Ga naar inhoud

Vraag over welke cupmaat met 300CC


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik heb 20 november bij meneer van der Weij in het Boerhaave Medisch Centrum mijn borstvergroting gepland staan. Ik twijfel echter nog over hoeveel cc's ik wil, omdat ik niet veel informatie kan vinden op internet en fora over naar welke maat ik ongeveer zal gaan. Ik heb nu een 70E/75D, de plastisch chirurg zei echter dat door mijn kleine omvang het eerder oogt als een grote B/kleine c. Nu raad meneer van der Weij 300 cc aan, en met het passen vond ik dit ook wel mooi staan. Op deze fora zie ik veel vrouwen die met een 75A of B beginnen en die kunnen soms wel een D krijgen met 300CC. Nou vraag ik me dus af of iemand enig idee heeft naar welke maat ik zal gaan als ik voor 300CC kies. Ik zou namelijk graag naar een 75F o.i.d. gaan, maar ik ben ergens toch bang dat 300 cc dan veel te groot uit zal vallen. Of denken jullie dat ik dan voor meer cc's moet gaan? Ik hoor graag wat jullie hierover denken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi! Welkom op dit forum! 

 

Ik heb zelf een week geleden een lift gehad met implantaten (340CC demi) en zat hiervoor op 80D. Als ik het nu uitreken in een calculator zou ik op een 80F/80G zitten.. Maar ik weet ook dat de zwelling nog minder gaat worden en dat die berekeningen vaak niet kloppen bij borsten met implantaten. 

Ook kan je moeilijk zeggen van te voren welke BH maat je gaat krijgen omdat het gewoon heel moeilijk is in te schatten. Ik zou eerder focussen op wat jij mooi vindt en de cupmaat los laten! Als je bij het passen 300CC mooi vond staan, waarom zou je dat dan niet doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lottejannaIk zal je even toevoegen aan mijn album. Zelf heb ik de Motiva Round 340CC Demi. Als ik het goed heb onthouden is de cohesive 3 bij Mentor juist een wat 'vastere' gel. Je hebt bij alle soorten implantaten verschil in projectie, bij Motiva is dat mini, demi, full en corse. Verder heb ik mij verder niet verdiept in de Mentor protheses omdat ik zelf dus Motiva heb, maar misschien kan je via de zoekfunctie wat meer info vinden ver de verschillende protheses die Mentor heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lottejanna ik heb weleens begrepen dat 150cc ongeveer 1 cupmaat is, dus 300cc 2 cupmaten. Ik heb vorige week 300cc Motiva ergonomix demi gekregen en zou daarmee een D-cup moeten krijgen volgens de pc (ik kom van een B-cupje). 

Ik ben ook echt op de ervaring van de arts af gegaan, dus als de pc 300cc aan je voorstelt en je hebt je wensen kenbaar gemaakt, zou ik daarvoor gaan. 
Succes iig met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lottejanna welkom! Wat spannend! Ik ben zelf 20 aug door vd weij geopereerd en heb 340 cc anatomisch gekregen. Dit was zijn advies bij mijn maten. Ik heb nog getwijfeld voor 300cc maar besloten zijn advies ervaring en kundigheid te volgen. Als op mn naam zoekt kun je mijn verslag lezen en mn maten etc. Ik zal je toevoegen aan mn album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ik zou zeggen klopt niet helemaal, tenminste niet

bij mij🙈 ik kwam van een kleine 75B en met 425cc naar een 75G gegaan.

ik zou zeggen tag bestboobie, die heeft er een goede kijk op. Groetjes Anouk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Anouk78 zei:

Hoi ik zou zeggen klopt niet helemaal, tenminste niet

bij mij🙈 ik kwam van een kleine 75B en met 425cc naar een 75G gegaan.

ik zou zeggen tag bestboobie, die heeft er een goede kijk op. Groetjes Anouk 


Precies. Ik kwam van 70B en heb met 300cc een 70F gekregen. Maar voor het oog ziet het er denk ik wel uit als een D. Je krijgt met implantaten altijd een grotere cup dan dat het eruit ziet voor het oog namelijk. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Lindan zei:

@AMST hi ik zie dat jij ook de motiva Demi heb?

ik was even benieuwd , is dat hetzelfde als motiva ergonomix Demi , omdat jij het hebt over round Demi? En zou ik ook een kijkje mogen nemen in je album? 
gr. Linda 

Hi! Ja tuurlijk mag je even kijken (voel me de laatste tijd zo'n trotse mama haha), ik zal je toevoegen. 

Nee dat is niet hetzelfde als de Ergonomix, die valt meer als een druppel waar de ronde (die ik heb) meer upper pole fullness creeëren en vormvast blijven :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, AMST zei:

Hi! Ja tuurlijk mag je even kijken (voel me de laatste tijd zo'n trotse mama haha), ik zal je toevoegen. 

Nee dat is niet hetzelfde als de Ergonomix, die valt meer als een druppel waar de ronde (die ik heb) meer upper pole fullness creeëren en vormvast blijven :) 

Oh thanks voor de uitleg . Ik dacht even dat het hetzelfde was. Maar bedankt voor het toevoegen . 
begrijp dat je een trots bent, ziet er heel mooi uit 😍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lindan zei:

@lottejanna het zicht en de bh maat is verschillend hè. Wil jij E/F cup als zicht of bh maat?

want als je BH maat bedoeld , dan is het zicht zeker wel een cupmaat kleiner . 
 

ik heb bijv maat 70 G , maar ik vind het zicht meer een E. 


Ik heb een F of G maar het lijkt eerder een D of E volgens mijn omgeving. Ze schrikken als ik de cupmaat zeg. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.