Ga naar inhoud

Wachttijd nieuwe prothesen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

ik ben 18 augustus geopereerd en heb motiva ergonomix Demi 525cc nu ben ik niet helemaal tevreden over resultaat.

(te klein en wou geen ergonomix)

Hoelang zou de wachttijd zijn vooraleer je terug andere laat plaatsen?

Ik weet het klinkt gek, maar mijn vraag komt enkel uit nieuwsgierigheid.

Iemand ervaring met mijn vraag?

 Grt Connor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Wat balen dat je niet tevreden bent, maar zou je niet nog even wachten en geduld hebben? Je bent pas een paar weken PO. Je lijkt me klein van postuur op je foto, dan zou 525cc toch wel wat moeten gaan toch? Heb je een album waar ik mag kijken? Ben dan toch wel benieuwd naar je resultaat tot nu toe. Volgens mij wachten ze het liefst een jaar voor je opnieuw geopereerd wordt. Maar goed, dat kan per pc natuurlijk verschillend zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Connor 
Ik heb de ergonomix welliswaar kleiner formaat , en ik ben erg klein van postuur maar het oogt bij mij best groot. Balen als je niet tevreden bent 😔en vooral omdat het allemaal al zo prijzig is.

Het gaat natuurlijk om dat jij het mooi vind . 
ik ben ook erg benieuwd naar je foto’s? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste consultatie Dr. Plovier bespreking wat ik wou... ronde prothesen dokter, groter en dichter tegen elkaar.

Ik zou voor motiva 425 gaan vertelde hij mij die dag.

Dag van de operatie foto moeten tonen wat ik mooi vond. Was toch wel een foto met ergonomix prothesen 😬 Op zich is dit mooi en ik vind ze ook mooi maar op 39 jaar denk je anders en wou ik meer volume bovenaan wat ik hem ook heb meegeven.

Mijn borsten Zullen later nog genoeg hangen en daarom geen ergonomix maar full volume bovenaam.

Kan aan mij liggen dames 😂

Maar niet altijd afgaan op die cc want 525 cc valt bij mij echt niet zo groot al je u zou inbeelden.

Hij heeft wel zijn job zeer goed uitgevoerd en is een kanjer in zijn vak, die komen daar ten volle over van Amerika bij hem.

prachtige privé kliniek top!

 

 

 

Groetjes Connor 😀 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op vakantie de drop&fluff gehad, en dat is echt een groot verschil! Ik ben op 18 mei en 10 juni geopereerd (had complicaties). Als je wil stuur ik in pb even de drop en fluff door. Nu zie je de borsten pas echt.

En die drop&fluff kwam er pas in augustus. 
 

ik zou nog heeeeeeeel even geduld hebben en het dan bekijken. 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, Special-Me said:

Ik heb op vakantie de drop&fluff gehad, en dat is echt een groot verschil! Ik ben op 18 mei en 10 juni geopereerd (had complicaties). Als je wil stuur ik in pb even de drop en fluff door. Nu zie je de borsten pas echt.

En die drop&fluff kwam er pas in augustus. 
 

ik zou nog heeeeeeeel even geduld hebben en het dan bekijken. 😘

 

Je hebt wat gehad??!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Special-Me zei:

Ik heb op vakantie de drop&fluff gehad, en dat is echt een groot verschil! Ik ben op 18 mei en 10 juni geopereerd (had complicaties). Als je wil stuur ik in pb even de drop en fluff door. Nu zie je de borsten pas echt.

En die drop&fluff kwam er pas in augustus. 
 

ik zou nog heeeeeeeel even geduld hebben en het dan bekijken. 😘

 

 

Hoi @Special-Me! Dat begrip kende ik nog niet, maar na een beetje speurwerk begrijp ik dus dat dit is wanneer de protheses echt goed zijn gezakt, dat er geen spanning meer in de borst zit en ze zachter worden? Ik heb een aantal albums bekeken op dit forum maar daar nooit echt zo op gelet, ik wist niet dat er zo een 'turning point' was! Zou ik dat bij jou mogen zien? Ik kan me voorstellen dat je vakantie een stuk leuker werd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Kenna zei:

 

Hoi @Special-Me! Dat begrip kende ik nog niet, maar na een beetje speurwerk begrijp ik dus dat dit is wanneer de protheses echt goed zijn gezakt, dat er geen spanning meer in de borst zit en ze zachter worden? Ik heb een aantal albums bekeken op dit forum maar daar nooit echt zo op gelet, ik wist niet dat er zo een 'turning point' was! Zou ik dat bij jou mogen zien? Ik kan me voorstellen dat je vakantie een stuk leuker werd haha


Klopt inderdaad, een heel groot verschil bij mij. 
De eerste weken dacht ik: “is dat alles?” maar ondertussen denk ik, wow echt wel mooi! 
 

Wat zo’n “stomme” drop&fluff wel niet kan doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Special-Me zei:


Klopt inderdaad, een heel groot verschil bij mij. 
De eerste weken dacht ik: “is dat alles?” maar ondertussen denk ik, wow echt wel mooi! 
 

Wat zo’n “stomme” drop&fluff wel niet kan doen. 

 

Zo, nou ik heb net je foto's gezien maar inderdaad wat een verschil! Ik ben zelf nog niet geopereerd maar ben me nu heel erg aan het inlezen hier, en ik weet gelukkig wel al dat ze de eerste weken niet zo mooi zullen zijn haha. Dat soort dingen zijn heel erg fijn om van tevoren te weten! Maar ik zou denk alsnog bang zijn dat bij mij die 'omslag' niet komt zeg maar, wat natuurlijk onzin is 😅

 

Echt een heel mooi resultaat bij jou, prachtige vorm!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 10-9-2020 om 07:26, Special-Me zei:

Ik heb op vakantie de drop&fluff gehad, en dat is echt een groot verschil! Ik ben op 18 mei en 10 juni geopereerd (had complicaties). Als je wil stuur ik in pb even de drop en fluff door. Nu zie je de borsten pas echt.

En die drop&fluff kwam er pas in augustus. 
 

ik zou nog heeeeeeeel even geduld hebben en het dan bekijken. 😘

 

Hoi special me 

 

Zou ik ook mogen kijken na je drop en fluff? Ben wel benieuwd hoe het verschil is en rare vraag mss maar doet het zeer?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.