Ga naar inhoud

Hele Nare felle branderige steken 😫 graag ervaring/geruststelling


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben nieuw op het forum zit nog uit te vogelen hoe alles werkt. Ik ben 32 jaar en moeder van twee meiden. Ik ben afgelopen woensdag de 9e geopereerd bij Boerhaave kliniek. Ik heb een BV van 380 cc voor de spier gekregen een lang gekoesterde wens ☺️. En was dan ook super blij alleen ts een beetje omgeslagen 😕. Ben wat bangig aangelegd en lig me dan ook behoorlijk zorgen te maken. Dus ik leg het jullie even voor.

Eerste dagen na OK gingen best oké wel pijntjes maar met pcm goed te doen. Sinds gisteren (dag 4) heb ik in mijn rechter borst weer meer zwelling en echt heel erg pijnlijke steken. Alsof er een warme breinaald ingestoken wordt als ik een beweging met mij arm maak waarbij m’n borstspier aanspant.
Het voelt dan ook of er iets knapt of plopt of schuift.. hmm moeilijk te omschrijven. Maar ik schiet echt overeind van zo’n steek en de tranen springen in mijn ogen. 
Borst is iets meer gezwollen ten opzichte van de andere en van de eerdere dagen, niet extreem. Herkennen jullie hier misschien iets van?

Ik heb de kliniek gebeld, ze reageren erg vriendelijk zolang er geen roodheid en koorts ontstaat of er bloed uit de wond komt is er niet veel aan de hand. Alleen t lukt me niet om het los te laten omdat ik het heel de dag voel en niks meer kan dan zonder een steek te krijgen. Ik heb eigenlijk het herstel wel wat onderschat denk ik. 
 

Alvast bedankt en liefs 🙂
 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blijemama

Hier zelf dual plane 4 weken geleden gekregen, die steken die herken ik zeer zeker, gelukkig heb ik er nu eigenlijk geen last meer van behalve als ik teveel doe.

realiseer je dat je aan de buitenkant slechts een litteken ziet maar dat je borst van binnen ook een wond heeft.

ploppen  en schuif gevoel heb ik ook gehad trouwens, ook een soort gevoel alsof mn borsten een boer lieten 😅

Mijn boobs zijn sowieso erg hard en opgezwollen maar merk dat ik er rechts meer last van heb, ben ook rechtshandig.

Het is goed dat je de kliniek hebt gebeld, en misschien fijn om nu weer te horen dat je niet de enige bent. 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blijemama Heel herkenbaar hoor. Ik ben van mezelf ook wel een "neuroot" en had/heb hetzelfde. Rechts is vanaf het begin meer gezwollen en pijnlijker. Ook ik was heel bang voor complicaties. ik ben nu ruim 3 weken p.o. en nog steeds is rechts groter en pijnlijker. Maar geen rode plekken of warm, geen koorts en littekens zien er rustig uit. Ook ik heb de kliniek gebeld en hier om geruststelling gevraagd. Ik ben er inmiddels een stuk geruster op dat het uiteindelijk goed komt. Het is een kwestie van geduld. 

Hou het wel goed in de gaten of er niks veranderd. 

succes😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.