Ga naar inhoud

Dr nio 925cc motiva


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal , zijn er dames die 925 cc motiva hebben ?ik heb nu eurosilicoon 400 cc maar na 2 zwangerschappen is het niet mooi meer , dr nio raadde absoluut geen lift maar aan 925 cc , ben nu heel erg aan twijfelen of dit niet erg groot is!! Ben heel erg benieuwd na verhalen of foto’s ervan ! Groetjes 

Meisje 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, meisje20 zei:

Hoi allemaal , zijn er dames die 925 cc motiva hebben ?ik heb nu eurosilicoon 400 cc maar na 2 zwangerschappen is het niet mooi meer , dr nio raadde absoluut geen lift maar aan 925 cc , ben nu heel erg aan twijfelen of dit niet erg groot is!! Ben heel erg benieuwd na verhalen of foto’s ervan ! Groetjes 

Meisje 


Ik kreeg “maar” 750cc en kwam van een gapend b cupje. Ik zit nu op een F, maar door de drop&fluff op een G. 
Dat is voor mij persoonlijk echt wel voldoende, ik heb geen ervaring met een wissel. 
 

maaaaaaaaar..... Heel tevreden van Nio! 
Succes met beslissen. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @meisje20

 

950 CC klinkt behoorlijk natuurlijk maar het ligt er natuurlijk enorm aan hoe je verder gebouwd bent, zelf had ik een lege D cup en een borstverschil na 3 kids. Ik wou graag weer wat meer gevulde borsten vooral bovenin maar wel mijn natuurlijke hang behouden,  mijn buik hangt ook een beetje (en dat blijft ook zo) en daar wou ik geen rechtopstaande borsten bij. Ik ben 1.80 en 85 kg flinke heupen en billen 😇

Ik kreeg 590 en 650 CC motiva corse. 

Ondertussen ben ik bijna 4 weken PO , ik weet dat er nog veel veranderd maar zoals het eruit ziet denk ik dat ik blij ga zijn met het resultaat.

Vanaf 4 weken PO mag ik een andere BH gaan dragen overdag maar wel zonder beugels. Heb na veel bestellen en retourneren er 1 gevonden een 85H dat klinkt ook enorm maar zo ziet het er echt niet uit. Ik ga dus denk ik tevreden zijn met het resultaat maar waren ze nog groter had dat ook niet misstaan denk ik.

 

Ik lees veel over Nio, hij lijkt me een erg kundige arts die weet wat hij doet, de vraag is voel jij je goed bij zijn advies? Heb je Nio al eens foto's voorgelegd met voorbeelden van jou verwachtingen? 

Heb je al een album met je voorsituatie misschien? 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-9-2020 om 08:45, Aardbeitje zei:

 

 

 

twee zwangerschappen brengen vaak borsten niet heel veel goeds ( er zijn gevallen waarbij er geen schade is )

Maar het is natuurlijk ook niet zo gek !

Even los ervan dat het voor een prachtig en bijzonder iets is, is het balen....

 

Naar mijn mening en ervaring adviseert Nio in belang van zijn patiënt en ook of hij vind dat het kan of niet natuurlijk.

Weet niet wat jou postuur is en overige, maar als Nio dat geadviseerd heeft zal dat niet voor niks zijn.

Ik zelf denk dat 925cc goed gaat opvullen en geen lift nodig is maar nogmaals ik oordeel alleen over wat ik lees....

 

Ik heb zelf 900cc gehad ( na mijn eerste zw ) en na mijn tweede ( vervolgens na 4jr wachten ) had ik besloten om kleiner te willen.

MAAR....

Ik ben slank, smalle heupen en doe dan ook aan bodybuilding waarbij mijn vet percentage laag moet zijn zeker in mijn prep periode.

Dus was het echt TE groot voor mij.

 

Inmiddels geholpen door Nio met een lift en wissel naar 500cc.

 

Maar ik zie ook veel dames hier met grotere hoeveelheden zoals @Special-Me waarbij het prachtig staat.

Ook qua verhouding etc.

 

Dus het verschild per persoon en postuur !.

 

Nio geeft op dat betreft goed advies !

En de zorg is gewoonweg perfect !

 

 

Heb je misschien een foto die k mag zien in jou voor situatie met 900cc ? Ja het is ook verschillend !! Iedereen is anders en andere vorm vel ... soms moet je maar gewoon een knoop doorhakken 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.