Ga naar inhoud

Ervaringen Dr Sinove (AZ Wetteren-Privé Zottegem)


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

 

Ik heb binnenkort terug een afspraak bij dr Sinove. Ik ben eerder al bij hem langsgeweest om mijn probleem met mijn borsten te bespreken (na eerste zwangerschap een duidelijk storend verschil in grootte, nu na 2de zwangerschap duidelijk verminderd volume, ...).

Ik heb verder geen kinderwens meer, en na mijn 2de bevalling werd me aangeraden om eerst terug op mijn normaal gewicht te komen om een reële inschatting te kunnen maken van mijn borsten. Want door verlies zwangerschapskilo's zou er ook nog een percentage vet verdwijnen uit de borsten.

Nu mijn jongste kindje 9 maand oud is, ben ik terug op mijn normaal gewicht. En mijn afspraak met dr Sinove ligt komende week. 

Ik vermoed dat het zowel borstlift als een (beetje) vergroting zal worden. Want ben toch redelijk wat volume kwijt.

Nu ben ik op zoek naar zo veel mogelijk ervaringen met deze dokter, omdat ik me eigenlijk echt wel op mijn gemak voel bij hem en een beetje twijfel of ik nog bij andere dokters moet langsgaan om te vergelijken. Indien iemand ervaringen heeft met welke behandeling dan ook bij deze dokter, mogen jullie dit gerust laten weten. Zowel positieve als negatieve. 

En moest iemand toevallig dezelfde behandeling gehad hebben (lift + prothese) bij dr Sinove, contacteer me zeker alsjeblieft 🙂

En heeft iemand soms een indicatie van prijs voor lift + protheses (exclusief BTW)? Bij om het even welke dokter...

Duizendmaal dank!

 

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Hallo, ik overweeg ook een Borstlifting, maar twijfel vooral door de littekens. Ik kreeg ook al ander advies, 2x zonder implantaten en ankerlitteken , 1x met en lollipoplitten en vergroting. Ik heb nu een E-cup.  Qua cup wel tevreden, enkel het hangen heb ik last mee. Wil je soms foto’s en ervaringen delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.