Ga naar inhoud

Dr nio 925cc motiva


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal , zijn er dames die 925 cc motiva hebben ?ik heb nu eurosilicoon 400 cc maar na 2 zwangerschappen is het niet mooi meer , dr nio raadde absoluut geen lift maar aan 925 cc , ben nu heel erg aan twijfelen of dit niet erg groot is!! Ben heel erg benieuwd na verhalen of foto’s ervan ! Groetjes 

Meisje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, meisje20 zei:

Hoi allemaal , zijn er dames die 925 cc motiva hebben ?ik heb nu eurosilicoon 400 cc maar na 2 zwangerschappen is het niet mooi meer , dr nio raadde absoluut geen lift maar aan 925 cc , ben nu heel erg aan twijfelen of dit niet erg groot is!! Ben heel erg benieuwd na verhalen of foto’s ervan ! Groetjes 

Meisje 


Ik kreeg “maar” 750cc en kwam van een gapend b cupje. Ik zit nu op een F, maar door de drop&fluff op een G. 
Dat is voor mij persoonlijk echt wel voldoende, ik heb geen ervaring met een wissel. 
 

maaaaaaaaar..... Heel tevreden van Nio! 
Succes met beslissen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @meisje20

 

950 CC klinkt behoorlijk natuurlijk maar het ligt er natuurlijk enorm aan hoe je verder gebouwd bent, zelf had ik een lege D cup en een borstverschil na 3 kids. Ik wou graag weer wat meer gevulde borsten vooral bovenin maar wel mijn natuurlijke hang behouden,  mijn buik hangt ook een beetje (en dat blijft ook zo) en daar wou ik geen rechtopstaande borsten bij. Ik ben 1.80 en 85 kg flinke heupen en billen 😇

Ik kreeg 590 en 650 CC motiva corse. 

Ondertussen ben ik bijna 4 weken PO , ik weet dat er nog veel veranderd maar zoals het eruit ziet denk ik dat ik blij ga zijn met het resultaat.

Vanaf 4 weken PO mag ik een andere BH gaan dragen overdag maar wel zonder beugels. Heb na veel bestellen en retourneren er 1 gevonden een 85H dat klinkt ook enorm maar zo ziet het er echt niet uit. Ik ga dus denk ik tevreden zijn met het resultaat maar waren ze nog groter had dat ook niet misstaan denk ik.