Ga naar inhoud

Roosje1 : 7 november 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Zojuist, Ikke2 zei:

@boobcar en @Roosje1 spannend hoor dames. Bijna is het zover. Ga voor jullie duimen dat het gewoon doorgaat. Mijn operatie datum staat gepland voor 19 november. Hoop ook heel erg dat het door gaat. 

Dat is ook al heellll snel. 🤞🤞 dat het allemaal door gaat meiden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Roosje1 zei:

@Ikke2 Komt vast en zeker goed!! Aan de ene kant vind ik het best prettig om nu een borstvergroting te krijgen ofzo... Je kan toch niet echt de deur uit. Sociale gelegenheden of feestjes zijn er nu ook niet. 

Precies dat heb ik ook. Lekker rustig aan kun je nu doen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobcar Mentor rond High profile, achter de spier. Ik hoop op 325 cc.... De pc zou dit gaan proberen maar gaf aan dat 300 echt tegen de max aan zit. Ik ben 1.64 en weeg 56 kilo dus ben ook niet zo groot. Ben bang dat ik ze te klein ga vinden en dat het tegenvalt, je betaald er toch een hoop voor en die pijn... Maarja ik mag niet zeuren, alles wat groter is dan wat ik nu heb is goed. 🙃

 

Jij gaat voor de spier toch? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En bij welke plastisch chirurg ga je? Die maat uitzoeken vond ik ook erg spannend maar het eind resultaat al helemaal hahaha we moeten ons toch een beetje overgeven aan de kunsten van de arts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Roosje1 zei:

@Ikke2 Komt vast en zeker goed!! Aan de ene kant vind ik het best prettig om nu een borstvergroting te krijgen ofzo... Je kan toch niet echt de deur uit. Sociale gelegenheden of feestjes zijn er nu ook niet. 

Zo denk ik er ook over en dan in het voorjaar lekker bikini’s shoppen 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobcar Over het algemeen zeggen ze dat voor de spier wel minder pijnlijk is. Mijn moeder heeft ze ook voor de spier en zij had niet erg veel pijn. Dus ik hoop dat het bij jou ook zo is! 

 

Ik word door Dr. Verdonck geopereerd bij de Belgian beauty clinic. 

 

@Ikke2 In de zomer lopen wij er goed bij op het strand! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat hoor ik ook 🙂 moet zeggen dat ik wel van het ergste uit ga, valt het altijd weer mee. Laatste keer toen ik onder narcose moest was ik erna een beetje misselijk dus tja.... we gaan het allemaal maar afwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Roosje1 zei:

@Boobcar Nam jij nou ook al die Arnica tabletjes in? Ik ben er ook al mee begonnen. Neem er nu 1 per dag maar op de verpakking staat 3 keer per dag 2 tabletten. Twijfel om het bij 1 te houden tot voor de operatie. 

Ik heb dit nagevraagd bij de pc en die zeiden dat ik moest doen wat op de verpakking stond, dus ik neem 3 keer per dag 2 tabletten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ikke2 zei:

@Boobcar en @Roosje1 mag ik vragen waarom jullie Arnica tabletjes nemen?

Dit word geadviseerd van uit de kliniek. Dit zeggen ze er over:

Quote

U kunt arnicadruppels of tabletten gebruiken voor en na de operatie. Arnica heeft een gunstige werking op de zwelling en bloeduitstortingen. U start hiermee twee weken voor de operatie, niet eerder. U gebruikt Arnica tot ongeveer twee weken (of zolang nodig is) na de operatie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2020 om 09:42, Roosje1 zei:

@Boobcar Mentor rond High profile, achter de spier. Ik hoop op 325 cc.... De pc zou dit gaan proberen maar gaf aan dat 300 echt tegen de max aan zit. Ik ben 1.64 en weeg 56 kilo dus ben ook niet zo groot. Ben bang dat ik ze te klein ga vinden en dat het tegenvalt, je betaald er toch een hoop voor en die pijn... Maarja ik mag niet zeuren, alles wat groter is dan wat ik nu heb is goed. 🙃

 

Jij gaat voor de spier toch? 

 

@Roosje1 Hoi, hoe is het gisteren geweest? Ik heb ongeveer dezelfde maten als jou en bij mij is er 300 cc geplaatsts op 29/09 bij Dr. Verdonck. Ben benieuwd naar je ervaring :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, An_ zei:

@Roosje1 Hoi, hoe is het gisteren geweest? Ik heb ongeveer dezelfde maten als jou en bij mij is er 300 cc geplaatsts op 29/09 bij Dr. Verdonck. Ben benieuwd naar je ervaring :)

Hey @Roosje1 ik heb meegelezen en ik ben erg benieuwd hoe het met je gegaan is. Ik ben 1.65 en weeg 59 kilo, heb nu 80a en krijg Motiva demi 320cc. Zou ik in jouw album mogen kijken? @An_ mag ik ook in jouw album kijken, gezien we een beetje dezelfde maten hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.