Ga naar inhoud

Vraag over welke cupmaat met 300CC


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, Lindan zei:

@FemkeB mag ik in je album kijken ? Jij hebt wel de motiva ergonomix demi gekregen ? Ben altijd zo benieuwd naar de resultaten .

gr. Linda 

@Lindan ik heb je toegang gegeven tot mijn album, al staan er nog niet veel foto’s in. Zal morgen of van het weekend even updaten. 
Ik heb idd gekozen voor de ergonomix demi welke dus iets meer natuurlijk vallen/ mee bewegen als de round demi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Lindan zei:

@lottejanna het zicht en de bh maat is verschillend hè. Wil jij E/F cup als zicht of bh maat?

want als je BH maat bedoeld , dan is het zicht zeker wel een cupmaat kleiner . 
 

ik heb bijv maat 70 G , maar ik vind het zicht meer een E. 

Ik bedoel meer inderdaad als BH maat, dat het er uitziet als een grote D.  Is de BH maat ook veel groter dan het eruit ziet als de protheses op de borstspier worden geplaatst? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lara21 zei:

@lottejanna ik word ook op 20 nov geopereerd door dr. Van der Weij. ik krijg 300 cc, ik heb nu een a/aa en ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. ik ben zelf 165 cm en 56 kilo en wil eigenlijk een mooie c cup maar ben bang dat het groter gaat uitvallen, ik vind het best lastig.

Wat spannend! Ik vind het kiezen ook heel erg lastig. Misschien ga ik wel nog een keertje langs om te passen. Ik ben ook bang dat het groot uitvalt, ookal ben ik 177 cm en weeg ik 70 kilo... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Special-Me zei:


Ik heb een F of G maar het lijkt eerder een D of E volgens mijn omgeving. Ze schrikken als ik de cupmaat zeg. 😉

De mensen schrikken omdat de natuurlijke borst veel groter oogt als je een g cup heb. Gek eigenlijk he😂

Ik heb 15 jaar geleden borstverkleining gehad ook met zn cupmaat maar ze hingen al bij mijn navel hoor. Maar dat oogde op 1 of andere manier toch wel groter dan met prothesen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, FemkeB zei:

@Lindan ik heb je toegang gegeven tot mijn album, al staan er nog niet veel foto’s in. Zal morgen of van het weekend even updaten. 
Ik heb idd gekozen voor de ergonomix demi welke dus iets meer natuurlijk vallen/ mee bewegen als de round demi.

Ja dat is ook wel de rede waarom ik ergonomix demi gekozen heb . Ik wilde de natuurlijke hang omdat ik toch wel kids heb gehad. En het past meer bij mij want mijn voor situatie was al een beetje hang . Ik ben Ook altijd benieuwd naar resultaten met de ergonomix demi. Ik ben benieuwd hoe jouw eindresultaat gaat zijn. Zal vast heel mooi worden . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, lottejanna zei:

Ik bedoel meer inderdaad als BH maat, dat het er uitziet als een grote D.  Is de BH maat ook veel groter dan het eruit ziet als de protheses op de borstspier worden geplaatst? 

Je hebt een kleine C , ik denk wel dat je met 300 Cc daar komt en met een E/ F bh maat 😂 

volgens mij maak het niet Heel veel uit qua grootte  , op of voor de spier. Het herstel van voor spier is sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Lindan zei:

Je hebt een kleine C , ik denk wel dat je met 300 Cc daar komt en met een E/ F bh maat 😂 

volgens mij maak het niet Heel veel uit qua grootte  , op of voor de spier. Het herstel van voor spier is sneller.

ahhh, okee! Thanks voor de info! Ik ga volgende week nog een keertje passen om dan te beslissen of ik 300 of 340 cc wil. Ik heb bij het eerste consult alleen 300 gepast namelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-9-2020 om 12:51, Lara21 zei:

@lottejanna ik word ook op 20 nov geopereerd door dr. Van der Weij. ik krijg 300 cc, ik heb nu een a/aa en ben ook heel benieuwd hoe het eruit gaat zien. ik ben zelf 165 cm en 56 kilo en wil eigenlijk een mooie c cup maar ben bang dat het groter gaat uitvallen, ik vind het best lastig.

Wat spannend! Ik word 6 oktober geopereerd. Ik ben 1.66m, weeg 55 kilo en heb een borstbreedte van 10.5cm. Ik heb ook een a/ kleine b70 en wil ook graag uit komen op een volle c cup. Heb afgelopen heel erg getwijfeld tussen de memorygel xtra 340cc HP en cohesive 2 325 / 350cc HP. Uiteindelijk heb ik gister de knoop doorgehakt en ga ik toch voor cohesive 2, omdat deze toch net iets soepeler zijn en iets minder die bolling aan de bovenkant hebben en de projectie lager is. 

Ik wil graag dat de grootte in verhouding is met mijn lichaam. Twijfel nog tussen 325 en 350cc 🙃  omdat ik vrij smal ben adviseert de chirurg sowieso high profile. 

 

Mag ik vragen naar welke kliniek jij gaat? En wat je borstbreedte is? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2020 om 21:11, Jescar zei:

Wat spannend! Ik word 6 oktober geopereerd. Ik ben 1.66m, weeg 55 kilo en heb een borstbreedte van 10.5cm. Ik heb ook een a/ kleine b70 en wil ook graag uit komen op een volle c cup. Heb afgelopen heel erg getwijfeld tussen de memorygel xtra 340cc HP en cohesive 2 325 / 350cc HP. Uiteindelijk heb ik gister de knoop doorgehakt en ga ik toch voor cohesive 2, omdat deze toch net iets soepeler zijn en iets minder die bolling aan de bovenkant hebben en de projectie lager is. 

Ik wil graag dat de grootte in verhouding is met mijn lichaam. Twijfel nog tussen 325 en 350cc 🙃  omdat ik vrij smal ben adviseert de chirurg sowieso high profile. 

 

Mag ik vragen naar welke kliniek jij gaat? En wat je borstbreedte is? 

 

Gaaf zeg zo snel al! Van wat ik hier heb gelezen zal je dan met die cc's inderdaad op een volle c cup komen dus dat zit vast goed :) Ik ga naar het Boerhaave Medisch Centrum, L.P. van der Weij is mijn pc. Ik ben 1.77 m, weeg 70 kilo en heb nu een 70E/75D, waarvan de PC zegt dat het eruit ziet als een B/C cup. Mijn borstbreedte is 16 cm maar ik ben dus ook wel smal aan de bovenkant met redelijk 'brede' borsten (vandaar dat ik ook een vergroting wil: ik wil het meer 'opgevuld' hebben). Hopelijk heb je iets aan deze info :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, lottejanna zei:

Gaaf zeg zo snel al! Van wat ik hier heb gelezen zal je dan met die cc's inderdaad op een volle c cup komen dus dat zit vast goed :) Ik ga naar het Boerhaave Medisch Centrum, L.P. van der Weij is mijn pc. Ik ben 1.77 m, weeg 70 kilo en heb nu een 70E/75D, waarvan de PC zegt dat het eruit ziet als een B/C cup. Mijn borstbreedte is 16 cm maar ik ben dus ook wel smal aan de bovenkant met redelijk 'brede' borsten (vandaar dat ik ook een vergroting wil: ik wil het meer 'opgevuld' hebben). Hopelijk heb je iets aan deze info :)

Ah ja zal vast heel mooi worden dan!

 

Bedankt voor de informatie 😀😀 altijd fijn !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-9-2020 om 21:11, Jescar zei:

Wat spannend! Ik word 6 oktober geopereerd. Ik ben 1.66m, weeg 55 kilo en heb een borstbreedte van 10.5cm. Ik heb ook een a/ kleine b70 en wil ook graag uit komen op een volle c cup. Heb afgelopen heel erg getwijfeld tussen de memorygel xtra 340cc HP en cohesive 2 325 / 350cc HP. Uiteindelijk heb ik gister de knoop doorgehakt en ga ik toch voor cohesive 2, omdat deze toch net iets soepeler zijn en iets minder die bolling aan de bovenkant hebben en de projectie lager is. 

Ik wil graag dat de grootte in verhouding is met mijn lichaam. Twijfel nog tussen 325 en 350cc 🙃  omdat ik vrij smal ben adviseert de chirurg sowieso high profile. 

 

Mag ik vragen naar welke kliniek jij gaat? En wat je borstbreedte is? 

 

hallo jescar, ik ga naar boerhaave. Ik weet mijn borstbreedte eigenlijk niet;) maar van der Weij heeft 300 cc aangeraden voor de spier, met 340 zou ik de randen zien zei hij. ik vind het allemaal nog best bijzonder, het liefst zou ik na de operatie een c cup bh willen kopen en that's it. Van wat ik hier allemaal lees pakt het allemaal toch anders uit. mijn operatie stond eigenlijk gepland voor juni maar toch afgezegd, wist niet of ik voor de rest van mijn leven wel aan vast wilde blijven zitten. daarnaast lees je toch de negatieve kant, lekken, kapselvorming, afstoting en dat borsten toch wel enigszins koud aanvullen?! maar goed, ik heb nog even de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Lara21 zei:

hallo jescar, ik ga naar boerhaave. Ik weet mijn borstbreedte eigenlijk niet;) maar van der Weij heeft 300 cc aangeraden voor de spier, met 340 zou ik de randen zien zei hij. ik vind het allemaal nog best bijzonder, het liefst zou ik na de operatie een c cup bh willen kopen en that's it. Van wat ik hier allemaal lees pakt het allemaal toch anders uit. mijn operatie stond eigenlijk gepland voor juni maar toch afgezegd, wist niet of ik voor de rest van mijn leven wel aan vast wilde blijven zitten. daarnaast lees je toch de negatieve kant, lekken, kapselvorming, afstoting en dat borsten toch wel enigszins koud aanvullen?! maar goed, ik heb nog even de tijd.

Hoi,  ik snap je angst heel goed. Ik heb daardoor ook heel lang getwijfeld of ik het wel waard vind met alle risico's die er aan vast zitten. Ook het stukje 'snijden in een gezond lichaam en er iets onnatuurlijks in stoppen',  vind ik heel moeilijk. En ook de gedachte dat ik over 10 tot 15 jaar dan weer opnieuw onder het mes moet..Het is ook niet zomaar iets dus ook wel goed om daar bewust van te zijn. Ik heb al jaren getwijfeld en blijf er toch steeds op terug komen dus ook wel een teken dat ik het heel graag wil. 

Nu ik het consult heb gehad en het bijna zover is kan ik het eindelijk wat beter los laten en word ik steeds enthousiaster. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Op 16-9-2020 om 12:23, lottejanna zei:

Hoi allemaal,

 

Ik heb 20 november bij meneer van der Weij in het Boerhaave Medisch Centrum mijn borstvergroting gepland staan. Ik twijfel echter nog over hoeveel cc's ik wil, omdat ik niet veel informatie kan vinden op internet en fora over naar welke maat ik ongeveer zal gaan. Ik heb nu een 70E/75D, de plastisch chirurg zei echter dat door mijn kleine omvang het eerder oogt als een grote B/kleine c. Nu raad meneer van der Weij 300 cc aan, en met het passen vond ik dit ook wel mooi staan. Op deze fora zie ik veel vrouwen die met een 75A of B beginnen en die kunnen soms wel een D krijgen met 300CC. Nou vraag ik me dus af of iemand enig idee heeft naar welke maat ik zal gaan als ik voor 300CC kies. Ik zou namelijk graag naar een 75F o.i.d. gaan, maar ik ben ergens toch bang dat 300 cc dan veel te groot uit zal vallen. Of denken jullie dat ik dan voor meer cc's moet gaan? Ik hoor graag wat jullie hierover denken :)

Spannend! Ik ga je volgen. Als alles goed gaat word ik 12 november door dr vd weij geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 30-9-2020 om 15:49, lottejanna zei:

Nou, ik ben er nu wel definitief uit: ik ga voor 300 cc. Van der Weij zei dat je met 340 cc de randen misschien zou kunnen zien. Ik vertrouw volledig op wat hij aanraadt. Nu aftellen tot 20 november :) 

Hey meid, wat superspannend!! Je bent bijna aan de beurt!! Ben echt heel benieuwd hoe het bij je gaat worden!! Ik ben zelf 14 okt bij dr van der Weij geopereerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2020 om 09:11, Lilve zei:

Hey meid, wat superspannend!! Je bent bijna aan de beurt!! Ben echt heel benieuwd hoe het bij je gaat worden!! Ik ben zelf 14 okt bij dr van der Weij geopereerd.

Ja ik ben nu wel aan het aftellen! Gelukkig heb ik het nog druk genoeg tot vrijdag dus van de zenuwen merk ik nog weinig :) zou ik misschien in je album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.