Ga naar inhoud

sav_78 : 25 september 2020 : Dr. Vanoorbeek : Kliniek ?


sav_78

Aanbevolen berichten

Vermits ik hier nieuw ben, zal ik me alvast even voorstellen. Ik ben An, 42 jaar, gehuwd, 3 pluskinderen en nog 1 gemeenschappelijke dochter. De laatste 10 jaar ben ik met vele ups en downs uiteindelijk 35 kg vermagerd op eigen houtje. Een gezonde levensstijl heb ik mezelf eigen gemaakt. Ik loop wekelijks zo'n 40 a 50km en dat ga ik wsl ook het hardst missen na mijn ingreep. 6 weken op non actief gaat niet zo plezant worden.

 

Vorig jaar had ik een LBL, borstlift + protheses vast liggen bij Jo Vanoorbeek. Voorschot was betaald en ineens kreeg ik een waanzinnige angst dus heb ik last minute afgebeld. 

 

Dit jaar ben ik uiteindelijk mijn laatste 6kg's vermagerd en werd het beeld er niet echt fraaier op. Dus zijn we toch opnieuw naar Jo Vanoorbeek getrokken. Ik heb in hem het volste vertrouwen, het is een uiterst aangename man met een ongezouten mening. Ik heb niet het gevoel dat hij me dingen belooft die hij niet kan waarmaken. 

 

Vermits een LBL me veel te veel angst inboezemt en ook niet meer nodig is,  zijn we overgestapt naar een BWC met een Borstlift + protheses van 250 cc. Ik hoop dat deze niet te groot zijn, ik wil immers een normale natuurlijke boezem die me niet hindert tijdens het sporten. Daarbij gaat er nog een lipo van mijn flanken gebeuren en een lift van mijn venusheuvel. Kortom een volledige renovatie van de voorgevel 🙂

 

Wie heeft er ervaring met Dr. Jo Vanoorbeek en wat mag ik verwachten met een prothese van 250cc? Ik heb momenteel nog een slappe B, echte theezakjes gezien mijn gewichtsverlies en een dochter die heeft genoten van 2,5 jaar borstvoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.