik geopereerd. 325cc achter de spier. De operatie was zo gepiept maar daarna... Wat een hel! Ik heb echt veel pijn gehad en kon niks. Een aantal keer tramadol genomen maar daar werd ik zo misselijk van. Ik heb alleen maar in bed gelegen dagen lang. Nog steeds kan ik niet veel zelf. Mijn rechter borst is veel meer gezwollen dan de linker. Ik voel hem ook vaak “kloppen”. Ook heb ik in de rechter borst bijna geen gevoel als ik hem aanraak. Er zit nog wel druk verband om heen dus kan het niet goed zien... moet ik mij zorgen maken? 

 

Ook heb ik overal zoveel vocht dat ik mijn broeken niet meer pas.... ik ga vandaag proberen om een stukje te lopen. 

 

Ik heb de kliniek gemaild en zij zeggen dat het normaal is dat de een  pijnlijker is dan de ander... maar als ik mij zorgen maak dat ik langs mag komen. Het is 2 uur rijden dus ik twijfel nogal... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

O wow meid wat naar!! Dit is niet fijn. (Gelukkig) kan ik er niet over mee praten maar ik zou als je het niet vertrouwd toch echt naar de pc gaan beter het zekere voor het onzekere. Zie je ook verschil in borsten? Of zie je niks door het verband? 

 

Hopelijk knap je snel op! Beterschap 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je je zo voelt. Bij iedereen loopt het herstel natuurlijk verschillend. Ik had ook meer last van 1 borst, ze zeiden tegen mij dat je het moet zien als 2 aparte operaties die je gehad heb, hierdoor herstellen je borsten ook apart van elkaar. Is dus niet gek als je meer last van een borst heb. Maar als je echt twijfelt kan je misschien toch een afspraak maken. Wanneer mag je verband eraf? 

 

En wat betreft vocht vasthouden, ik heb daar vreselijk veel last van gehad. Ben nu 3,5 week po en het is nog steeds niet weg. Kon mijn broeken ook niet aan, zo opgezwollen was mijn buik. Het is nu minder, maar zeker nog niet weg.

 

Nog even volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Roosje1 zei:

Hoi,

 

afgelopen woensdag ben ik geopereerd. 325cc achter de spier. De operatie was zo gepiept maar daarna... Wat een hel! Ik heb echt veel pijn gehad en kon niks. Een aantal keer tramadol genomen maar daar werd ik zo misselijk van. Ik heb alleen maar in bed gelegen dagen lang. Nog steeds kan ik niet veel zelf. Mijn rechter borst is veel meer gezwollen dan de linker. Ik voel hem ook vaak “kloppen”. Ook heb ik in de rechter borst bijna geen gevoel als ik hem aanraak. Er zit nog wel druk verband om heen dus kan het niet goed zien... moet ik mij zorgen maken? 

 

Ook heb ik overal zoveel vocht dat ik mijn broeken niet meer pas.... ik ga vandaag proberen om een stukje te lopen. 

 

Ik heb de kliniek gemaild en zij zeggen dat het normaal is dat de een  pijnlijker is dan de ander... maar als ik mij zorgen maak dat ik langs mag komen. Het is 2 uur rijden dus ik twijfel nogal... 

hoi Roosje de helse pijn kan echt wel normaal zijn hoor, en elke borst geneest anders, zolang hij niet mega dik en rood verkleurd en je geen koorts krijgt zou ik me niet zo druk maken. Ben zelf afgelopen vrijdag geopereees en zit aan het Max van medicijnen. Even doorbijten, rust nemen en achter een paar weken denk je was dit alles. Een hoed herstel verder 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Roosje1 zei:

Hoi,

 

afgelopen woensdag ben ik geopereerd. 325cc achter de spier. De operatie was zo gepiept maar daarna... Wat een hel! Ik heb echt veel pijn gehad en kon niks. Een aantal keer tramadol genomen maar daar werd ik zo misselijk van. Ik heb alleen maar in bed gelegen dagen lang. Nog steeds kan ik niet veel zelf. Mijn rechter borst is veel meer gezwollen dan de linker. Ik voel hem ook vaak “kloppen”. Ook heb ik in de rechter borst bijna geen gevoel als ik hem aanraak. Er zit nog wel druk verband om heen dus kan het niet goed zien... moet ik mij zorgen maken? 

 

Ook heb ik overal zoveel vocht dat ik mijn broeken niet meer pas.... ik ga vandaag proberen om een stukje te lopen. 

 

Ik heb de kliniek gemaild en zij zeggen dat het normaal is dat de een  pijnlijker is dan de ander... maar als ik mij zorgen maak dat ik langs mag komen. Het is 2 uur rijden dus ik twijfel nogal... 

Hey meid, balen dat je zo’n pijnlijk herstel hebt. Bij mij was m’n ene borst ook meer gezwollen dat  de andere! En ik had de eerste 2 2 1/2 week ook veel last van vocht vasthouden. Dat hoort er helaas een beetje bij (niet bij iedereen), kan je geen foto naar de kliniek sturen ? Dat heb ik ook gedaan. En als je het niet vertrouwd, lekker langsgaan voor je eigen gerustheid. Succes, zet m op!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Hey meid, balen dat je zo’n pijnlijk herstel hebt. Bij mij was m’n ene borst ook meer gezwollen dat  de andere! En ik had de eerste 2 2 1/2 week ook veel last van vocht vasthouden. Dat hoort er helaas een beetje bij (niet bij iedereen), kan je geen foto naar de kliniek sturen ? Dat heb ik ook gedaan. En als je het niet vertrouwd, lekker langsgaan voor je eigen gerustheid. Succes, zet m op!!

Ik had trouwens in het begin geen gevoel in beide borsten aan de onderkant en nog steeds bij m’n linkerborst een gedeelte een “doof” gevoel. Ik weet dat ik het aanraak, maar het voelt niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties!! 

Stelt me wel wat gerust.

 

Ik moet dit drukverband omhouden tot de controle (19 nov). Ik kan dus mijn borsten nog niet zien.... 

 

Ik wist dat het veel pijn ging doen maar het valt me echt tegen. Voel me echt een olifant en het thuis op bed liggen word ook steeds lastiger, mijn stuitje doet pijn 🤒🤒

 

elke keer denk ik, wat nou als mijn lichaam zo blijft als nu.... maar dat is natuurlijk niet zo.. over een paar weken voel ik me weer beter en kan ik weer een beetje gaan sporten.... 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Roosje1 zei:

Bedankt voor jullie reacties!! 

Stelt me wel wat gerust.

 

Ik moet dit drukverband omhouden tot de controle (19 nov). Ik kan dus mijn borsten nog niet zien.... 

 

Ik wist dat het veel pijn ging doen maar het valt me echt tegen. Voel me echt een olifant en het thuis op bed liggen word ook steeds lastiger, mijn stuitje doet pijn 🤒🤒

 

elke keer denk ik, wat nou als mijn lichaam zo blijft als nu.... maar dat is natuurlijk niet zo.. over een paar weken voel ik me weer beter en kan ik weer een beetje gaan sporten.... 

 

 

Herken je gevoel hoor, dat opgeblazen gevoel is vreselijk en dan daarbij ook nog pijn. Maar inderdaad het wordt echt beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Roosje1 zei:

Bedankt voor jullie reacties!! 

Stelt me wel wat gerust.

 

Ik moet dit drukverband omhouden tot de controle (19 nov). Ik kan dus mijn borsten nog niet zien.... 

 

Ik wist dat het veel pijn ging doen maar het valt me echt tegen. Voel me echt een olifant en het thuis op bed liggen word ook steeds lastiger, mijn stuitje doet pijn 🤒🤒

 

elke keer denk ik, wat nou als mijn lichaam zo blijft als nu.... maar dat is natuurlijk niet zo.. over een paar weken voel ik me weer beter en kan ik weer een beetje gaan sporten.... 

 

 

Hey meid, dat niet prettig in lijf zitten is echt niet leuk, snap helemaal wat je bedoelt. Zoveel kilo extra is het niet, maar voelt alsof je ineens 5 kilo zwaarder bent. Je boobs zitten erop, maar je eigen lichaam herken je ineens niet meer 😫. Het is echt niet leuk, maar gaat echt over meid!! Het is echt even door de zure appel heen bijten. Ik ben nu morgen 4 weken po en het gaat echt veel beter al!! Echt waar!!

 

Hoe is het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Roosje1 zei:

@Lilve

 

Dankjewel! Het gaat al wat beter. Ik probeer elke dag 2x 10 minuutjes te lopen buiten. Dat helpt! 

Gelukkig dat je iets hebt gevonden dat een beetje helpt! Denk dat blijven bewegen ook helpt tegen de stijfheid enz in je lichaam maar ja.. dan moet dat wel gaan. Succes met je herstel meid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat ook goed is om te doen, helpt om te ontwateren, elke dag 2 koppen water met verse citroen en gember drinken. Verse schijf citroen snijden, Schijf gember en dan gekookt water erop en minimaal 2 uur laten trekken. Niet vlak voor slapen drinken, anders moet je s’nachts piesen. Heb ik de eerste tijd ook dagelijks gedronken en drink nog steeds een verse detox juice uit de juicer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Roosje1 zei:

@Lilve

 

Dankjewel! Het gaat al wat beter. Ik probeer elke dag 2x 10 minuutjes te lopen buiten. Dat helpt! 

@Roosje1

 

HOi. Wat je verteld over de pijn is echt erkenbaar bij me. Ik ben op 29/09 geopereerd door Dr. Verdonck.

De eerste dagen waren best pittig van de pijn & door de Zaldiar werd ik ook misselijk waardoor ik hiermee gestopt ben. 2 dagen na de operatie heb ik ook veel rugpijn gekregen, omdat ik een ganse dag in de zetel zat en ik sliep ook zittend in de zetel. Het 'kloppende' gevoel had ik ook dat je echt mijn hartslag zag kloppen op mijn borst. Dagelijks heb ik een klein toertje gewandeld om toch maar in beweging te blijven, maar dat ging echt niet snél. Achteraf ga je de pijn snel vergeten hoor als je je boobies ziet! 😉 Is de maat al wel goed (wat je ziet met het verband erop)? Elke dag gaat het hopelijk beter en beter, alvast nog veel succes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-11-2020 om 21:53, Jess_ zei:

Hey @Roosje1 ik heb meegelezen en ik ben erg benieuwd hoe het met je gegaan is. Ik ben 1.65 en weeg 59 kilo, heb nu 80a en krijg Motiva demi 320cc. Zou ik in jouw album mogen kijken? @An_ mag ik ook in jouw album kijken, gezien we een beetje dezelfde maten hebben?

@Jess_ ik heb nog geen album, maar kan er wel eentje maken als je graag eens mee kijkt. HEb jij een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2020 om 09:46, Roosje1 zei:

Hi! @An_

 

Sorry voor mijn late reactie! Het gaat zoveel beter! vandaag mag eindelijk het verband eraf. Over de maat durf ik nog niks te zeggen... 

 

Hoe is het met jou? Ben jij tevreden? 

Hoii @Roosje1. Leuk! Hoe was/ is het nu het verband eraf is? Met mij gaat het goed, binnen 9 dagen mag ik de sportbh en de band bovenaan verwijderen omdat het 2 maanden geleden is. Maar ben wel bang dat ze dan opeens 'Vrij' gaan zijn 😃 Ik heb geen pijn meer, maar ben nog wel voorzichtig met zware gewichten en met plotse bewegingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 12-10-2020 om 17:38, Valenti7 zei:

 

Hoi @Roosje1 ben je er al uit qua prothese? Ik ben ook geopereerd door Dr. Verdonck en kreeg de Motiva Silksurface Plus Demi (of te wel round) met Mentor heb ik geen ervaring maar aan de hand van wat mijn uitleg was van wat ik wou bekomen stelde hij Motiva voor. Je bent bij hem alleszins in heel goede handen, ik ben superbenieuwd naar je keuze en resultaat 🙂 

Hoi! Ik word 2 maart geopereerd bij dr verdonck. Het komt dichtbij... 335cc zou hij proberen of het lukt en anders 315cc. Mag ik eens bij u in album kijken resultaat ? 

Ik zie vaak ergonomisch gekozen wordt. Bij mij is het progressief full... motiva. 

Danku!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.